Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4+ stage3

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Nyt vihdosta viimen tullut kaikki osat, (olen kärsimätön). Huomenna saa alkaa pikkuhiljaa laittaan autoa taas kasaan.
    Erityiset kiitokset osista Pro-Mo ja JS-Tuning Jani
    Lisäsin pari kuvaa osista tuonne kuvablogiin.
    Tässä yksi:

    Comment


    • #62
      Ihanan kallista =)

      Comment


      • #63
        Kestääkö tuo ilmastoinnin kompura ajaa yhtään ilman mömmöjä?

        Comment


          #64
          Kyllähän se kestää. Kompura ei lähde käyntiin jos ei tavaraa ole järjestelmässä. Toki kannattaa tarkastaa valmiiksi että kompurassa on öljyä, enne kuin laitat sen kiinni. Jotta on heti öljyä kun täytät kylmäaineen ja täräytät sen ensimmäisen kerran käyntiin.

          Comment


          • #65
            Muutama kysymys taas tähän väliin ennen kuin kerkee paljoa väärin tekeen.
            Eli miten ja missä vaiheessa kytkimen työsylinteri kuuluu ilmata?
            Tuleeko tuo lohkolämppärin vastus tosiaan asentaa vain lyömällä lohkoon? Ilman mitään tiivisteliimoja tai muita?
            Toimiiko auto normaalisti kun vaihtaa tuon maffin vai tarviiko säätää ennen kuin voi yhtään ajaa?
            Ja onko esim. noille turboille jotain "sisäänajon" tarvetta tai muuta huomioitavaa konetta kasattaessa ja ensimmäiset kokeiluajot tehdessä?

            Comment


              #66
              Jos vaihdat S4 maffin RS4:seen ilman ohjelman puukotusta, niin ei pelaa.
              Ps. mulla on muuten ylimääräinen RS4 haitariputki (maffin jälkeen), jos joskus tarvitset...
              S4:n haitariputki taitaa mennä kun ilman tiivistettä ahdistaa sen RS4 maffiin.

              Jos sulla on muuten RS4 anturi ja putki, niin sehän ei käy S4 ilmanputsarikoteloon.
              Vai taidat jättää koko kotelon pois, kun filsukin on kuvassa.
              Viimeksi muokannut Marko77; 17.12.2010, 10:52.

              Comment


              • #67
                Juu jätän koko kotelon pois, ei sitä siinä mulle tullessa ollutkaan niin jatkan samalla linjalla, putsari vaihtui vaan vähän suurempaan.

                Comment


                  #68
                  Rs4 maffilla voi ajaa, käy vaan laihalla ahdoilla mutta eipä ennen säätöä paljoa kengitetä.

                  Rs4 putkeen voi asentaa S4 sensorin, jolla seokset menee ihan hyviksi, jolloin voi ajaa säätöön suht normaalisti.

                  Comment


                  • #69
                    Tänään tuli vaihdettua kannen kopan tiivisteet ja saatua taka kallistuksen vakaaja irti, kierteet oli mennyt pulteista niin hiukan kesti.

                    Vielä pitää hankkia pakosarjan tiivisteet kun on jotenkin päässyt unohtumaan.

                    Comment


                    • #70
                      Mikä on kyseisen tukivarren nimi mikä tulee takakallistuksen vakaajaan kiinni kuvassa merkattuun paikkaan.

                      Comment


                      • #71
                        Kallistuksenvakaajan pystytanko no:8D0505465, maksaa Laakkosella noin 65€.

                        edit: Kuvakin löyty

                        Comment


                          #72
                          Ja tarvikeliikkeestä saa parempaa osaa tuohon.

                          Comment


                          • #73
                            Juu jotain muuta tuohon kyllä haluaisin, toi muovinen ei oikein innosta.

                            Comment


                            • #74
                              Tuli sitten kuitenkin hommattua noi alkuperäiset, tai no... ovat siis aivan samanlaiset kuin alkuperäiset mutta audin rinkulat oli hiottu pois ja samalla hinnasta lähti 26e :) Kun täällä on paljon puhuttu sellaisesta että laittaa rs maffin runkoon s maffin kunnes pääsee säädettäväksi, mutta onko joku tehnyt sillai päin että ajaa s maffilla ja rungolla säätöön asti ja vaihtaa paikan päällä s runkoon rs maffin?

                              Comment


                                #75
                                S runkoon ei rs anturia kannata laittaa, vaan pelaa isommalla rs rungolla.

                                Toki säätöpaikalla voi vaihtaa maffin ja rungon, kunhan ensin testaa ne kotona paikoilleen. Valmiin sopivan setin vaihto ei minuutteja montaa vie asennettuna.

