Piti vähän purkaa romuja pois tieltä, että sai listan takana olevat metallikiekot irti. Tilailin tuota teippiä streettuningcar:lta ja on todella ohutta materiaalia ja erittäin helppoo muotoilla. :) Juu oon samaa mieltä, että tulee turhan silmille pomppaava jos laitan tota teippiä keskikonsoliinkin. Eriasia jos kehyskin olisi jalopuu jäljitelmä ja muut listat hiilikuitu-lookkia :)
Siistit on listat noin, itsekkin pitäisi varmaa hankkiutua eroon rakkaista jalopuujäljitelmistä ;)
Tuossa ekassa kuvassa näkyy hyvin yksi B5 kopan tyyppivioista, tuolta tuuletuskanavan yläraosta tunkee esiin jotain kangasta? Miten olette tätä fiksanneet?
Tuossa ekassa kuvassa näkyy hyvin yksi B5 kopan tyyppivioista, tuolta tuuletuskanavan yläraosta tunkee esiin jotain kangasta? Miten olette tätä fiksanneet?
Henk.koht olen aina silloin tällöin ottanut ritilä paketin syliin ja laittanut sen kankaan oikealle kohdalle. Se taitaa olla jotain "narinan esto" kangasta.
Ja ainoastaan silloin olen ottanut ko. paketin syliin kun olen joutunut emännystä odottelemaan autossa liian kauan :)
Niihä tuo taitaa valittevasti olla :D Putkistoonkin tuli tehtyä hieman muutoksia, välivaimentimen malli muuttuu hieman virtaavammaksi. Toivotaan että äänet ei kovin paljoa muuttuisi. Ja tänään laitoin Jimiltä tilatun vaihdekepin pussin paikoilleen. Loistavaa työtä!
Hieman taas tullut muutoksia autoon. Tänään irroittelin toisesta vara-katalysaattorista sisukset ja keskiviikkona laittelen katin paikoilleen. Katsotaan miten tukossa tuo alkuperäinen katti on ollut ;)
Taas hieman työnsarkaa edessä. Outoa puutumista kun 3< vaihteella kiihdyttää. Kun kierrokset on ~3500RPM niin tulee ns. tehokuoppa. Mutta "tehot" palaa, kun kierrokset ehtii nousta ~300RPM....sama ilmiö tulee 3,4,5 vaihteella. :(
Lähtivät tilaten. En tiedä tuliko nyt aivan väärät myrkyt, mutta katsotaan mitä saadaan aikaan.
Myöskin tuli tilattua purkki Mothers Mag & Aluminium polish:a vanteita varten. Käyttökokemuksien perustella loistavaa ainetta.
Jatkan yksinpuhelua ;) Tuli logiteltua ilmamassoja tänään. 3.vaihteella täyskaasu kiihdytyksessä ilmamassa arvo heitteli 95 - 107g/s välissä....ei ihme että hieman nuhaiselta tuntuu. Kyllä tuo vielläkin vakio 1.8T:ä vikkelämmin paikalta poistuu, mutta silti ei ole kaikki tallessa mitä pitäisi. Pitänee ruveta uutta maffia katselemaan, alkaa olemaan jo ehtoo puolella.
Tänään tuli aloiteltua auton kiillotus. Ei voi muuta kuin kehua kyseisiä menzernan tuotteita, helppoja käyttää ja aloitteliakin saa pinnasta erittäin hyvän! Viellä odottelen että Prestan Best Wax saapuu, että pääsee tekemään kestovahauksen.
Kyllä sai nuorennettua vanhusta oikeen urakalla ;)
Hieman taas jotain tapahtunut. Tuli väsäiltyä kotitekoinen adapteri faceliftin korkeudensäätömoottoreiden ja alkuperäisen johtosarjan väliin.
Ajovalo muutokset tehty sillä periaatteella, että auton alkuperäiseen johtosarjaan ei tehdä yhtäkään muutosta.
Myöskin OEM-henkisiä muutoksia tulossa ulkoasuun, mutta tästä lisää kuva-teaserin kanssa myöhemmin ;)
edit: Tuli tänään haettua postista Collinite #476S Super Doublecoat Paste Wax, katsotaan onko kyseisestä vahasta mihinkään
Comment