Uskaltaisikohan tämänkin laittaa tänne esille, ulkonäköön ainakaan ei muutoksia ole enää tulossa, vanteita lukuunottamatta.
Talvella 2009 tuli edellinen B5 koppainen myytyä ja melkein heti sen jälkeen löytyi sopiva korvaaja länsi-ruotsista, autohan sitten tuotiin veden yli RCF-importsin toimesta.
Valopakettia lukuunottamatta perusvarusteltu A4 B6 1.8tq, 139tkm ajettuna. Eli tärkeimmät kumminkin löytyivät, eli automaatti-ilmastointi, neliveto ja turbokone.
No nyt sitten on tullu pikkuhiljaa paranneltua kotteroa oman maun ja mielen mukaan. Tärkeimmät puutteet varusteista korjattu ja ulkonäkö saatu suht kohdilleen.
Helmat pitänee maalauttaa uudestaan jossain vaiheessa, maali kulunut ikävästi hiekkateiden takia.
Tekniikka:
-1.8 turbo, AVJ.
-Motestin lastu 207hv & 317nm.
-Milltek cat-back 100mm ulostuloilla
-Kytkin: Sachs:n kiinteä vauhtipyörä, S2 Asetelma & Painelaakeri & Levy
(500nm)
Alusta & Vanteet:
-Eibach pro-kit jouset -30mm + Audin sport iskarit
-RS4 takavakaaja 22mm.
-312mm zimmermannin levyt + EBC redstuff palat
-RS4 new Replica 18" + 225/40/18 Kumho Ecsta sport le
-Talvisin perustylsät 16" + 205/55/16 Nordman+
Kori:
-S4 maski (teipattu mustaksi)
-S4 etupuskuri
-S4 kylkilistat
-S-line takapuskuri
-Milltek cat-back 100mm ulostuloilla
-InPron kromiset peilinkuoret
-AeroTwin pyyhkimet
-Xenonit lyhyissä valoissa
-Etuvalojen koristekromit maalattu mustaksi
Sisusta & varusteet:
-Perus sisusta, tosin molemmissa etupenkeissä säädöt.
-Nahkainen ratti
-Nahkainen käsijarrukahva
-Ambiente-valaistuspaketti
-Automaatti-ilmastointi
-Ajotietokone
-Vakionopeussäädin
Stereot:
-[COLOR=Black]Alpine CDA-105Ri+PXA-H100
-Diskantit: [/COLOR][COLOR=Black]Alpine SPX-pro sarjasta
-Midit: [/COLOR][COLOR=Black]Rainbow Germanium W165 6.5"
-Subi: [/COLOR][COLOR=Black]Focal Access BUS 20, 8" 60W
-Etuovet vaimennettu
-Optima Yellow Top -akku
[/COLOR]
Talvella 2009 tuli edellinen B5 koppainen myytyä ja melkein heti sen jälkeen löytyi sopiva korvaaja länsi-ruotsista, autohan sitten tuotiin veden yli RCF-importsin toimesta.
Valopakettia lukuunottamatta perusvarusteltu A4 B6 1.8tq, 139tkm ajettuna. Eli tärkeimmät kumminkin löytyivät, eli automaatti-ilmastointi, neliveto ja turbokone.
No nyt sitten on tullu pikkuhiljaa paranneltua kotteroa oman maun ja mielen mukaan. Tärkeimmät puutteet varusteista korjattu ja ulkonäkö saatu suht kohdilleen.
Helmat pitänee maalauttaa uudestaan jossain vaiheessa, maali kulunut ikävästi hiekkateiden takia.
Tekniikka:
-1.8 turbo, AVJ.
-Motestin lastu 207hv & 317nm.
-Milltek cat-back 100mm ulostuloilla
-Kytkin: Sachs:n kiinteä vauhtipyörä, S2 Asetelma & Painelaakeri & Levy
(500nm)
Alusta & Vanteet:
-Eibach pro-kit jouset -30mm + Audin sport iskarit
-RS4 takavakaaja 22mm.
-312mm zimmermannin levyt + EBC redstuff palat
-RS4 new Replica 18" + 225/40/18 Kumho Ecsta sport le
-Talvisin perustylsät 16" + 205/55/16 Nordman+
Kori:
-S4 maski (teipattu mustaksi)
-S4 etupuskuri
-S4 kylkilistat
-S-line takapuskuri
-Milltek cat-back 100mm ulostuloilla
-InPron kromiset peilinkuoret
-AeroTwin pyyhkimet
-Xenonit lyhyissä valoissa
-Etuvalojen koristekromit maalattu mustaksi
Sisusta & varusteet:
-Perus sisusta, tosin molemmissa etupenkeissä säädöt.
-Nahkainen ratti
-Nahkainen käsijarrukahva
-Ambiente-valaistuspaketti
-Automaatti-ilmastointi
-Ajotietokone
-Vakionopeussäädin
Stereot:
-[COLOR=Black]Alpine CDA-105Ri+PXA-H100
-Diskantit: [/COLOR][COLOR=Black]Alpine SPX-pro sarjasta
-Midit: [/COLOR][COLOR=Black]Rainbow Germanium W165 6.5"
-Subi: [/COLOR][COLOR=Black]Focal Access BUS 20, 8" 60W
-Etuovet vaimennettu
-Optima Yellow Top -akku
[/COLOR]
Comment