Toisella puola/sytkävahvari-paketilla ei päässyt niinkään pitkälle. Vika ei oletettavasti ole siis siinä. Alla vikakoodilista.
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 895 907 404
Component and/or Version: MTM MOTOR PMC 9
Software Coding: 0261200484
Work Shop Code: 1267356530
VCID: 5EB3712DDAAA60BFCB-4AEA
5 Faults Found:
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
30-00 - Open or Short to Plus
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
F96 ja G42 vikakoodit ovat olleet aiemminkin. Voisiko jompikumpi sekottaa ecun, vai onko tämä lambda lähtöistä? Control limit taas kertoo, että vika voisi olla bensapumpussakin. Se ei ole uusi ja pitää kyllä ääntä. En vaan osaa sanoa, mikä on tuollaiselle kova ääni, kun vehkeestä puuttuu sisusta. Kyllä se auton ulkopuolellekin kuuluu selkeästi. Että alanko vaihtaa bensapumppua vai tilaamaan antureita? Vai molemmat?
edit
Koeajolenkillä ensimmäisenä takaisin tuli F96. Sen jälkeen pihassa poleksiessa 537, eli lambda-säädön raja. Oisko se nyt sitten tuo b-pumpen meteli liian kova kuitenkin ja se kuolee kohta?
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 895 907 404
Component and/or Version: MTM MOTOR PMC 9
Software Coding: 0261200484
Work Shop Code: 1267356530
VCID: 5EB3712DDAAA60BFCB-4AEA
5 Faults Found:
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
30-00 - Open or Short to Plus
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
F96 ja G42 vikakoodit ovat olleet aiemminkin. Voisiko jompikumpi sekottaa ecun, vai onko tämä lambda lähtöistä? Control limit taas kertoo, että vika voisi olla bensapumpussakin. Se ei ole uusi ja pitää kyllä ääntä. En vaan osaa sanoa, mikä on tuollaiselle kova ääni, kun vehkeestä puuttuu sisusta. Kyllä se auton ulkopuolellekin kuuluu selkeästi. Että alanko vaihtaa bensapumppua vai tilaamaan antureita? Vai molemmat?
edit
Koeajolenkillä ensimmäisenä takaisin tuli F96. Sen jälkeen pihassa poleksiessa 537, eli lambda-säädön raja. Oisko se nyt sitten tuo b-pumpen meteli liian kova kuitenkin ja se kuolee kohta?
Comment