Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ur-Q 20V T

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ur-Q 20V T

Hei

Tää on mun projektiautto
    Parhas aikaa 1/4mile 12,6@166kmh 1/8mile 8,14
    Paine oli vain 1,4bar.

Nytt on turbo korjattu ja odotan aikaa 11,3(Testiajolla oli 2,0-2,1bar)

Lauantaina 17.07 on Tartussa 1km-ajo.
    Tulos 240km/h olisi hyvää.

Video: http://www.teguriauto.ee/hannes&tarts.avi (200vs. UrQ?
    Finaal (Speedest final run)

aika härski toi välijäähdyttimen asennus :)

Comment

Meinasin saada sydänkohtauksen kun ensin katsoin että laikkaat urq puskuria jonkun kuorma-auton välijäähdyttimen takia, mutta helpotti kun huomasi kyseessä olevan joku tuuninkihirvitys.

Ahtokontrolli pelkällä jousella ja pakosarjan paineella?! Jos koneessa on vakiot kiertokanget niin 2 bar tekee siitä kyllä käkikellon melkoisen luultavasti!

Comment

Kohtuullisen kivasti irronnut viivalta kun loppunopeus ei päätä huimaa verrattuna aikaan.

Comment

pitää olla voimaa aika hemmetisti että 1000m matkalla 240 km/h kelaa...

Laitahan jotain tuloksia tuolta 1km kilpailusta kun on ajettu.

Comment

V*TTU

Eilään illalla olin testi-ajolla.

1-2 vaihdella oli paine 2,5 bar ja kaikki OK.

Kun laatasin 3 vaihde meni paine n. 3,1-3,2barin päälle ja mootorista tuli pois 1 sylinterin `connection rod`.

Mitas vielä tapahtui osaan sanoa illalla,sitten kuviakin lisää...

Comment

Olikohan tämä jotenkin arvattavissa...

Comment

Voi voi... Pahintahan sitä aina on pelättävä...

Comment

Tähän taitaa kuulua se perinteinen lausahdus. "Mitä mä sanoin?"

Comment

Rapatessa roiskuu =) Uutta konetta pellin alle ja uutta yritystä.

Comment

kun aikansa näitä audi sivuja selaa, ni löytyhän täältä mullekkin jotain mielenkiintoista.

terve kiireaudi! missä toi sun final lähtö on otettu? siellähän on porukkaa yhtä paljon ku audiklubin moderaattoreita sokoksen kravattiosastolla...eli täynnä.
                      oliko toi sun aika 12.6 voittoaika noissa tapahtumissa? kiinnostas lähteä ens vuonna mukaan,ainakin mä ilmottaudun jo nyt, kunhan ei mee töiden kanssa ristii. kerrotko vähän lisää tosta tapahtumasta.
                      ja samalla miten toi sun urkki projektis edistyy? ahdin näyttäs olevan ainaki kkk27. onko se noita vanhan trans am sajan kisa-ahtimia?onko jarrutettu?peruskone vakio?aski vakio urkin?
                      kysymyksiä olis vaikka kuinka paljon mielessä tosta sun pelistä ja ertyisesti tosta tapahtumasta,joten toivottavasti kerrot hieman lisää.

t:Tuomas Kivistö Audi S2 (11.7/202km)

Comment

Working...
                      X