Päivittelyä projektiin. Käytin auton huollossa, vaihtoivat viskon, nokka-akselin stefan ja taaskerranvuotavan ohjaustehostimen tiivisteen. Tuosta viskolla olevan flektin sielunelämästä(niin kuin arvata saattaa)... Eli ennen vaihtoa auto lämpeni hitaasti, piti käynnistäessä ääntä (siis pahaa ääntä, ainahan auto ääntä pitää) ja kuumana kone ei jäähtynyt. Nyt Behrin viskon tilalla on Sachsin identtisillä lämpöarvoilla oleva kytkin. Auto lämpenee nopeammin ja jäähtyy myös paremmin. Eli ei se ihan turha kapistus ole.
034 Motorsportilta tuli puolakonversio setti, mutta paketista puuttui kaksi kannaketta. Kannakkeiden pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna minulla. Niin tällä viikolla saan asenneltua (varmaankin) puolat.
Ostin myös tuon Volvon jälkijäähy releen, niin pari kymppiä köyhdyin. Selasin foorumia niin 5-6 vuotta sitten sitä sai 12 eurolla. Sen asentelen puolakonversion kanssa.
034 Motorsportilta tuli puolakonversio setti, mutta paketista puuttui kaksi kannaketta. Kannakkeiden pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna minulla. Niin tällä viikolla saan asenneltua (varmaankin) puolat.
Ostin myös tuon Volvon jälkijäähy releen, niin pari kymppiä köyhdyin. Selasin foorumia niin 5-6 vuotta sitten sitä sai 12 eurolla. Sen asentelen puolakonversion kanssa.
Comment