Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7A:n p-sarja..nf:ään

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 7A:n p-sarja..nf:ään

    Tänään sit käytin koko ehtoon 7a-sarjan vääntämistä 10v nf.ään. 7a nousee tosi paljon imusarjan päälle. itse sarjan kyllä saa tehtyä vaikka olis k-jettikin paikoillaan. Se missä tuli ongelmia oli se, että vaikka sen sarjan saa sinne moldattua, niin milläs hitolla väännät imusarjan kiinni tai sit toisinpäin.

    Runkopalkin ja sarjan väliin jäisi alta sentin rako, nostin konetta vänkärin puoleta pari senttiä, jotta saisin tilaa sille sarjalle, mutta tässä vaiheessa huomasin tuon kiinnitys ongelman.

    K-jetin muuttaminen esim: Megaruuttaan toisi jo rutkasti tilaa pakosarjalle, mutta tämä rojekti hyytyi nyt tuohon kiinnitys ja tila-ongelmaan. Ylimääräiseksi jäivät uusi "hand made" pakolaippa+15kpl Ø42/90 mutkaa+ laipaton 7a-sarja.

    Mulla lopuui mielikuvitus moiseen rojektiin mutta, tosi taikuri pitää olla joka tuon sarjan tuonne vääntää, hatun nosto niille jotka sen ovat tehneet.

    Laitoin 5-3:sarjan paikoilleen, joka meneekin sinne bolt-on, vaikkakin downpipen loppua joutuu lyhentämään n:3cm ja ottaa katin pois. Putkien väliin laitan isomman putken klemmari kiinnityksellä.

    Koska nyt otin katin pois, niin onko mitään järkeä laittaa lambda-tunnistinta downpipen kollektoriin?

    Harmi, etten voi tarjota digikuvaa :-(

    #2
    Koska nyt otin katin pois, niin onko mitään järkeä laittaa lambda-tunnistinta downpipen kollektoriin?
    Ei ole mitään järkeä ottaa sitä pois.

    Comment


    • #3
      Nyt sitten uusi Nf:ä on ollut tulilla jo pari päivää ja kone käy kuin kello ;-), muttei se mennyt ihan kuin piti, kone lähti laakista käyntiin, mutta sitten alkoi kummallinen käyntihäiriö ja kone sammui...kipinä hävisi aaargh!! vikaa haettiin melkein joka puolelta, se melkein oli se sytkämoduuli, joka sijaitsee kuskin jalkatilassa. Siitä oli vain yksinkertaisesti liittimet niin hapettuneet ettei virta kulkenut. Liittimet näytivät samalta kuin vanhat hapettuneet akunkengät, kiva ylläri uutta myllyä käynnistäessä, onneksi tallista noita nf-pilperiä on omasta takaa.

      Jarrujakin on tullut roparrua. Takajarrut on orginaalina 245x10. Nyt paransin ne 256x22 jäävytetyiksi. Satulat ovat 200Q:n??, satulan kiinnikkeisiin pulttasin alkuperäiset reijät kiinni ja porasin viereen sisäpuolelle uudet reiät/jengoineen aivan vanhojen viereen ja nyt on edessä ja takana samat levyt. sitten homma olikin bolt on. Edessähän ovat G60 satulat, 4mm välisovitteella. Jarruletkuiksi "taas" goodrightin teräspunolliset. (ei hipo-kamaa, mutta parempaan suuntaan)

      Comment

      Working...
      X