Taivas varjele mitä sieltä tulee!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 1.8t B5 •wnb Facelift•
Collapse
X
-
Monelta oon kuullut samaa, että olisi varsin pätevää ainetta! Myllytän pinnan viellä kerran ennen talvea ja vetäsen tuota pintaan.
edit: maalit, lakat ja kovetteet haettu helmojen maalamista varten. Tulevan viikon aikana tarkoitus maalata helmat ja yrittää noita kumisia ovilistoja saada väriin. Ei vaan ole noiden joustoaineiden käytöstä minkäänlaista kokemusta.Viimeksi muokannut Niconce; 25.9.2011, 15:08.
Comment
-
Onkos toi sun takakontin lippa tämä? Kun olen omaan 80:seeni miettinyt moisen lipan asentamista, mutta en saa kyseisen osan mittoja mistään.
No niin helmat tuli ehjänä perille, hyvä. Tuosta joustoaineesta olisi varmaan osannut myyjä sanoa annostusta, ite kun RAL-maalien kanssa leikin aikanaan niin annostus oli jotain 2-3 prosentin luokkaa.
Tiedä sitten onko ihan tökerön näköinen noilla mustilla listoilla....kyllä todennäköisesti. Vai mitä mieltä arvon ACF:n väki?
Comment
-
Kyllähä niitä saa jos haluaa ;) Tuli nyt vihdoin laitettua helmat paikoilleen ja hyvä tuli. Mutta....nuo ovien alalistat on niin vanhat ja pehmentyneet että vetävät rumasti aalloille. Jätin suosiolla maalaamatta. Onhan se tällä hetkellä hyvinki tökerö mustine listoineen, mutta jos alkaisi S4:n alkuperäsiä ovilistoja etsimään seuraavaksi.
Pikku hiljaa pikku hiljaa
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Carpio Näytä viestiOnkos toi sun takakontin lippa tämä? Kun olen omaan 80:seeni miettinyt moisen lipan asentamista, mutta en saa kyseisen osan mittoja mistään.
Comment
-
http://www.streettuningcar.net/shop.php?vaata=7565
Tuossa nyt on jonkinsortin lippälärpäke hiilikuituisena. On jokkut noita e46 lippoja 8D:n laitellu että taitaapi jopa istua suoraan. Muihin kulkineisiin en osaa sanoo?
Comment
-
-
Kiitän :) Pientä tehtävää olisi viellä, ennenku miellyttää omaa silmää riittävästi. Nuo ovilistat...huoh ja sitten bi-xenonit. Ja jos 25mm spacerit saisi etupäähän, niin ei jäisi etuvanteet noin sisään. Tekniikkaan en enään ala koskemaan sen ihmeellisemmin, sen verta hurja ässä-kuume päällä ;)
Comment
-
Menikö nuo faceliftin sumarikehykset kuinka helposti paikalleen puskuriin ja mistä sellaiset kannattais hommata? Marmorilta? Tepolta? Oon yrittäny niitä ns. jenkkimalleja löytää jotka ilmeisesti meni pre-faceliftiin suoraan mutta ei ole tärpänny.
Lisäksi osaatko arvioida minkä kokoinen se sumarin reikä on? Tai jos siitä ei paljoa vaivaa ole niin mitata :) Olis tarkoitus pyöreät drl:t sovittaa niihin aukkoihin ja pienimmät mitkä olen löytänyt on 70mm halkaisijaltaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nenola Näytä viestiMenikö nuo faceliftin sumarikehykset kuinka helposti paikalleen puskuriin ja mistä sellaiset kannattais hommata? Marmorilta? Tepolta? Oon yrittäny niitä ns. jenkkimalleja löytää jotka ilmeisesti meni pre-faceliftiin suoraan mutta ei ole tärpänny.
Lisäksi osaatko arvioida minkä kokoinen se sumarin reikä on? Tai jos siitä ei paljoa vaivaa ole niin mitata :) Olis tarkoitus pyöreät drl:t sovittaa niihin aukkoihin ja pienimmät mitkä olen löytänyt on 70mm halkaisijaltaan.
Comment
-
Saa suhteellisen pienellä työllä istumaan pre-facen puskuriin. Hieman pitää leikellä alkuperäisiä ritilöiden kiinnikkeitä, mutta ei paha rasti. Jos vain suinkin huomenna muistan, niin voin ottaa mitat noista sumareiden aukoista. Ja itse hommasin muovit marmorilta ja sumuvalot foorumilaiselta :) Sumuvalojen kiinnityksessä pitää tosin hieman soveltaa, koska valmiita paikkoja ei tosiaan ole...
Comment
-
Tulipahan tehtyä taas perusteellinen huolto autolle. Sis.
Moottoriöljyt + suodatin, vaihteistoöljyt, tehostinöljyt, jarrunesteet, jäähdytinnesteet, jarrujen puhdistus, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin, NGK sytytystulpat. Ilmastoinninkin huolsin hetki takaperin.
Nappasin venakopan auki ja kyllä huomaa että viimeset 100 000km on ajeltu max. 8000km öljynvaihtoväleillä. Puhdasta on.
Edit:
Saattaapi olla pikapuoliin myytävänä ;) Jotain jännää suunnitelmissa tilalleViimeksi muokannut Niconce; 5.1.2012, 18:37.
Comment
Comment