Tuosta mun tekeleestähän on tuolla ylempänä kuvia.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS4 B5 2001
Collapse
X
-
Omassa projektissa (http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=74221) öljynkeräyssäilijö sijoitettiin alla olevan kuvan mukaisesti.
Comment
-
RS_Performance
paljonko tolle säiliölle jäi hintaa?
ja mistä hankit sen ?
munkin pitäis lomalla laitella säiliö.
Comment
-
Tuo kuvassa ollut on Saikou Michin tuote, joka on todetusti toimiva. Maksoi silloisella taalan kurssilla alle 100e.
Oman tilasin suoraan US, toimittavat myös Suomeen. http://www.saikoumichi.com/
Comment
-
Mulla taasen maksoi toi pömpeli postikuluineen muistaakseni 37€ ja tuli alle viikon Briteistä. Äsken muuten kävin tyhjentää säiliön ekan kerran asennuksen jälkeen. Ohessa parit kuvat minkä verran tavaraa oli puolessa vuodessa kertynyt. Nestemäinen aines oli bensalle ja öljylle haisevaa ruskeaa vettä.
Comment
-
Tuo Saikoumichin purkki on paremmin tehty kuin tuo Toyomotorsportsin. Toyossa ilma (ja öljyt) pääsee suoraan kiertämään liitännästä toiseen, sisällä ei ole mitään erotinta tms jonka kautta ilman pitäisi kiertää. Saikoumichissä on.
Itsellä on joskus tulollaan tuo Toyon purkki, hitsailin sinne sisään erotinlevyn ja laitan lisäksi teräsvillaa hidastamaan öljyn kulkua.
Comment
-
Virtausnopeus pienenee kun ne kamat tulee tuohon purkkiin joten se ei tarttee erotinlevyjä välttämättä. Ellei se imu aivan valtava ole.
Tietty parempihan se on erotinlevyjen kera.
Omassani ei erottimia ole mutta se puskeekin ulkoilmaan kaasut.
Mulla näyttää vettä keräävän vain pönttöön. Ei auto oo kunnossa vissiin :D
Comment
-
En oo ajellut eikä ne imuäänet siitä mihinkään nouse :)
Hyvä että ees kokeilin lähteekö käyntiin.
Sytytysmoduulit on nipparilla kiinni ilmastointilaitteen putkissä tuossa tolpan päällä. Helppo vaihtaa :)
En usko että tällä mun setupilla hyödyttää logeja vedellessä mitään oikeastaan. Jotain hienoa voi vain olla. Isommilla tursseilla eroja saadaan varmasti.
Tietty jos orkkis systeemi on ollut ahdistava niin tuolla eroja tulee. Tuo ei ainakaan ahdista sekä ottaa raitista ilmaa myös valon takaa kaikista mahdollistista reijistä.
Comment
-
Tännä tipahdinkin sängystä aikaiseen niin kävin kurvailemassa ja loggailemassa hiukan.
7 astetta enemmän lämmintä tänään kuin vertailukohde päivänää joten joten...
Kuitenkin keskialueella ja yläpäässä arvot nousivat. Muutamia grammoja noin 5-10g. Ei kauheita mutta kuitenkin.
Se että jos ITG:n paneelin olisin puhdistanut olisivat arvot voineet olla samat. No kuitenkin huonontuneet ne eivät ainakaan :D
Ja ne äänet eivät kovenneet sen kummemmin :) By-bassien äänet kuitenkin selventyivät ;) Siis ne toimivat :)
Comment
-
Vaihdoin tuon AEM suodattimen tilalle ITG:n Maxogen suodattimen. Pitää käydä loggailemassa onko sillä eroa.
Joutessani laittelin myös nuo 034M etutolppien yläpäänkumit paikoilleen.
Sainpahan putsata tolpat samalla. HIukan jäykemmät nuo kumit oli. Pitää katsastaa onko ajettavuudessa eroa.
Jarrupalat tuli samalla käytettyä pois ja putsailtua. Liukutapit putsailin niin alkoi pakat liikkumaan mukavammin. Olihan nuo aikakin putsailla jo ratapäivien jälkeen. Ferodon D2500 tilasin varastoon, mutta taidan joutua laittaan ne paikoilleen. Näkeepä mikä ero niillä on EBC:n YellowStuffeihin.
Comment
-
Etutolppiin hommasin nuo 034M jäykemmät kumit yläpäihin.
Aika paljon olivat jäykemmät kuin orkkikset.
Etuvakaajan yhdystangoiksi vaihtelin Perrin WRX Subarun tekeleet. Katsellaan milloin alkaa koliseen. Orkkikset näytti olleen jo ehtoo puolella 3 vuoden käytön jälkeen :DViimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:18.
Comment
Comment