No nyt on sata kilsaa koitettu ajaa vikoja ulos ja ei se vaan suostu hajoamaan mistään.
Joku kolkkaa vielä ihan vähän takapäässä ja maanantaina pitäisi viedä kulmasäätöön. Pitää huomenna etsiä mikä se on. Jos olen oiken reipas, laitan alupuslat samalla takakelkkaankin.
Lisäksi juuri eilen asennetusta short shifteristä (DIY apinoiden billzcat-mallia) huolimatta vaihdekeppi on kuin kuolleen vasikan jalka. Pykälä pesässä heiluu sivusuunnassa ihan hervottomasti. Pitää tehdä modaus vielä siirtotangon ristiniveleen niin tulee paras.
Säädöt on nyt säätömäärään nähden ihan järjettömän hyvät. Menee ilman lambdasäätöä 14.7-15 seoksella tasa-ajoa ja täyskuormalla noin 12. Nakukorjaus on lähinnä 0, ihan satunnaisesti ykköspytyssä aste-pari. Tyhjäkäyntihommiin pitää vielä vähän panostaa, tahtoo kyykkäillä vähän tyhjäkäynnille palatessa. Varmaan tuo 6,4kg vauhtipyörä aikaansaa kyseisen käytöksen.
Onnistumisen ilo on kyllä nyt läsnä.
Joku kolkkaa vielä ihan vähän takapäässä ja maanantaina pitäisi viedä kulmasäätöön. Pitää huomenna etsiä mikä se on. Jos olen oiken reipas, laitan alupuslat samalla takakelkkaankin.
Lisäksi juuri eilen asennetusta short shifteristä (DIY apinoiden billzcat-mallia) huolimatta vaihdekeppi on kuin kuolleen vasikan jalka. Pykälä pesässä heiluu sivusuunnassa ihan hervottomasti. Pitää tehdä modaus vielä siirtotangon ristiniveleen niin tulee paras.
Säädöt on nyt säätömäärään nähden ihan järjettömän hyvät. Menee ilman lambdasäätöä 14.7-15 seoksella tasa-ajoa ja täyskuormalla noin 12. Nakukorjaus on lähinnä 0, ihan satunnaisesti ykköspytyssä aste-pari. Tyhjäkäyntihommiin pitää vielä vähän panostaa, tahtoo kyykkäillä vähän tyhjäkäynnille palatessa. Varmaan tuo 6,4kg vauhtipyörä aikaansaa kyseisen käytöksen.
Onnistumisen ilo on kyllä nyt läsnä.
Comment