No, ennemminkin voisit kysyä, että joko tämä liikkuu.
Kovin vähän on tullut kilometrejä, kun laturi on mallia "yön yli" ja sen takia ei voi ajella töihin asti, kun ei pääsisi takaisin. Kun illat pimenee, niin sitten pitää lisätä akkuja ja tehdä laturi. Laturiin olisi tarkoitus tehdä riittävän tarkka akkumittari, ettei jää matkalle. Emäntä kyllästyi kävelyyn jo ekalla kerralla, vaikka lapsista olikin kivaa vaihtelua. ;-)
Jos jotakin kiinnostaa, niin näyttää kuluttavan nykykuosissaan n. 30kWh/100km. Kulutusta saanee hiukan pienemmäksi, kun vaihtaa alla olevat vanhat talvirenkaat uusiin Nokialaisiin ja jos tukkii keulasta säleiköitä. Madallus voisi myös auttaa asiaan. Jos jaksaa, niin pohjaa voisi silotella ilmavastuksen pienentämisen toivossa. RVS on nyt vasta laatikossa, joten varsinkin kulmavaihteiden käsittelystä voi jotain etua tulla.
Kovin vähän on tullut kilometrejä, kun laturi on mallia "yön yli" ja sen takia ei voi ajella töihin asti, kun ei pääsisi takaisin. Kun illat pimenee, niin sitten pitää lisätä akkuja ja tehdä laturi. Laturiin olisi tarkoitus tehdä riittävän tarkka akkumittari, ettei jää matkalle. Emäntä kyllästyi kävelyyn jo ekalla kerralla, vaikka lapsista olikin kivaa vaihtelua. ;-)
Jos jotakin kiinnostaa, niin näyttää kuluttavan nykykuosissaan n. 30kWh/100km. Kulutusta saanee hiukan pienemmäksi, kun vaihtaa alla olevat vanhat talvirenkaat uusiin Nokialaisiin ja jos tukkii keulasta säleiköitä. Madallus voisi myös auttaa asiaan. Jos jaksaa, niin pohjaa voisi silotella ilmavastuksen pienentämisen toivossa. RVS on nyt vasta laatikossa, joten varsinkin kulmavaihteiden käsittelystä voi jotain etua tulla.
Comment