Tämänkin osalta varmaan jotain samankaltaista kun entisen typ89:n kohdalla, eli kunnossapitoa ja joidenkin varusteiden lisäilyä kunhan putjetti aina antaa myöden..
Tiivistelmä autosta ja varusteista:
- A4 1.8Tq 110kw AEB, käyttöönotettu marraskuussa 1996, mutta on vielä vähän epäselvää olisko peräti mallivuodeltaan '97? (on se)
-Täysin vakio
-Tuotu Saksasta 5-6v sitten
-Ajettu 229tkm, ostaessa pari tonnia vähemmän
-Varusteita mm:
-Automaatti ilmastointi
-Ajotietokone
-Saksasta tuoduissa ehkä harvinaisemmat penkinlämmittimet?
-Suksipussi
-4x sähkölasit
-Penkeissä ristiseläntuen säätö, lisänä myös apparin penkissä korkeuden säätö. Muuten vakiopenkit.
-Audi Sound System, ei kuitenkaan bose. Soi ainakin tällä hetkellä itselle riittävän hyvin.
-H7 valot, eli tässä on sumarit myös umpioissa.
-Tehtaan sport alusta
- 19" rs4 replica vanteet 235/35 kumeilla (merkitty otteeseen) (ei enää)
-Sport ratti
-Alkuperäinen varashälytin+ kauko-ohjattu lukitus
Varuste lisäyksiä ja ulkonäkö muutoksia mitä olen suunnitellut:
-Vakionopeudensäädin olis aika mukava lisä matkoille.
-Kromiset peilinkuoret. Saiskohan apparin puolellekkin ison peilin?
-Facelift tyyliset valot+ xenonit olis kanssa aika kivat, vaikka näkee noilla vakioillakin ihan kivasti. Lähinnä auton ulkonäkö pomppais useemmalla vuodella uudemmaksi. Oikeestaan minusta ainut joka tuota autoa vanhentaa on nuo "sumeat" etuvalot. Muuten pysyny aika "nuorena" ulkonäöltää tuo b5:n kori. (xenonit kiinni)
-"Mukavuusvilkku" olis kanssa tarkoitus askarrella.
-Sivuvilkut tarkoitus vaihtaa kirkkaisiin/harmaisiin. (tehty)
Perushuoltoja tuohon ei tarvinnu tehä, ne oli hoidettu ennen myyntiä. Lisäksi etupään niveliä oli vaihdettu edellisellä viikolla. Viikon kerkesin tuolla ajamaan, niin johan se kaikkien sääntöjen mukaan vesipumppu armahtaa perjantaina. Se perinteinen, eli siipipyörä halki, piti aika mielenkiintoista ääntä.. =) Etujarrupalat vaihdoin Audin leimalla varustettuihin. Jarrupalat oli melko uudet, mutta se vinkuminen.. Yhden letkun pätkän, liittyen joihinkin painepuolen systeemeihin vaihdoin samassa yhteydessä kun raitisilma- ja moottorinilmansuodattimen. Oli melko heikossa hapessa, nyt tuntuu kuin saavuttaisi täydet ahdot pienemmillä kierroksilla..
Eka kuva justiinsa pihaan tuotuna, muut myöhemmin. Kynnyskotelossa näkyvät kukertavat alueet on käsitelty, kaipaa vielä massaa päälle.
Tiivistelmä autosta ja varusteista:
- A4 1.8Tq 110kw AEB, käyttöönotettu marraskuussa 1996, mutta on vielä vähän epäselvää olisko peräti mallivuodeltaan '97? (on se)
-Täysin vakio
-Tuotu Saksasta 5-6v sitten
-Ajettu 229tkm, ostaessa pari tonnia vähemmän
-Varusteita mm:
-Automaatti ilmastointi
-Ajotietokone
-Saksasta tuoduissa ehkä harvinaisemmat penkinlämmittimet?
-Suksipussi
-4x sähkölasit
-Penkeissä ristiseläntuen säätö, lisänä myös apparin penkissä korkeuden säätö. Muuten vakiopenkit.
-Audi Sound System, ei kuitenkaan bose. Soi ainakin tällä hetkellä itselle riittävän hyvin.
-H7 valot, eli tässä on sumarit myös umpioissa.
-Tehtaan sport alusta
- 19" rs4 replica vanteet 235/35 kumeilla (merkitty otteeseen) (ei enää)
-Sport ratti
-Alkuperäinen varashälytin+ kauko-ohjattu lukitus
Varuste lisäyksiä ja ulkonäkö muutoksia mitä olen suunnitellut:
-Vakionopeudensäädin olis aika mukava lisä matkoille.
-Kromiset peilinkuoret. Saiskohan apparin puolellekkin ison peilin?
-Facelift tyyliset valot+ xenonit olis kanssa aika kivat, vaikka näkee noilla vakioillakin ihan kivasti. Lähinnä auton ulkonäkö pomppais useemmalla vuodella uudemmaksi. Oikeestaan minusta ainut joka tuota autoa vanhentaa on nuo "sumeat" etuvalot. Muuten pysyny aika "nuorena" ulkonäöltää tuo b5:n kori. (xenonit kiinni)
-"Mukavuusvilkku" olis kanssa tarkoitus askarrella.
-Sivuvilkut tarkoitus vaihtaa kirkkaisiin/harmaisiin. (tehty)
Perushuoltoja tuohon ei tarvinnu tehä, ne oli hoidettu ennen myyntiä. Lisäksi etupään niveliä oli vaihdettu edellisellä viikolla. Viikon kerkesin tuolla ajamaan, niin johan se kaikkien sääntöjen mukaan vesipumppu armahtaa perjantaina. Se perinteinen, eli siipipyörä halki, piti aika mielenkiintoista ääntä.. =) Etujarrupalat vaihdoin Audin leimalla varustettuihin. Jarrupalat oli melko uudet, mutta se vinkuminen.. Yhden letkun pätkän, liittyen joihinkin painepuolen systeemeihin vaihdoin samassa yhteydessä kun raitisilma- ja moottorinilmansuodattimen. Oli melko heikossa hapessa, nyt tuntuu kuin saavuttaisi täydet ahdot pienemmillä kierroksilla..
Eka kuva justiinsa pihaan tuotuna, muut myöhemmin. Kynnyskotelossa näkyvät kukertavat alueet on käsitelty, kaipaa vielä massaa päälle.
Comment