Aika bolt-on oli, joitain kiinnikeitä piti hieman taivuttaa niin istu paikalleen. Ostin sen eBay.stä hintaa tuli noin 800e veroineen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4+ stage3
Collapse
X
-
Ok. löysin tuolta 450e http://www.xs-power.com/audi-exhaust-catbacks-1.htm tietysti tulee verot päälle mutta eipä paha hinta koko putkistolle taitaa lähteä tilaukseen :P
onko kenelläkään mitään hajua miten pitkälle tuo rs4 vakioputki riittää tietysti esikatit porattu pois.
Comment
-
Ihan vinkkinä, että ei tarvi rapakon takaa tuota ruosteri eiku rosteriputkea ostaa.
http://stores.ebay.co.uk/XS-Power-store
Enkä halua sen enempää tai vähempää mollata XS:n tuotteita mutta saattaa teidän "rosteri"putket saada ajanpatinaa lyhyessäkin ajassa.
Comment
-
Onte kantsii ootella säätöihin saakka tota täys lämää..
Jos sulla on autogaugen ahtomittari niin heitä se kuuseen. Rupes itellä vuotamaan ajan saatossa
Ihmettelin ku meni kaasutuksen jälkeen alipaineelle et pieni imuääni tuntuis kuuluvan jostain. Sehän se oli mikä piti ääntä. Letku liitokset ei vuotanu vaan vuoti jostain muualta.
Kauheeta hintoja te ootte maksanu noista.
Ite tilasin http://www.xs-power.com/audi-exhaust-catbacks-1.htm juurikin kyseisestä paikasta ja 450e koko läjä. 1€ oli tosin 1.5dollaria sillon
Eikä ollu ruostunu tai mitään hätänä ainakaan 12kk käytön jälkeen. Ja täällä pk-seudulla tunnetusti suolaa. Tosin viime talvena vähän vähemmän kovien pakkasien ansiosta.
Comment
-
Onkos tähän b5 koppaan olemassa bi-xenon umpiota? Alkuperäisiinhän ei saisi lain mukaan laittaa kun koko umpio ei säädy painon mukaan?
Entä miten muut kanssa autoilijat olette valotehoa parantaneet? Ilman lisävaloja mieluusti, ei sovi omaan silmään sellaiset tällaisessa autossa.
Onko ketään laittanut ledipolttimoita pitkille? Minkälainen vaikutus sillä voisi olla?
DRL pyöreät päiväajovalotkin tuli asennettua tässä viikonloppuna sumareiden paikalle. Keulan ulkonäkö parani mielestäni huomattavasti kun ei olee enää mitään ylimääräisiä reikiä puskurissa. (paitsi ajovalopesureiden)
Onkos kellään listaa mitä ledipolttimoita kuluu seuraaviin paikkoihin? Rek.valo, parkkivalo ja kaikki sisävalot?
Comment
-
Mä laitoin syksyllä tuohon omaani ihan jotkut kiina-ebay-xenonpitkät orkkishalogeenien tilalle. On selkeästi kirkkaammat ja sävyero lyhyiden ja pitkien välillä ei ole enää niin järjetön.
Maksoi muistaakseni 29€ kaikkiaan, ei mitkään laadukkaat, eli kestää kauan syttyä ja toinen vilkkuu vähän väliä ärsyttävästi. Kokeiluna kuitenin onnistunut ja jossain vaiheessa vaihtuu sit vähän kunnollisempiin.
Käsittääkseni pitkien kanssa ei ole ihan niin nuukaa edes katsastuksella kuin lyhyiden kanssa, umpiothan sulla on xenon-hyväksytyt automaattisesti.
Comment
-
Sopiiko rs4 vakio alusta suoraan s4.seen? Piti alustaa nostaa ja takana huomattiin että iskarin alapään pusla aivan sökö, ei siis viitsisi laittaa sellaisia takasin.
Jos jollain olisi myynnissä tai tiedossa jotain halpoja tai käytettyjä alustasarjoja niin kaikkia tarjouksia kuunnellaan.
Onko kellään kokemuksia tuosta slamitilla myynnissä olevasta v-maxxin alustasta? Ainakin hinta olisi sopiva?
Comment
-
Onko kellään kokemuksia tuosta slamitilla myynnissä olevasta oettringin alustasarjasta?
http://www.slamit.net/product/3214/o...-kaikki-mallit
Comment
-
Miten ilmastoinnin kompurasta tarkistetaan öljyt? entä mitä öljyä sinne kuuluu ja kuinka paljon?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Onte Näytä viestityömatka kun on alle kilometrin niin voisihan se joku halvempikin se auto olla. Ja moottoripyöräkuume alkaa oleen aikas kova :D
Itsekin monesti ihmetellyt, että miksi laittaa 5-10k€ tuunaamiseen ja sitten myydään pois. Ei niistä virittelyistä saa kuitenkaan extraa. Toivotaan nyt sitten onnea myyntiin, joku saa hyvän valmiin paketin edukkaasti.
Comment
-
Ittelle ei myyntiin ole mitään järkeä kun on 7 vuotta 'parannellut' lähes kaikkia osa-alueita. Toisaalta kun miettii mitä samalla rahalla saa niin senkään puolesta ei ole järkeä. Toivottavasti ei tule pakottavaa tarvetta myydä myöskään tulevaisuudessa.
Mulla muuten taitaa olla ollut pisimpään B5 S4?
Toki kannattaa myydä jos tuntuu että ei sovi ittelle tämmönen peli joka kulkee joka säässä enemmän kuin useimmat uskaltaa viedä. Ei ole halvin pitää mutta rahalle saa kyllä vastinetta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiSiis tuo argumenttihan puoltaa auton pitämistä eikä myymistä ;)
Itsekin monesti ihmetellyt, että miksi laittaa 5-10k€ tuunaamiseen ja sitten myydään pois. Ei niistä virittelyistä saa kuitenkaan extraa. Toivotaan nyt sitten onnea myyntiin, joku saa hyvän valmiin paketin edukkaasti.
Eipä tuo ässä niin kallis ylläpidettävä ole mitä foorumilla pelotellaan kunhan ostaa kunnossa olevan auton.
Pankissa kulutusluotto liipaisimella sitten pahan päivän varalle...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pillari Näytä viestiPitäähän laiskoille ja osaamattomillekin olla mahdollisuus harrastaa !
Itsekään en ole kokenut auton ylläpitokuluja mitenkään suuriksi. Toki sitä olisi jos haluaisi huoltokirjaan marmorin leimat. Itsellä tosin niin vähän kilometrejä, ettei perinteiset kulutusosat ole vielä ehtinyt kulua ja näyttää osia vaihtuvan muutenkin siihen tahtiin, ettei taida ehtiäkään kulua... ;) Siinä mielessä petollisia autoja nykypäivänä että vaikka osto hinta on ~15k€ niin huoltokulut ja varaosien hinnat määrittyy 100k€ auton mukaan.
Comment
-
Tuli vaihdettua eteen molemmat ylätukivarret ja koiranluut kun vanha tukivarsi ei enää oikeen ollut käyttökelpoinen...
Samalla alle laitoin kokeeksi S4 vakio alustan kun takaiskarit oli aivan loppu. Tuli mielestäni parempi ajaa kuin silloin kun takaiskaritkin vielä oli kunnossa. Kallistuksen vakaajat kuitenkin on jäykemmät niin ei se noillakaan mitenkään hytkyile. Juuri sopivan mukavat normiajossa ja silti riittää aivan hyvin vaikka vähän vauhdikkaamminkin ajaisi.
Comment
Comment