Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 B5 2001

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Niin siis pumppuhan on Pierburg E3L
    Tuolta voi kattooo vaikka tarkemmin:
    http://www.sandtler24.de/pierburg/pi...l-360-l/h.html

    5bar, 330l/h
    6bar, 280l/h

    Ei vissiin riitä? Jännitettä rukkaamalla vielä enemmän tuottoa.

    Pannaan tankkiin Bosch 413 kehikkoon ja 2 kpl noit Pierburg E3L auton alle rinnakkain työntämään samaan linjaan.
    Köyhän miehen välisäiliö ilman säiliötä.

    Comment


      Tässä tän päivän saldoa.
      Huomiseksi jää runkolinjojen veto sekä suodattimen asentaminen johonkin huoltoystävälliseen paikkaan.
      Sitten voiskin kokeilla että mistä linjat vuotaa :D

      Tuon N80 ku vielä pois ottaa niin saa linjoja siistittyä.
      Tai onko joku kokeillut että pelaako ihan jos jättäs imun vain tuonne turbojen imuputkiin. Poistas tuon imusarjan lähdön.
      Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.

      Comment


        N80 systeemi pelaa ihan normaalisti jommin kummin, vain imusarjaan, tai vain turbojen imupuolelle hönkimällä.

        Comment


          N80 muutin huohottaan tuonne turssien imuputkiin. Pitää seurata miten se pelaa ja jossain vaiheessa ottaa se kokonaan pois ja laittaa rollover venttiili suodattimen kera vain.
          N249 lähti kokonaan mäkeen. Eipähän oo tiellä enään.

          Koeponnistus meni hyvin. Ei vuotanut kun yhdestä liitoksesta minkä olinkin kirimättä jättänyt.

          Polttoaineen paineen säädin tyhjäkäynnillä karvan alle 4bar. Onko oikein? Siis säätimen paineletku irroitettuna.
          Pitää vielä anturilta vetää johdot Getsteen niin näkee ajossakin paineet.

          Huomasin vetojen uupumisen johtuneen polttoaineen puutteestä ahdoilla. Joko ahtovuoto paineensäätimellä tai sitten säädin oli rikki. Ainakin sitä se oli kun sen tukista irroitin.

          Tältä se nyt jäi näyttään.

          Meno -an8 kokoa ja paluu -an6 koolla.
          Letkut meni kivasti alkuperäsiin kannakkeisiin kiinni kun niistä sisukset otti pois.
          Aeroflow suodattimen sijoitin takarenkaan edessä olevaan syvennykseen.
          Saa sen helposti puhdistettuakin siitä.
          Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.

          Comment


            Sunnuntain ratoksi vaihtelin nuo SPC Motorsportin säädettävät ylätukivarret laakereilla paikoilleen.
            Pitää käydä testaan et koliseeko ja sitten säätään pyöränkulmat uudelleen.
            Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.

            Comment


              Mitäs noilla säädettävillä tukivarsilla saadaan säädettyä ja mitä sillä saavutetaan?
              Jani sulta saa varmaan ohjeita Getste mittarin kalibrointiin? Täällä sawossa on yksi mittari joka näyttää puutaheinää.

              Comment


                Kyllähän sun Jape stance-miehenä pitäis se tietää :) Niillä voi säätää camperia.

                Comment


                  Saat pyöräkohtaisesti camperin kohdilleen. Kelkkaa liikuttamalla saa vaan molemmat puolet samanverran pieleen ;)

                  Comment


                    Tuohan oli joku pikkuveli/sisko siitä pumpusta joka Veyronissa oikeasti on =)

                    Keksikää nyt tuolle joku kunnon nimi ;-)
                    Oisko Vemppu (VEyron&puMPPU) hyvä nimi? :)

                    Comment


                      On mulla Jape vielä yhdet säädettävät tukivarret tuolla hyllyssä. Sopivilla oravannahoilla ne vaihtaa omistajaa :)

                      Getsteen on ohjelmistopäivityskin saatavana. Voin sulle päivityksen ja asennusohjeet mailiin paiskata.

