Katso virtamittarilla mikä noista antaa jatkuvaa ja mikä vasta virta-avaimesta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4+ stage3
Collapse
X
-
Alkaa oleen viittävaille koeajoa vailla, muutama kysymys vielä.
Tarviiko uudet turbot jonkin näköistä "sisäänajoa"?
Entä mikä on niiden sähkö pistokkeiden tarkoitus mitkä on ilmansuodatin kotelossa, mulla oli tuossa imuputkessa vaan läpipulteilla. 2 möttiä joissa molemmissa isompi ja pienempi liitin, eli siis 4 johtoa yhteensä? Riittääkö niissä periaatteessa että johdot vain ovat kiinni, vai tarviiko jotain muuta?
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Onte Näytä viestiAlkaa oleen viittävaille koeajoa vailla, muutama kysymys vielä.
Tarviiko uudet turbot jonkin näköistä "sisäänajoa"?
Entä mikä on niiden sähkö pistokkeiden tarkoitus mitkä on ilmansuodatin kotelossa, mulla oli tuossa imuputkessa vaan läpipulteilla. 2 möttiä joissa molemmissa isompi ja pienempi liitin, eli siis 4 johtoa yhteensä? Riittääkö niissä periaatteessa että johdot vain ovat kiinni, vai tarviiko jotain muuta?
Kai sitä kannattaa vähän ajella sisään ennen kuin täysillä syöttää. Vaikka 500-1000km? Ei tee ainakaan pahaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Onte Näytä viestiHariselle ajattelin viedä kun rahatilanne taas antaa myöden. Onko muuten s4 ja rs4 y-putkilla jokin ero? onko rs4 putki suurempi ilmasuodatinkotelon päästä?
edit: tuossa on vertailukuvia. RS4:n y-putki on selkeästi muhkeampi mutta supistuu samaan halkaisijaan.
Ever wonder why no one has to change their y-pipe when installing K04s alone? Because the diameter of the inlet hard piping to the turbos is the same at the bypass valve boot between the S4 and RS4. Yes, the outlets of the RS4 y-pipe are larger than the S4 by ~ .4", but they both neck down to 2.03" at the outlet of the bypass valve boot.Viimeksi muokannut Pitkänen; 19.1.2011, 10:27.
Comment
-
-
Mika tarkoittaa varmaan sisätiloissa? Mulla kans oli vanhassa A4:ssa, että xs-powerin kanssa liikaa melua sisällä, mutta kävin ajamassa Karassaaren Olli-Pekan (Kälkäisen entinen) K04 viritettyä S4:sta kyseisellä putkistolla, niin oli oikein mukavat murinat =)
ps. niitä odotellessa ;)
Comment
Comment