Onkos muuten kaseis ollu vakiona laminoidut lasit?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 4.2qA
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Nuo sun kaavailemat vanteet ei sovi A8:n. Jos huulivannetta pitää isoon kasiin saada, niin se pitää se vanne olla vähintään 20", että se huuli, toivon mukaan mahdollisimman leveä, näyttää edes joltain.
Eli taakse kylmästi vaan 10x20" vannetta ja eteen jotain 9x20" vannetta.
Talveksi varmaankin tarkoitit nuita 18" vanteita? Sanoisin, että joku perus puolavanne olisi ihan passeli talveksi.
Comment
-
Vanhan mallin laatikon (V8:n HP24(?)) sai vaihtamaan pienemmälle, kun vaihtoi S-asentoon. Pakkovaihde voisi olla toinen vaihtoehto, mutta siinä tahtoo hävitä se automaatin idea. Noiden softien muokkaus taitaa onnistua, joten olisiko siitä ratkaisuksi.
Comment
-
Ei tuo mene niin kuin sen mielestäni pitäisi edes tipparilla. Motarilta himmattaessa pudottaa 0,0 kulutuksen ja sen huomaa selvästi voimakkaampana moottorijarrutuksena heti perstuntumalta. Sitten se jossain vaiheessa siirtyy takaisin "rullaamaan" pintakaasulla vieden taas hetkellisen mukaan 6-7 litraa sataselle.
Kun tuohon saisi softan tai jotenkin homman toimimaan siten että kaasu ylhäällä täysi moottorijarrutus päällä. Kyllä kuski osaa itsekin lurata pintakaasulla jos sille on kerran tarvetta.
Tuo ei ole edes kierroksista kiinni vaan motariltakin tuo jarrutus tulee heti 1600rpm kohdilla ja vastaavasti kaupunkiajossa sitä ei saa päälle edes tipparilla kakkoselle pudottamalla vaan edelleen menee joku 2400rpm koneessa eikä jarruta vaan rullaa.
Comment
Comment