                      Sillä on hyvä sitten logittaa ahto/afr arvot softaajalle.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
                        Huomasin vetojen uupumisen johtuneen polttoaineen puutteestä ahdoilla. Joko ahtovuoto paineensäätimellä tai sitten säädin oli rikki. Ainakin sitä se oli kun sen tukista irroitin.
                        Mitä tarkoitat tällä? Millä tavalla vedot uupuivat, seos meni laihalle ahdolilla vaiko rikkaalle vai miten uupuminen ilmeni? Millä tavalla se paineensäädin oli rikki?

                        Comment


                          Pienemmillä paineilla pysyi seokset aivan kuten oli säädettykkin.
                          Reilun kilon jälkeen alkoi menemään laihalle joka aiheutti nykimistä ja ahtojen pienuutta.
                          Polttoaineen paineensäädin purkautui useampaan palaan kun sen tukista irroitin.

                          Comment


                            Siis se fuelabin säädin siis levisi käsiin ihan rikki asti?ko?

                            Comment


                              Nääh ku orkkis. Fuellab on pelannut ainakin vielä.
                              Nyt näen paineet Getsten purkissa. Pitäs käydä polkemassa niin näen miten paineet on ahdoilla.

                              Comment


                                Koneistusajat ja paikka on varattuna. Viedään koko helahoito sinne.
                                Saa porata ja katsastaa kampurat yms ja asentaa korsetinkin.
                                Kansiin vaihdetaan Supertechin venttiilinjouset niin nekin on valmiina sitten.

                                Sittenhän se olis niputtaa ja katsoa paljonko uuppuu osia :D

                                Kytkinkin hommattu. Tulee Sachs 2-levyinen. Turbot on ostettu ja pakosarjatkin. Katsotaas laitetaanko ne maailmalle ja otetaan muuta tilalle vai laitetaanko se noine kasaan ja "tyydytään" leppoisasti ajettavaan peliin.

                                Comment


                                  Laitatko faktaa tuosta kytkimestä ?

                                  Comment


                                    Tuolta voi lukea lisää:

                                    http://www.loba-motorsport.com/en/pr...-kit-twin-disc

                                    Eli RCS200HH kevlari levyillä. Noitahan ei enään saakkaan tuolla levyllä.

                                    Comment


                                      Mihin koneistamoon viet osat?

                                      Mitäs sitten kun kytkin kuluu loppuun?

                                      Comment


                                        Sotkamon suuntaan menee koneistukseen.
                                        Onhan tuohon sintteriä ja orgaanista levyä tarjolla.
                                        Tais pystyä kevlarisenki jostain saamaan.

                                        Comment


                                        • Heikkisen Juhalle?

                                          Comment


                                            Sinne juuri

                                            Comment


                                            • Asiallinen kaveri, teki mulle ekaan moottoriin kaikki koneistukset yms.

                                              Comment


                                                Siltähän tuo kuullosti. Kivana boonuksena se noukkaa ite tuon aihiokoneen vielä työkeikaltaan mukaansa. Ei tartte ajaa puolisuomee vielä senkin perässä.
                                                Huhti-toukokuun aikana varmaan valmistuu koneistukset.

                                                Comment


                                                • Toki kerroit että on kiire? :)

                                                  Comment


                                                    Miks ihmeessä kertoisin.
                                                    Kun sanoo ettei oo hoppua niin nehän ei koskaan alle vuoden edes valmistukkaan. :D

                                                    Comment


                                                      Tällastakin setuppia on käytetty ~800Hp koneessa: Spec stage 3+ clutch singel plate and Fidenza flywheel which is very good pedal feel and has lasted very well no problems so far

                                                      Comment


                                                        2-levynen on kuitenkin ajettavampi kuin 1-levynen. Varsinkaan 1-levynen sintteri.
                                                        Lisäksi pyörivät massat on pienemmät.

                                                        Comment


                                                          Juu nimenomaan, rs4 kytkimestä seuraava on ihan ajettavuuden takia 2-levyinen.

                                                          Comment


                                                            Miks näin on käyny :D
                                                            Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.

                                                            Comment


                                                              Joitain kuvia osista.
                                                              Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X