Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Jees 20mm ainakin pultataan jo kiinni. Siis sen voi pultata jos on semmoinen malli. 15mm taitaa olla liian kapea erikseen pultattavaksi.

Comment

Hei!
      Miten on auto teknisesti kestänyt, paljonko on sillä km ajettu ja onko kone stock?

Kristjan.

Comment

Möin juuri auton sopivasti ennen jakopään vaihtoa. Kilometrejä noin 120.000. Ajelin autolla n 20.000km. Ilmamassamittarin vaihdoin, muuten pelasi teknisesti moitteitta.

Comment

No niin niin tietty :) Mitäs tulee seuraavaksi? Porkke?

Comment

Vapaasti hengittäviä 996:sia olen katellut mutta saapi nähdä... Nyt on alla vaihdossa tullut MB Clk-03 (ei tod. mun makuun...)

Comment

Porkke ois aika peto :) Vaikkakin aika laiska :)

Comment

Totta, kävin muutamaa kokeilemassa ennenkun ostin RS4:sen. All show no go..

Comment

Moro!
                  Oon sitä mieltä et se vanha ratti käy paremmin.... mut käy se tolleikin :)

Comment

mistähän noita ns.levityspaloja/spacereitä löytyy?tarviaisin itselle -97 avant quattroon kun ei varmaan mahdu pyörimään vannestus 19"/9" 235/35 et.35.kokeilin pelkkiä vanteita niin näytti kyllä siltä että ei mahdu pyörimään.no ens viikolla tulee renkaat, mutta ihan varmuuden vuoksi vois jo tilata ne =)

Comment

Multa saa levityspaloja, laita vaikka privaa niin keskustellaan enemmän.

Comment

Working...
                      X