Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Törmäsinki jo tohon, onkos tuo sitten niin halpa että kannattaa? Ässän oma on kuitenkin, josko siitä modais toimivan?
Myyjä ei kerro postikuluja ja jos yrittää laittaa viestiä tulee että liikaa maileja ja myyjä ei kerkeä vaastaamaan, miten tollasen kanssa toimitaan, maksetaan vaan ja odotellaan yhteydenottoa?
"We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, due to the high number of emails this seller receives, they aren't able to respond to your specific question right now. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing."
E: No ostinpas tuon nyt kuitenkin, saadaan oem lookki. varmaan darintake ja kn paneelilla eteenpäin. Onneksi on vielä ässän kotelo projektiaihioksi :D
Spaceritki nyt alla eikä rappaa yhtään sekä asettuu sievästi kaarelle. Alkuperäset oli 25mm joista lähti 10mm pois. ET 45 + 15mm spaceri alla.
E: Alpin passariin myös sijoitettu osarahastoa, töistä vien pultit ja mutterit. Pitää ottaa kuvatus kun saa paikoilleen. Kiitokset.
Imuputkia saa vielä tarjota
Alpilta panssari noudettu matkahuollosta, vielä kun saisi kaverin mukaan niin voisi kokeilla kiinnittää.
Samalla dhl toi risan ilmansuodatinkotelon, enpäs tiennyt että oli filtterikin valmiina, tosin paperinen. Loput mutkat tilauksessa ja varmaankin saa ens viikon alkuun. Sitten odotellaan Janilta maffi, letku, ecun komponentteja ja softaa. Rön Rön ptsuiih.
Tuli sitten Alpin panssari melkeen kalliiks. Tietääpähän että ei yritä enää ajettavaan nosturiin ilman helvetillistä alustustyötä. Onneksi tajusi ottaa sievästi pois, sumarin ritilä pomppasi kuuseen ja vähän lörpöttää kuskin puolelta koko puskin, onneksi ei ole ollut ikinä kunnolla kiinni. Jos ens kerralla nostimien päälle ja koittais uusiks, nyt vituttaa ihan tarpeeksi. Kaippa sen saa vielä kiinni hyvin, taisi vain jokin kiinnike pettää, ei juuri huomaa ellei kokeile.
Kesällä toimi vielä kunnolla ja alkoi pikkuhiljaa puutumaan. Egt levyt kolvattu kuntoon jotka tarkastettu arvoin 945, parin vedon jälkeen näytti 940, pimenikö kerrasta molemmat vaiko jotain häikkää. Tulpat vaihdettu vastikään. Tekee tuon aina lämpimänä joka vaihteella, kylmällä koneella ei töki ollenkaan. Vedot vähän hukassa, muistaakseni fatsit n. 3.5-4 vcds mitattuna, logi exeliin liitteenä. (rs turbot, s maf, 440 suuttimet, xs rst koko putkisto jne)
Softasta ei hajua muuta kuin että tälle kokoonpanolle, uutta tulossa nyt joulun tienoilla. Samoin kuin rs maffi ja ilmansuodatinjärjestelmä.
Ilmamassathan tuossa on hiukan alhaiset. Uusi maffi mutta sullehan tulee se RS4:en maffi siihen uudella softalla.
Lambda arvot loggaamatta niin nehän jotain kertois kuten suuttimien aukiolo aikakin.
Joo niin oli, 1bar paikkeilla tökkää ku seinään, tipahtaa n. 0.2 pykälää alas ja taas nousee n. 1bar ja jne, hakkaa päätä seinään ns. Ennen ahtanu sen 1.5.
Kun tuolta auton vanhalta säätäjältä kyselin aikoinaan että toimiiko vielä minun vanha ässäläinen (kun hän oli vielä jatko säätänyt sitä minun omistukseni jälkeen) niin sanoi että jostain tuntemattomasta syystä säätää ennakkoja ahdonalaisena joka sitten teki tuota nykimistä lämpimänä kuormitettuna. Voiko vielä olla samaa ongelmaa?
Tehdään uutta softaa kuhan saadaan kaikki rojut vaan tänne. Tulee hiukan uutta setuppia.
Ajelet vaan nätisti ja rauhallisesti sillä niin kohta se iskuun saadaan :)
Nyt on rs maffi paikoillaan silikoniputkella sekä rs vakio ilmanotto suojamuoveineen. Alkaa näyttämään ja kuulostamaan siedettävältä. Toinen egt vieläkin kaput, tänään vaihdetaan piirilevy ja jos ei sillä pelaa niin on toinen softa valmiina josta ne on koodattu pois. Pääsee ottaan logit ja muuta siihen asti että saa uudet anturit toimimaan. Softakin siis uusi.
Projekti on edennyt sille mallille että ens kuun lopussa voi alkaa tehdä threadia tuonne esittelypuolelle. Sitä sun tätä on laitettu ja tehty ja vielä tullaan tekemäänkin. Tästä enemmän myöhempänä jonkin verran.
Nyt tarvii mielipiteitänne sen verran että saadaan ulkoasu kuosiin. Auto lähtee ylimaalattavaksi toukokuussa mutta väri ja detailit pitää päättää.
