Näitä kun ei vielä tarpeeksi ole foorumilla, niin pistetään yks lisää.
Ostin enon joku vuosi sitten Unkarista RC ykkösdivariin rakennetun 90 quattron.
http://promo.pp.fi/temp/90/P1010113.JPG
Autossa oli ostohetkellä joku 450-heppainen hybridikitti sportquattron pakosatsilla ja 58/58 KKK:lla, joka meni myöhemmin Marje Salumetsin 11 sekunnin coupeen Viroon.
Heti eka keväänä auton suomeen saapumisen jälkeen se meni jäärataharjotuksessa isosta lumikinoksesta läpi. Jakohihnan väliin täkännyt lumi jumitti venttiilikoneiston ja tuloksena konerikko. Lumikasa oli pehmeää pakkaslunta, joten itse auto jäi päällisin puolin suht ehjäksi.
Niiltä jäljiltä auto on seisonu nyt viitisen vuotta ilman, että ite autolle on tehty mitään.
Osia olen haalinut jonkun verran:
-Tatech T32pro
-RT Dash2 + DL1
-aeromotive 11105 bensapumppu ja sille sopiva regu
-Viseco männät, 10,5 kantti
-Eurospec 159mm kanget
-AAT lohko + melkein 5kg kevennetty, nitrattu kampura
-AAN kansi
-Rosten venajouset
-Schrick custom kovat nokat
-ATI super damper
-biturbo 01E 6v aski, rempattu, vitonen ja kutonen lyhennetty
-QM 5.5in 3-plate Carbon-V kytkin
Autossahan oli sitten alla S1 grB alu tolpat ja URQ grB tukivarret edessä.
Vaihtokaupoilla joku vuosi sitten käsiin jäi IMSA Audin titaanimäntäAlconit ja niille kiekot, joille teetin kelluvat navat.
http://promo.pp.fi/temp/90/IMG_9076%20%28Large%29.JPG
Takana sitten oli joko kyläsepän takomat tai tehtaan tekemän grB alkusarjan kisaosat, noita kun ei oikein toisistaan tunnista:
http://promo.pp.fi/temp/90/IMG_9075%20%28Large%29.JPG
Iskareina ja jousina myyjän mukaan isosiipi S1:n asfalttipalikat.
Nuo kuvan alustaosat mä nyt sit möin pois ja ostohousujen puutteessa kaivoin takavarastosta rekkalastillisen oravannahkoja ja kävin purkamassa eräästä eläkkeelle siirtyneestä kilpa-autovanhuksesta vähän museotavaraa:
http://promo.pp.fi/temp/90/uusi_hake...28Large%29.JPG
Finanssitilanne ja vapaa-ajan määrä saattavat rajoittaa valmistumista, mutta yritys olisi ensi kesänä tällä siis jossakin vähän yrmäyttää.
Suunnitelmissa siis antaa kopalle vesipesu, tehdä uudet sähköt, moottori, pohjalevy sekä jonkinlainen aerodynamiikkapaketti. Voi olla, että aerodynamiikka-asiat lykätään ensi talveen.
Ostin enon joku vuosi sitten Unkarista RC ykkösdivariin rakennetun 90 quattron.
http://promo.pp.fi/temp/90/P1010113.JPG
Autossa oli ostohetkellä joku 450-heppainen hybridikitti sportquattron pakosatsilla ja 58/58 KKK:lla, joka meni myöhemmin Marje Salumetsin 11 sekunnin coupeen Viroon.
Heti eka keväänä auton suomeen saapumisen jälkeen se meni jäärataharjotuksessa isosta lumikinoksesta läpi. Jakohihnan väliin täkännyt lumi jumitti venttiilikoneiston ja tuloksena konerikko. Lumikasa oli pehmeää pakkaslunta, joten itse auto jäi päällisin puolin suht ehjäksi.
Niiltä jäljiltä auto on seisonu nyt viitisen vuotta ilman, että ite autolle on tehty mitään.
Osia olen haalinut jonkun verran:
-Tatech T32pro
-RT Dash2 + DL1
-aeromotive 11105 bensapumppu ja sille sopiva regu
-Viseco männät, 10,5 kantti
-Eurospec 159mm kanget
-AAT lohko + melkein 5kg kevennetty, nitrattu kampura
-AAN kansi
-Rosten venajouset
-Schrick custom kovat nokat
-ATI super damper
-biturbo 01E 6v aski, rempattu, vitonen ja kutonen lyhennetty
-QM 5.5in 3-plate Carbon-V kytkin
Autossahan oli sitten alla S1 grB alu tolpat ja URQ grB tukivarret edessä.
Vaihtokaupoilla joku vuosi sitten käsiin jäi IMSA Audin titaanimäntäAlconit ja niille kiekot, joille teetin kelluvat navat.
http://promo.pp.fi/temp/90/IMG_9076%20%28Large%29.JPG
Takana sitten oli joko kyläsepän takomat tai tehtaan tekemän grB alkusarjan kisaosat, noita kun ei oikein toisistaan tunnista:
http://promo.pp.fi/temp/90/IMG_9075%20%28Large%29.JPG
Iskareina ja jousina myyjän mukaan isosiipi S1:n asfalttipalikat.
Nuo kuvan alustaosat mä nyt sit möin pois ja ostohousujen puutteessa kaivoin takavarastosta rekkalastillisen oravannahkoja ja kävin purkamassa eräästä eläkkeelle siirtyneestä kilpa-autovanhuksesta vähän museotavaraa:
http://promo.pp.fi/temp/90/uusi_hake...28Large%29.JPG
Finanssitilanne ja vapaa-ajan määrä saattavat rajoittaa valmistumista, mutta yritys olisi ensi kesänä tällä siis jossakin vähän yrmäyttää.
Suunnitelmissa siis antaa kopalle vesipesu, tehdä uudet sähköt, moottori, pohjalevy sekä jonkinlainen aerodynamiikkapaketti. Voi olla, että aerodynamiikka-asiat lykätään ensi talveen.
Comment