Tässä muutaman kuvan ohella pieni selostus UrS4:sen etuvalojen uusaamisesta edullisesti.
Eli kaikkihan saa alkunsa siitä että tyypillisesti lähivaloheijastin sulaa muodottomaksi, ja valoteho katoaa.
Tarvikeliikkeessa uusien umpioiden lähtöhinnaksi sanottiin 616e /kpl (Hella) mutta C4 korin A6:sen valojen hinnaksi vain 217e/kpl (Hella). Kyseiset umpiot olivat jopa vieläkin edullisemmat
No ei muuta kuin umpiot kouraan ja klipsuja irti. Tästäpä alkoikin pieni vertailu:
umpion lasit: käy ristiin, lasin alla oleva kromikehys on hieman erilainen
kromikehys
Suurempi ongelma tuli johdotuksesta. A6:ssa on vain yksi 5-napainen liitin. S4:ssa 2 kpl, sekä 4 että 2 napainen. Liittimet ovat tosin helposti irroitettavissa, ja uuteen umpioon on vanhaa vastaava reikä sorvattava tavalla tai toisella.
liittimet
liittimien reijät
Kun pienemmälle liittimelle on sorvattu reikä, niin ei muuta kuin osaa takaisin. Myös korkeussäätömoottori käy heittämällä paikoilleen. ETKA kertoo uusien S4:Sen lasien hinnaksi 45e/kpl, tässä tapauksessa käytin vielä vanhoja, tosin hieman kiveniskeymiä saaneita laseja. Kunnon pesu tietysti laseille oli paikallaan
loppujen lopuksi, vanhaa siis jäivät lasit(+kromikehys) ja piuhat
se on siinä
Nyt taas on valoissa tehoa, entiset ei olis enää katsastuksesta läpi menneetkään. A6:sen lähivaloheijastimiin on porattu yläosaan reikä, ilmeisesti lämpöä kierrättämään, eikä siten omaa vastaavaa ongelmaa, kuin S4/TDI satku
Eli kaikkihan saa alkunsa siitä että tyypillisesti lähivaloheijastin sulaa muodottomaksi, ja valoteho katoaa.
Tarvikeliikkeessa uusien umpioiden lähtöhinnaksi sanottiin 616e /kpl (Hella) mutta C4 korin A6:sen valojen hinnaksi vain 217e/kpl (Hella). Kyseiset umpiot olivat jopa vieläkin edullisemmat
No ei muuta kuin umpiot kouraan ja klipsuja irti. Tästäpä alkoikin pieni vertailu:
umpion lasit: käy ristiin, lasin alla oleva kromikehys on hieman erilainen
kromikehys
Suurempi ongelma tuli johdotuksesta. A6:ssa on vain yksi 5-napainen liitin. S4:ssa 2 kpl, sekä 4 että 2 napainen. Liittimet ovat tosin helposti irroitettavissa, ja uuteen umpioon on vanhaa vastaava reikä sorvattava tavalla tai toisella.
liittimet
liittimien reijät
Kun pienemmälle liittimelle on sorvattu reikä, niin ei muuta kuin osaa takaisin. Myös korkeussäätömoottori käy heittämällä paikoilleen. ETKA kertoo uusien S4:Sen lasien hinnaksi 45e/kpl, tässä tapauksessa käytin vielä vanhoja, tosin hieman kiveniskeymiä saaneita laseja. Kunnon pesu tietysti laseille oli paikallaan
loppujen lopuksi, vanhaa siis jäivät lasit(+kromikehys) ja piuhat
se on siinä
Nyt taas on valoissa tehoa, entiset ei olis enää katsastuksesta läpi menneetkään. A6:sen lähivaloheijastimiin on porattu yläosaan reikä, ilmeisesti lämpöä kierrättämään, eikä siten omaa vastaavaa ongelmaa, kuin S4/TDI satku
Comment