Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4+ stage3

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vakkari päällä ja sytytti epc valon... uskaltaako tällä ajaa kerta tuntus toimivan?
    kellään kokkolassa luku ja kuittausvehkeitä?
    Viimeksi muokannut Jargo; 2.8.2013, 19:58.

    Comment


      Kato nyt ainakin maadotuspaikat jos et pääse painetestiä tekemään. Välijäähyille menevät letkut kannattaa katsoa myös.

      Comment


        Jos paha ahtovuoto, niin voishan sitä ilman maffia ajella eli piuha irti. Jostain varmasti on lähtenyt letku irti ja on ns. Huulilla.

        Jos vakio tbb, niin voi olla repeytynyt tai f-letku?
        Viimeksi muokannut Marko77; 4.8.2013, 12:03.

        Comment


        • Kiitti vinkeistä. Tallina tienvarsi ja työkaluina ruuvimeisseli. Tarkoitus viipyä sunnuntaihin asti jolloin härmään powerparkkiin.. kyllä tällä nyt ajelee, lähinnä kummastuttaa tuo vikavalo.

          Comment


            Joo, itse ajelin autonhakumatkalta lopun maffi irti kun autobaanalla amg mesen kanssa yrmäyttäessä irtos vasen ala letku. Siinä oli pikkasen kusiset oltavat kun lautallekkin oli kiire.

            Mulla oli kerran myös alastarossa ahtoputki revennyt ja aina kun alkoi ahdot nousemaan niin meni vikatilaan. Kyllä sillä puolen baarin ahdoillakin kerkes ihan hyvin. Maffi irrota jos epäilet vuotoa ja heti kun mahdollista niin painetestaus että löytyy vuotokohta.

            Comment


            • Ok. Koitetaan selvitä.

              Comment


              • Tulipa pestyä auto ja imuroitua sisältä, samalla käytin TBB:n irti ja puhistin kaikki kosketuspinnat, tuntuis pitävän :) Oli tuossa välissä akkukin loppunut kun ei kestä seisottaa kahta viikkoa sisävalot päällä...

                Takakontista katkennut johto joka menee siihen lähimpään liittimeen josta saa kontin auki. Mistä varaosia ja miten tuo kannattaa lähestyä? Myös mekaaninen lukkopesä jumissa, sen varmaan voi ottaa irti ja taistella CRC:llä tekohengitystä.

                Comment


                • No niin, tuli sitten viimein aikaa touhuta autonkin kanssa jotain. Sain vihdoin sen uuden 034 tbb:n laitettua kiinni, samalla vaihdoin takavaloista kaksi palanutta polttimoa jotka antautui melkein peräkkäin. Tuli myös plastidipattua maski ja omaan silmään miellyttävämpi.

                  Jani touhusi alustaan raidetangonpäät, vakaajan koiranluut ja vetareiden suojakumit, kiitokset siitä.

                  Vanteet haluttaa vaihtoon ja autoa kenttään.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Tänään pomppas taas tuo uus letku uusilla klemmareilla siitä kaasuläpältä irti. Osaako joku sanoa mikä tuolla ahistaa ennen kuin alkaa korjaamaan seurausta eikä syytä?

                    Comment


                    • Suihkuttele letkuun ja kaasuläppään jotain rasvanpoistajaa ennen asennusta

                      Comment


                        Eihän klemmari ole liian paksu jai jää kaasuläpän huulloksen päälle? Itsellä ei lähtenyt kertaakaan irti. Jotkut laittaa hiusspaytä pinnoille, tulee hiukan kitkaa ja pysyy paremmin paikallaan.

                        Comment


                        • Ei ole liian paksu, laitoin sen nyt ihan niin viimisen päälle justiinsa perille ja klemmarin siihen tbb huulille melkeen "väkisin momenttiin". Pysy ainaki 2-3 vaihteen vedon, kirrais vielä kerran ja jos sitten irtoaa niin auto ylös ja tutkia nuo alaletkutki.

                          Onko vakavaa jos kiihdytyksessä lähti irti ja pölläytti vähän sinistä taakse, tuskinpa.

                          Comment

                          Working...
                          X