Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4+ stage3

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tuli maksaan karvan päälle 800e, tässä on 200cel katit mukana niin siksi sen verran kalliimpi.

    Comment


      #32
      Mistä? Laitapas linkkiä, haluan vilkaista miltä katit näyttää.

      Comment


      • #33
        Mulla on pari tollasta letkusarjaa lojunu hyllyssä kohta vuoden. Listahinta 250 eur, nämä 125 eur.

        Suosittelen lämpimästi Wagnereita. Ne saa meiltä kotiovelle toimitettuna.

        Comment


        • #34
          Tässä okkim putken linkki: http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-S4-B5-2-7...item43a2fd5556

          Comment


          • #35
            Nyt saatu myös coolerit tilaukseen, wagnerin versioon päädyin.
            Nyt näillä pakkasilla olen ruvennut miettimään että jos lohkolämmittimen hankkisi, sehän ei kaiketi ole iso homma sitä sinne sisähaaroineen laittaa nyt kun kone on irti?

            Comment


              #36
              Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
              Mistä? Laitapas linkkiä, haluan vilkaista miltä katit näyttää.
              Mikäs oli okkimin tuomio kateista? :) Onko tuo koko putkistohässäkkä muuten täysin bolt-on homma laittaa paikalleen, tuleeko kaikki kiinnikkeet + tarvikkeet mukaan ja meneeko modaamatta paikalleen?

              Comment


                #37
                Njaah, ei noista oikein näe mitään. Pitäisi nähdä kuva kennosta. Suht pienethän nuo DP:t on, ja niissä on vielä hölmö sopistus lopussa että sopivat vakioputkiin. Ja sitten taas tuossa pakoputkessa on supistus että sopii vakio downpipeihin.

                Kyllä nuo aikahyvin menee paikoilleen, kannakkeissa on yleensä hitsatut prikat jotka estää vähän kumien paikoilleen saamista mutta menee kun vähän tappelee. Pakoputkikiristimiä pitää olla muutama että saa putkiston liitokset kiinni.

                Todellakin kannattaa laittaa se lohkolämmitin kun kone on irti, aivan helppo homma siinä vaiheessa.

                Comment


                  #38
                  Tiedän että tämä on offtopikkia ja että haulla ja googlella varmasti löytää vastauksia, mutta kysyn kuitenkin putkien halkaisijoista:
                  - Tuo XS-power DP+putkisto on siis ilmeisesti DP:t 3" turbolta ekat parikytä senttiä, koko loppuputkisto 2,5" (paitsi supistukset ~2" DP:n päässä ja pakoputken alussa)?
                  - Mitkä ovat halkaisijat S4 vakio DP:llä ja putkistolla?
                  - Mitkä ovat halkaisijat RS4 vakio DP:llä ja putkistolla?

                  Comment


                    #39
                    Jotain 3" lähellä se alku on. Siitä se jatkuu 60 millisenä, ei 2.5" eli 63.5 mm. Putkisto on myös 60 mm.

                    S4 vakio DP:t on 55 mm, RS4 60 mm. Putkisto jatkuu samassa koossa kuin DP:tkin. Nuokin löytyy täältä haulla ;)

                    Comment


                    • #40
                      Mutta sellanen aika suuri ero näissä on että xs putkessa on 2x60mm alusta loppuun, s4 ja rs4 putkethan yhdistyy yhdeksi auton keskellä. eikös näin ole?

                      Comment


                        #41
                        Joo, se on kyllä totta.

                        Comment


                          #42
                          Joo kyllä tuo Rs4 putken kokoluokka on ihan passeli Stage 3 luokkaan, suuremmilla ei hyötyä juuri saavuta, kun ei Rs4 ole jarruna. Toki essolla 3" yms kuulostaa kovalta jutulta kahvikupin ääressä :) Kuitenkin noilla rs4 pipeillä itsellä nyt pohjana 400 g/s ilmamassat, joten eiköhän tuo ole aikas maksimi hyrristä muutenkin. Pakokaasut per downpipe ei ole kovin suuret, kun suhteuttaa koneen/ahtimen kokoon.

                          Comment


                          • #43
                            Tuli tälleen yhtäkkiä mieleen et onkos kellään kokemusta tällasesta härdellistä?
                            Tai muista korin jäykistäjistä? Onko apua?

