Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8T quattro pre-facelift (closed) sivu2-> A6 3.0TDI quattro tippi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Jaahas, päivitystä: Asentelin tänään keskikyynärnojan. Ehkä yks parhaista upgradeista mitä voi tehdä! Lisäksi laitoin tilaukseen v-maxxin coil-overit. Hieman myöhemmin laitan tilaukseen "facelift" valot. Suunnitelmissa myös sumareiden pudotus alahelmaan. Käykö faceliftin puskurin ritilät heittämällä prefacen puskuriin?

    Comment


      #62
      Hieman pitää kaventaa ritilöitä ja leikata puskurin alkuperäisiä ritilän kiinnityksiä. Ja kehittää sumuvaloille kiinnikkeet

      Comment


        #63
        Tuo kyynärnoja on kyllä mainio upgrade, oikeasta paikasta kun vielä ettii ja ei ihan OEM-laatua vaadi niin ei paljoa köyhdy :)

        Tuossa vois olla sinulle ritilät suoraan: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-...Q5fAccessories

        Omaan meinasin tyrkätä suorakaiteen muotoiset drl:t tuonne vakioritilöihin mutta nyt muistin että noita jenkkimallin ritilöitä ois saatavilla valmiiks ja niihin uppois pyöreät drl:t helposti.

        Comment


        • #64
          Loppuu se vähäinenki ilmavirta välijäähylle jos ei nuota rupee rei'itteleen.

          Comment


            #65
            Ite maksoin nojasta 40€ kotiin tuotuna.

            Nuo ritilät/sumarit on kyllä hirveen näköset. Oem jutuilla modaan jos modaan. Tuota välijäähyn ilman saantia kattelin itekkin tuossa. Täytyy olla ihan kokonaan avoin ritilä ja muokata ilmanohjainta, tukkii sumari muuten melko tehokkaasti aukon.

            Comment


            • #66
              Mistä ostit kyynärnojan?

              Comment


                #67
                http://cgi.ebay.de/AUDI-A4-B5-94-01-...item2eb5d0d80e

                Tuollaisen tilasin. HUOM!!! Kuva huijaa värin ihan kympillä. Itse tilasin tuollaisen, mutta oli lähinnä sellainen hiekanvärinen ja sinertävän harmaalla kankaalla. En sen kummemmin miettiny vaan maalasin nojan mustaksi ja vaihdoin päälikankaan. Lisään kuvat kun pääsen reissun päältä kotiin ja kameran ääreen.

                Comment


                  #68
                  Noniin, vihdoin ja viimein sain budjetoitua coilit ja tänään sain paketin. V-maxx:n alusta asentuu huomenissa. Alustalle jäi hintaa 360€ kotiin tuotuna, ei paha!!

                  Vanne sektorille kaipaisin myöskin jotakin uutta. Nuo talvella maalatut 18" vanteet lähtevät kiertoon kunhan saan päätettyä millasta vannetta laitan tilalle. Jostakin syystä kieroutunut mieleni tykästyi A8:n kaivonkansi vanteisiin. Toisaalta myöskin bbs lm tai rs olis miellyttävä... Ehdotuksia?

                  Comment


                  • #69
                    Jos lemmarit saati RS:t on vara hommata, niin uskaltanen ehdottaa näitä omianikin ;) Spekseissä on vähän valinnan varaa, kun on kolmet erikokoiset kehät noihin, ja sisäkehätkin ovat edessä ja takana hiukan eri ET:llä.

                    Comment


                      #70
                      Ainii, unohdon mainita että replica vanteita olen katsellut kun ei ollut tarkoitusta sijoittaa vanteisiin aivan järjettömiä summia. Rs:t aika tiukassa replicanakin 18" koossa järkevään hintaan.

                      Comment


                        #71
                        Noniin. V-maxxi alla ja tunteet on vähän ristiriitaiset. Muuten mukavaa ja pehmee alusta, mutta edestä lyö pohjaan tosi herkästi jos on terävämpi monttu tai esim vanha asfaltti muuttuu uudeks olevinaa tasaisesti. Tosin auto on nyt aika matala, joten nostan sitä huomenna järkevämpään korkeuteen.

                        Comment


                        • #72
                          Ottaa luultavasti tukivarsi ylös runkoon kiinni, mulla sama homma.

                          Comment


                          • #73
                            Miten teillä voi ottaa tukivarret isoissaki tie heitoissa koriin kiinni..
                            Mulla on ehkä 5-6cm maavaraa ja ei kolise tukivarret mihinkään kiinni. toisin mulla on eibachin pro street-s

                            Comment


                            • #74
                              Joo mullakin maavaraa n.5cm ja ei tukivarret kolise mihinkään. Ainoo ongelma on että vetarit täristää, kellään muullaa samaa vikaa?

                              Comment


                                #75
                                Nostin vähän ylöspäin ja kävin näpsäämässä parit fotot ulkoo ja sisältä.

