Tuli maksaan karvan päälle 800e, tässä on 200cel katit mukana niin siksi sen verran kalliimpi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4+ stage3
Collapse
X
-
Mulla on pari tollasta letkusarjaa lojunu hyllyssä kohta vuoden. Listahinta 250 eur, nämä 125 eur.
Suosittelen lämpimästi Wagnereita. Ne saa meiltä kotiovelle toimitettuna.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiMistä? Laitapas linkkiä, haluan vilkaista miltä katit näyttää.
Comment
-
Njaah, ei noista oikein näe mitään. Pitäisi nähdä kuva kennosta. Suht pienethän nuo DP:t on, ja niissä on vielä hölmö sopistus lopussa että sopivat vakioputkiin. Ja sitten taas tuossa pakoputkessa on supistus että sopii vakio downpipeihin.
Kyllä nuo aikahyvin menee paikoilleen, kannakkeissa on yleensä hitsatut prikat jotka estää vähän kumien paikoilleen saamista mutta menee kun vähän tappelee. Pakoputkikiristimiä pitää olla muutama että saa putkiston liitokset kiinni.
Todellakin kannattaa laittaa se lohkolämmitin kun kone on irti, aivan helppo homma siinä vaiheessa.
Comment
-
Tiedän että tämä on offtopikkia ja että haulla ja googlella varmasti löytää vastauksia, mutta kysyn kuitenkin putkien halkaisijoista:
- Tuo XS-power DP+putkisto on siis ilmeisesti DP:t 3" turbolta ekat parikytä senttiä, koko loppuputkisto 2,5" (paitsi supistukset ~2" DP:n päässä ja pakoputken alussa)?
- Mitkä ovat halkaisijat S4 vakio DP:llä ja putkistolla?
- Mitkä ovat halkaisijat RS4 vakio DP:llä ja putkistolla?
Comment
-
Joo kyllä tuo Rs4 putken kokoluokka on ihan passeli Stage 3 luokkaan, suuremmilla ei hyötyä juuri saavuta, kun ei Rs4 ole jarruna. Toki essolla 3" yms kuulostaa kovalta jutulta kahvikupin ääressä :) Kuitenkin noilla rs4 pipeillä itsellä nyt pohjana 400 g/s ilmamassat, joten eiköhän tuo ole aikas maksimi hyrristä muutenkin. Pakokaasut per downpipe ei ole kovin suuret, kun suhteuttaa koneen/ahtimen kokoon.
Comment
-
Tuli tälleen yhtäkkiä mieleen et onkos kellään kokemusta tällasesta härdellistä?
Tai muista korin jäykistäjistä? Onko apua?
http://jhmotorsports.com/shop/catalo...5-a6-p-53.html
Tuollaisen itse tekeminen kun olisi sen verran helppoa. (töissä koneistuspalvelussa.)
Comment
-
On noita moni laitellut ulkomailla, täällä en ole keneltäkään kuullut kokemuksia. Itselläkin sellainen odottaa hyllyssä asennusta.
Kyllähän sen sanotaan vähentävän laatikon (ja tietty moottorin) heiluntaa. Maavara voi vähän pienentyä tuon kanssa.
Comment
-
Mulla on vastaavat ollu nelisen vuotta, mutta ei kummempaa ahaa elämystä ole tuonut. Ottaa välillä maahan mutta toisaalta voinut suojella DP:tä vaikka niidenkin joustopalat jo pikkasen saanu osumaa. Toki kaikki pienet osat yhdessä tuo tiukemman tuntuman, mutta mukavuuden kustannuksella yleensä.
Comment
-
Turbot ja coolerit saapu tänään, coolereiden mukana tuli hiilikuituiset ilmanohjaimet, joilla en vielä ainakaan tee mitään kun ei varmaankaan sovi suoraan rs4 style puskuriin? Käykö turboihin ihan normi FE 52.sesta tehdyt pinnapultit vai kannattaako hommata paremmat? vanhoja ei varmaankaan kannata laittaa?
enää sitten jenkkiosat joiden odottelen saapuvan ensiviikolla niin saa alkaa autoa kasaamaan.
Kuvia alkaa ilmestyyn tänne -> http://kuvablogi.com/blog/31164/
Pari kuvaa autosta vanhoilla vanteilla.Viimeksi muokannut Onte; 3.12.2010, 22:11.
Comment
Comment