Mitä se meinasit tuolle vanhalle koneelle tehdä? Sehän on vasta ns. sisäänajettu kilsojen puolesta. Noup en osta sitä =) noista omistakin romuista pitäisi päästä eroon...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS4 B5 2001
Collapse
X
-
No sulla saattaa moiselle tulla tarvetta, kun melkoista mörkökonetta olet nyt väsäämässä. Ratavehje =) Joskus jos haluaa hiukan maltillisempaa niin voi sitten heittää hiukan miedompaa pakettia sisään. Itsekin mietin tuota, mutta ei jaksa investoida ~20t euroa koneeseen joka vain pölyttyy nurkissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiJoskus jos haluaa hiukan maltillisempaa niin voi sitten heittää hiukan miedompaa pakettia sisään.
Comment
-
Tuossa paikallinen hyvät käsityö taidon omaava kaveri kursi nuo putket kasaan. Tekee myös monelaista muutakin metallihommaa ja taidolla.
Koneen korvakkoa jouduttiin jyrsimään putkien tieltä ja samalla vahvikehitsaamaankin.
Jos sitä huomenna vaikka alkas koesovittaan tuota pellin alle.Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.
Comment
-
Sielläpä se olis ny. Ja startilla pyörii ja öljyä lentää :)
Öljykellolle rakentekin pienen telineen mutta tuo Timon tipsi olisi kannattanut toteuttaa kun pohja oli irti. Eli orkkis öljykellon vastakkaiselle puolelle reikä ja sinne kierteet vain.
Mut menihän se näinkin.
Hihna piti ottaa 5cm lyhyempi eli nyt on remmi 1800 pitkä.Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.
Comment
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...2&postcount=16
Mulla ainakin oli tai sitten puhutaan eri asiasta.
Comment
-
samasta kohtaa löytyi omasta ABG(vai AGB? b5 s4 kone kyseessä kumminkin) lohkosta paikka, ei orkkisöljykellosta 180astetta, sinne on valettu siis + merkkinen kohta, toisella puolella oli kuusiokolo"ruuvilla" sitten tukittu yhteys. Sama yhteys oli itseasiassa myös AAH koneisessa satkussa.
Comment
Comment