                                Comment


                                • #76
                                  Pientä edistystä saatu aikaseks, eli turbot saatu paikalleen, pitää vielä metsästää o renkaat niin saa loput imuputketkin paikalleen.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Tänään taas pientä edistystä, eli jakopää vaihdettu, samoin f-letku ja moottori melkein valmis koesovitusta varten. Myös ahtopainemittari tuli laitettua paikalleen. Mihin porukka on ne mittarin johdot vetänyt ja liittänyt? Mittari on keski ilma suutimissa.

                                    Comment


                                      #78
                                      Joko sulla on tuo XS-power turbo-back putkisto kokonaan paikallaan ja auto ajossa? Mites istuvuus ja resonoinnit yms kun tuossa downpipessa ei ole sitä jousto-osaa ollenkaan?

                                      Tuli sitten itsekkin tilailtua tuolta ebaystä tuo koko turbo-back putkisto 200 cell kateilla kun niin halvalla sai. Sai muuten paljon edukkaammin toimituskuluineen kuin tuo 800 euroa (639 + 46 £) kun laittoi sinne oman "kepillä jäätä" tarjouksen. :)

                                      Tuossa okkim nyt kuvaa kennoista, annahan tuomio. :) http://img525.imageshack.us/img525/6672/img2991m.jpg
                                      Katin ulkomitat ovat: pituus noin 200 mm ja ulkohalkaisija noin 100 mm.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Itsellä on kanssa tässä käynnissä S4:n päivitys projekti.

                                        Tuli myös tilattua tuo xs-powerin 200cel kateilla oleva putkisto, joten kokemukset siitäkin kiinnostaisi...

                                        Mitenkäs tuon pa-pumpun laita on mihin asti jaksaa soppaa antaa? Tarkoituksena olisi laittaa 630cc suuttimet niin tarviiko/kannattaako tuota pumppua vaihtaa?

                                        Onko kokemuksia noista clutchmasterin kytkimistä, onko eroa rs4 kytkimeen muussa kun hinnassa?

                                        Comment


                                        • #80
                                          Ei ole vielä putkisto kiinni, loppiaisena olisi tarkoitus sovittaa kone sen verran paikalle että voi kokeilla putkiston istuvuutta.

                                          Comment


                                            #81
                                            Tuossa okkim nyt kuvaa kennoista, annahan tuomio. :) http://img525.imageshack.us/img525/6672/img2991m.jpg
                                            Katin ulkomitat ovat: pituus noin 200 mm ja ulkohalkaisija noin 100 mm.
                                            Tuo näyttäisi metallikatilta, ja kuvan perusteella ihan ok:lta. Halkaisija on pienempi mitä itse olen käyttänyt, mutta riittänee K04 kanssa.

                                            Jousto-osat sinne kannattaa ehdottomasti laittaa ettei riko turboja. Putken päästä kun saa aika hyvän vääntömomentin pakopesään.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Kuinka paljon silikoni letkut kestää lämpöä? Uskaltaako viedä kuin lähelle pakosarjoja?

                                              Comment


                                                #83
                                                Useissa paikoissa näyttäs olevan jatkuva lämmönkestokyky silikoniletkuille 260 astetta.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Näyttävät vetävän monessa isoturbo setissä imuputket kiinni turboon juurikin silikoniletkuilla.
                                                  Kaipa ne kestää, vaikka on ihan "sentin" päässä...??

                                                  Miikap: Jos et laita RS6 ahtimia isompia, niin ehdotan RS4 kytkintä. Polttoaine pumpusta, niin ei tarvii vaihtaa, mutta kannattaa vaihtaa varuilta:) Kyllä se vakio jaksaa työntää kakkua RS4 ahtimille ja 630cc suuttimille.
                                                  Viimeksi muokannut Marko77; 5.1.2011, 08:34.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Joo silikoniletku ahtimen imuputkessa kestänyt itsellä vuosia ilman näkyviä vaurioita kuumuudesta ja kiinni on edelleen.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Tällanen lämpöpellin kiinnitys ratkaisu kun kiinnike oli poikki.


                                                      Imuputkeen tehtiin tällainen kiinnitys.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Miten virtalukkoon pääsee käsiksi että saa ahtopainemittarin johdot kytkettyä?

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Pistä mielummin sinne ratin alla olevaan virtakiskoon. Tarkemmin sanottunua: ratin alta suojamuovit pois ja vasemman jalan seinällä on virtakisko, jossa vapaita paikkoja.

                                                          edit tarkennus: paikkaan X75

                                                          ja vielä okkimin kuva

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Mikä noista paikoista on tuo x75? Ei ole omassa mitään merkintää. Laitetaanko molemmat virta johdot samaan paikkaan?

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Millai porukka on vaihttanut ilmastoinnin kompuran kun aineet on ollu sisällä? Pitääkö vaan päästää aineet pois täyttö ruuveista vai?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X