                            http://jhmotorsports.com/shop/catalo...5-a6-p-53.html

                            Tuollaisen itse tekeminen kun olisi sen verran helppoa. (töissä koneistuspalvelussa.)
                            Viimeksi muokannut okkim; 29.11.2010, 22:27. Perustelu: Korjasin linkin

                            Comment


                              #44
                              On noita moni laitellut ulkomailla, täällä en ole keneltäkään kuullut kokemuksia. Itselläkin sellainen odottaa hyllyssä asennusta.

                              Kyllähän sen sanotaan vähentävän laatikon (ja tietty moottorin) heiluntaa. Maavara voi vähän pienentyä tuon kanssa.

                              Comment


                              • #45
                                Tuohan näyttää ihan ostamisen arvoiselta käikäleeltä, saisi laatikon kerralla kuriin. Koppiin tietty tulee (taas) lisää jurinaa.

                                Comment


                                  #46
                                  Ensin kannattaa ne laatikon kumit vaihdella jäykempiin.

                                  Comment


                                    #47
                                    Mulla on vastaavat ollu nelisen vuotta, mutta ei kummempaa ahaa elämystä ole tuonut. Ottaa välillä maahan mutta toisaalta voinut suojella DP:tä vaikka niidenkin joustopalat jo pikkasen saanu osumaa. Toki kaikki pienet osat yhdessä tuo tiukemman tuntuman, mutta mukavuuden kustannuksella yleensä.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Turbot ja coolerit saapu tänään, coolereiden mukana tuli hiilikuituiset ilmanohjaimet, joilla en vielä ainakaan tee mitään kun ei varmaankaan sovi suoraan rs4 style puskuriin? Käykö turboihin ihan normi FE 52.sesta tehdyt pinnapultit vai kannattaako hommata paremmat? vanhoja ei varmaankaan kannata laittaa?
                                      enää sitten jenkkiosat joiden odottelen saapuvan ensiviikolla niin saa alkaa autoa kasaamaan.

                                      Kuvia alkaa ilmestyyn tänne -> http://kuvablogi.com/blog/31164/

                                      Pari kuvaa autosta vanhoilla vanteilla.
                                      Viimeksi muokannut Onte; 3.12.2010, 22:11.

                                      Comment


                                        #49
                                        Jotkin ohjaimethan siellä kannattaa olla coolereille, ilma kun tykkää kiertää vähäisenkin esteen jos vain pystyy. Melkein katselisin, että olisiko nuo wagnerin ohjaimet sovitettavissa uuden puskimen kanssa.

                                        Comment


                                          #50
                                          Kyllä ne ohjaimet sinne leikkelemällä mahtuvat.

                                          Pinnapultit kannattaa hommata marmorilta taikka Tepolta, eivät ole kalliita.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Näyttäs tuo puskuri ihan aidolle rs4?

                                            Comment


                                            • #52
                                              Onko pinnapultit jotkut kovemmat kuin normi pultit? Ajattelin laittaa ihan vaan kuusiokolo pulteilla DP:t turboihin.
                                              Laitetaan nyt vielä kuva kun kone on irti.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Onhan se auto hieno kun se on musta!

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Ei kai ne nyt niin paljon maksa että kannattaa noissa pulteissa säästää? Noi pikkuasiat monesti pilaa muuten onnistuneen kokoonpanon.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Ei todellakaan kuusiokolopultteja. Tiedän yhden tapauksen jossa niiden takia piti ottaa kone pois uudetaan. Laita sinne vakiopultit/mutterit, ne on hyvät.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Nyt saatu tilattua uusi ilmansuodatin, ahtopaine mittari ja pinnapultit ja mutterit.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Pitääkö pinnapultteihin ja turbon laippaan laittaa kierre lukitetta vai pysyykö ilman?

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Ei tarvitse laittaa.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Kuinka paljon tuolla uskaltaa ajaa ennen kuin menee säädettäväksi? On ollut säädettävänä edellisellä kokoonpanolla mutta nyt tulee uutta putkistoo ja välijäähyä niin vaikuttaako paljonkin?

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Voi ajaa hyvin, jos on vain putki + cooleripäivitystä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X