Niihän siinä kävi, että bensapumpun vaihdolla tuli mittariin taas lukemia. Irrotettu pumppu ei tehnyt muuta kuin naksahti, kun sille tarjosi virtaa.
Tankissa oli siis vanhastaan Boschin 040, eli 10V turbon pumppu. Tilalle meni ilmeisesti 044-tyyppinen, varaosanumeron perusteella RS2 ensiasennuspumppu eli hoikkarunkoinen, joka siis ei istu asennusosiin. Nyt pumppu on patentoitu nippusiteillä kehtoon. Uusi sinne on hankittava muutenkin. En enää oikein luota noihin varastossa seisoneisiin.
Vaan mitähän sinne nyt lähtisi sovittamaan? Seuraava steppi tulee olemaan noin 400..450 hp luokkaa, enkä usko, että siitä tarvii ikinä mennä yli. Mahtaako tuo RiSan pumppu riittää? Siihen löytyisi ainakin tehtaan asennusosat, eli olisi simppeli ratkaisu.
Tankissa oli siis vanhastaan Boschin 040, eli 10V turbon pumppu. Tilalle meni ilmeisesti 044-tyyppinen, varaosanumeron perusteella RS2 ensiasennuspumppu eli hoikkarunkoinen, joka siis ei istu asennusosiin. Nyt pumppu on patentoitu nippusiteillä kehtoon. Uusi sinne on hankittava muutenkin. En enää oikein luota noihin varastossa seisoneisiin.
Vaan mitähän sinne nyt lähtisi sovittamaan? Seuraava steppi tulee olemaan noin 400..450 hp luokkaa, enkä usko, että siitä tarvii ikinä mennä yli. Mahtaako tuo RiSan pumppu riittää? Siihen löytyisi ainakin tehtaan asennusosat, eli olisi simppeli ratkaisu.
Comment