Voitokas ajatus on pearl white, ibis white, valkoinen kuitenkin.
Kattokaiteet mustaksi? Peilit voi jälkeen plastidipata mustaksi jos haluaa? Jätetäänkö katto mustaksi? Musta ässämerkki tuli tilattua ainakin valmiiksi. Vanteina toistaseks 19 et30 borbet cw2 8.5 eessä ja 9.5 takana 225 kumeilla. Mustat puolat, kiiltävät lipit. Eibachin madalluksella ja kaaret menee mankelin läpi kun joku kertoo hyvän tekijän jossain täällä päin.
Jos jollain on kiinnostusta photoshoppailla variaatioita niin kiitos.
Käskystä, hajut päästin flatshiftin kanssa leikkiessä ;)
Seuraavaks kai tosiaan maalipinta kuosiin, kaaret rullata.
Sulle vois olla jotain hommaa jemmassa (torsen modi ja tukikumijumppaa ja alustanosia) taas tulevaisuudessa. Kattoa ensin mitä kattastustäti sannoo n. kuukauden päästä. Voipi olla että tarvii lailliset vanteet jostain syyniin, sentti pokea ei varmaan nappaa :D Ehkä tuota vois vähän tiputtaa lisää ja vääntä camberia, ja ja ja...
Pitääkö tuohon olla muuten jotku erikoisvarret että saa camberia käännettyä tarpeeks?
Kiitos. On vain hinnan kiroissa. Joku kemiläinen narkkari vei mun rs-maskin :D (tai sit se vaan tippu jonnekki). Pitänee tilata uus, eihän tuossa ollutkaan kaikki kiinnikkeet edes ehjänä ja konepellin reikäkin näyttää itsepuukotetulta (kusilaituhiilari).
Nyt tuli RS-maski kotia dpd:n kyydillä, toistaiseksi koristaa makuuhuonetta. Kun rullattiin kaaria löytyi toisesta kolme pystyyn lähtevää halkeamaa jonka vuoksi piti jättää leikki kesken.
Tilasin uudet, toki molemmin puolin, luultavasti maanantaina näpeissä. Auto lähtee maalaukseen perjantaina jossa se saa päälleen ihan oikean konepellin ja uudet lokarit sekä ehjän sivupeilin. Vedetään nyt sitten samalla brilliant blackillä katosta alaspäin koko vehje.
Itte olen helsinki/vantaa/tukholma/jossain pyörimässä seuraavan viikon joten toivottavasti auto olis haettavassa kunnossa reilu viikonpäästä maanantaina, vaikka ei olisikaan niin eipä tuo ole vakavaa, sanoin että ei tarvi kiirettä pitää.
Kadut vielä tuota viimeistä lausetta :) Itse kovasti opetellu nykyään välttämään kyseistä "ei tarvi pitää kiirettä" Vein ratin verhoiluun 8kk sitten erääseen verhoomoon ja ei ole vieläkään kiirettä pidetty :)
No pitää vielä tentata vähän työnmäärää ja aikatauluja, olisihan tuolla kiva vielä tänä kesänä ajella. Ukko meinasi että jos ei oo kiire niin niin silloin saattaa vähän venähtää, niinhän tuo valitettavasti kaikilla ja kaikella. Jos sitä sopii jonkulaisen aikataulun kuitenkin vielä tuohon.
Siinä olis räpsy ostettaessa ja nykykunnossa. Teaseri. Pitää räppästä oikealla kameralla tässä myöhemmin, puhelimesta mennyt ihan paskaksi tuo vaikka sgs2
Mikäs piru tässä Simossa on vikana. Yhden auton laittanu lunariin ja toista kertaa audi hinataan pois...
Eli tasakaasulla tippuu kierrokset ja ei etene. Epc valo ja luistonestovalo syttyy ja tyhjäkäyntikierrokset notkahtaa n. 500rpm josta nousee normaaliksi ja valo katoaa. Sama jatkuu kun antaa kaasua uudelleen. Käynti muuten melko tasaista. Liekö bensapumppu sano sopparin irti.
En olis halunnukkaan reissuun. B-suunnitelma ja etanolia suoneen.
e: onneksi en hoppuillu, tbb takas kiinni ja meno jatkuu..
Hah :) Paniikki kirjoitus foorumille--> Ei vastausta heti--->Hetken mietintä tuokio---> Vika havaittu-->matka jatkuu hymyssäsuin :P Perus kaava kaikilla ( Myös itselläni )
Jep. Samalla ku ronkkii niin voi olla jo arvokkaita vinkkejä täällä. Ps. Irtos uudelleen. Mikähän tuossa mättää. Molemmilla kerroilla kevyen siis todella kevyen ohituksen aikana. Onneks en harrasta tiukkoja, ois kalsarit vaihtunut.
Eihän ole ahtoputket irrallaan tuolta jakopäänkopista. Tai sitten TBB ei ole tarpeeksi syvällä, tai sitten klemmari sökö eikä kiristä tarpeeksi. Tiivistyvien pintojen rasvanpoistokin saattas auttaa!
Comment