                                Jouduin pakkaamaan kuvat joten eivät ole ihan samaa tasoa kun niitten pitäisi olla. Ulkokuvat jäi vähän tummiksi, täytyisi opetella paremmin tuon kameran käyttö...
                                Attached Files

                                Comment


                                  #76
                                  On ollu taas kiirettä ettei oo kerenny päivitellä mitään tänne. Kaikkee perus huolto yms. juttuja väkertäny (puslia taakse ja molemmat pyöränlaakerit). "Faceliftin" etuvalot tulee alkuviikosta, samoin sumuvalot. Vanteet on vaihtunu joku aika sitten noihin talvella maalattuihin. Parit kuvat aiheesta.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    #77
                                    Näpertelin tänään tulleet valot paikoilleen..
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      #78
                                      Heti ilme nuorentu! Joudut tekemään hieman jumppaa, että saat sumuvalot pre-faceliftin puskuriin istumaan.

                                      Comment


                                        #79
                                        Tänään oli vähän luppo aikaa töissä kun hitsien tarkistajat tuli käymään niin kävästiin paikallisella purkaamolla. Tarttu mukaan akkukaukalon muovit, ei mene enää roskat tukkimaan vesireikiä ja saapi tavarat piiloon kaukalosta.

                                        Kellään vinkkiä mistä sais sumareitten ympärille ne kehykset ja ritilät siihen viereen? Tiukassa tuntuuvat olevan ja purkaamolla olleista autoista ne oli hajonnu kun kaikki oli keulakolaroituja...

                                        Comment


                                          #80
                                          Näpertelin tuossa muovit paikoilleen:
                                          Attached Files

                                          Comment


                                          • #81
                                            Vieläkun vaihdat paisarin uuteen, sitten alkaa olee.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Kalvot pois.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Kellään tietoa nuista akkukaukalon muoveista että saisiko mistään uutena?ja millaseen hintaan?Liekköhän käy samat muovit kaikkiin b5 koreihin eri tekniikoilla? Paikallisilla purkaamoilla niin huono valikoima/tietämättömyys osista mitä ei kannattaisi hajottaa purkaessaan.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Marmorilta pitäis saaha ihan uutenakin noita muoveja, hintaa 80-100€ väliltä. Eiköhän se akkukaukalo ole sama kaikissa, nuo omatkin muovit on peräisin 2.5 v6 tdi:n konehuoneesta.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Tuosta topicista vois olla apua noihin akkukaukalon muoveihin liittyen :http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...aukalon+muovit

                                                    Pitkän aikaa ollu itelläkin mielessä tilata mutta eipä oo vielä saanu ajoiks ja ymmärtääkseni pitäis mennä paikalleen tekniikasta riippumatta, jälkeenpäin asennettu poikkituki voi olla este mutta niitä nyt tuskin monilla on.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Tuo valomuutos nuorentaa kyllä autoo tyylikkäästi ja vastaava on suunnitelmissa itellänikin. Mitä kaikkia muutoksia tuo faceliftin valojen asennus vaatii? Ja onko sulla polttimoina halogeenit, orkkisxenonit vai tarvikexenonit?

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Mulla on ihan tuollaiset kaksi osaiset Depon umpiot tarvike xenoneilla. Valot on ihan bolt on juttu. Jos on alunperin ollu h7+h7 valot niin ei tarvii tehä mitään, paitsi ottaa etusumareiden rele irti niin ei pala kolmio napissa jatkuvaan.

                                                        Jos huomenna saisin aikaiseski niin voisin yrittää näpätä kuvia valokuviosta jne. Ylivoimaisesti paras upgrade jonka oon autoon tehny. Valoteho parani, kuvio on parempi ja "luukki" muuttu mukavasti. Mulla on pitkissäkin xenonit, ei tee mieli laittaa lisävaloja!!

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Päivänvalossa kerran ihmetellyt noita Niken umpiota ja kerrankin tarvikemallit istuu tosi hyvin.
                                                          Viimeksi muokannut Härski; 1.10.2011, 17:37.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Ite oon kans katellu noita tarvikeumpioita, ei vaan oikein osaa lyhyen myyntipuheen perusteella veikata millä niistä oikeesti tekee jotain.
                                                            Tosin kyllähän projektoriumpioon kun laittaa xenonin niin tietää että ne on hyvät.
                                                            Sumareiden häviäminen vaan harmittaa, ei oikein voi enää puskurin alalaitaankaan turata kun tuli sinne heitettyä huomiovalot.. Asettuukohan faceliftin umpiot kans heittämällä, niistä ainakin tietäis takuuvarmasti mitä ne on?

                                                            Ite oon kans todennu, että autoon pitää saaha aina ensimmäisenä kunnon valot. Nyt on omassa h7+h7 umpiossa xenonit sekä lyhkäsissä että pitkissä ja lisäks vielä hellan rallye 1000:t xenoneilla, näkee... Ei pysty kuvittelemaankaan että ajelis perus halogeeneillä. Ainoo huono on rihlatuilla umpioilla se lyhyen valokuvio, sitä kun ei oikein voi muuttaa muuten kun uusilla umpioilla. Poliisin pelkoon helpottaa kun päivällä ajelee huomiovaloilla..:P

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Depon umpiot ainakin on ihan ok, eipä näitä muita taija ees olla. Siteen näitä annelin ja tevin silmiä on vähän vaikka minkälaisia.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X