Olet tainnut halvalla saada kun noin paljon paketteja ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS4 B5 2001
Collapse
X
-
-
Päivän puuhailuna, ku kuriiri paketit perille sai, oli Okada Plasma coils TFSI puolien asennus kera uusien Bosch F5DP0R tulppien.
Huomenna 034M vetoakselit sekä perän takatuki track density puslien kera.
Tietty voishan tuon kardaaninkin laittaa.Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2014, 21:20.
Comment
-
Kaikkihan sitä myynnissä on.
Osa laitetaan paikoilleen ja osa jää hyllyyn :D
Vielä noista jää kuitenkin itselle. Eikä sitä välttämättä myydä vaikka myynnissä onkin :D
Koneenaihiokin kun saatas kotiin niin voitas ruveta suunnitteleen sen rakentamista. 3.0L setti odottaa laatikossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JouniH Näytä viestiKartaaniki kullasta tehty. :)
Comment
-
-an8 syöttö- ja -an6 paluulinja ja tuo "veyronin" pumppuhan mulla on.
Otin pois sen kierrätysjärjestelmän tankista ja laitoin samalla tavalla kuin S4:ssa.
Eli nyt pumppu työntää kaiken tavaran kiertoon koneellepäin eikä ryöstä osaa tankin kiertoon. Hoitakoon paluulinja sen.
Jos ei riitä teho nin laitetaan toinen pumppu linjaan vaikka.
Millaisilla kiinnikkeillä tuo teräspunosletku olisi pohjaan hyvä laittaa?
Siellähän ne orkkis linjan pidäkit. Semmoiset harvakierteiset pultit. Noihin kun sais jotkut pitävät mutterit.
Comment
-
Ei riitä 1kpl veyroneita muun setupin tuotolle :) Mielenkiinnolla kyllä odotan missä tulee raja vastaan. Tuosta tulikin mieleen miten tuotoissa on eroa jos on 2 pumppua rinnan tai sarjaan? Tuon välisäiliön kanssa tuhertaminen kun ei hirveästi kiinnostaisi.
Kenen valmistajan an-liittimet/letkut sulla on?
Comment
-
Mikäs pumppu Miksellä on tällä hetkellä?
jsahlman: sulla tulee näköjään Fuelabin FPR. Mikäs malli tarkkaan ottaen?
Ja mitkä letkumateriaalit nyt sitten on käypäsiä polttoainelinjoiksi E85:lle? Menee sekasin näistä PTFE teflon blaa blaa blaa jutuista.Viimeksi muokannut Lupe-81; 20.2.2014, 11:56.
Comment
-
Pelkällä 044 tankissa mennään vielä. Janillakin varmaan tavoitteene 800hv@E85 niin tuplapumppua kaipaa mutta löytyi tällänen setuppi, jossa 044 inlinepumpuksi tankissa olevan 044:n kaveriksi ja mukamas riittää 650whp@E85.
http://www.audizine.com/forum/showth...n-8-mo-s/page4
Jos tuon tyylisellä setupilla selviäisi niin helpottaisi kummasti. Bensalinjat uusiksi ja tuohon tyyliin esim. walbron 400 E85 ja vaikka tarvittaessa bensapumppuboosteri antamaan lisää volyymiä.
edit: PTFE letku ei päästä bensahöyryjä läpi kuten perinteinen eli jos välisäiliöitä meinaa takakonttiin niin mielestäni ehdoton, että tarvi huuruja haistella. PTFE:lle on omat AN-liittimet eli ei voi sekoittaa liittimiä/letkuja normitavaran kanssa.Viimeksi muokannut Mikse; 20.2.2014, 12:16.
Comment
-
Jostain lueskelin tuosta toisen pumpun lisäyksestä samaan linjaan sarjaan että sillä olisi saavutettu about ~1.2 kertaa suuremman pumpun tuotto jos tarkastellaan tilavuusvirtaa. Aika mutuilua kuitenkin, olisi kyllä mukava nähdä vähän mittausdataa miten tuotto noissa tilanteissa muuttuu eri skenaarioissa (eri pumppuja rinnan/sarjaan ja eri paineilla).
Comment
-
Sulla varmaan Mikse on sähköt vedetty akulta suoraan 044:lle jos piisaa vielä >700hv Tial-setille bensalla?
Toivottavasti tullaan näkemään pian mihin yksi "veyron" riittää RS6-setille. Senhän pitäisi olla speksien mukaan 4bar + ~2bar ahtoja aika lailla sama tuotto kuin Walbro 450.
Itse olen nyt sähköjä vetämässä Veyronille suoraan akulta. Filtteri vaihtuu "vapaasti virtaavaan". Polttoainelinjat ja bensakisko pysyvät toistaiseksi vakioina. Laajakaista-lambda on kuskin puolella. Jos näyttää että 3. ja 4. vaihteen vedoissa ei riitä kakku, niin vaihdan myös bensalinjat sekä kiskot ja paineensäätimen. Tai voi olla että vaihdan ne joka tapauksessa.
Jos edelleenkään ei kakku riitä, niin sitten mietitään pumppuratkaisua uudestaan. Ei tosiaan mikään välisäiliö tuherrus kiinnostaisi itseäkään. Audizinellä vissiin jibberjive suunnittelee orkkistankkin mahtuvaa tuplapumpputelinettä? Se ois hyvä.
Comment
-
Letkuina on Jegs:n teräspunosletku jonka mainostavat kestävän alkoholia,metanoli yms muuta. Muut ei mainosta omissaan tuommoista. Lukee vain ettei suositella E85:lle.
Katsotaan tosiaan mihin se "veron" riittää. Mun pitäs saada Getsteen näkymään polttoaineen paineet suoraan niin siitä on hyvä seurata.
Jos ei riitä niin pannaan toinen pumppu vaikka rinnalle.
Tämä taitaa olla paineensäätimenä:
http://store.034motorsport.com/fuel-...let-20867.html
Tosiaan syöttö -an8 joka haarautuu -an6 eli molemmille tukeille oma linja.
Paluu molemmilta tukeilta erikseen paineensäätimeen josta lähtee -an6 tankille.
Katsotaan miten letkut saan tuonne auton alle kiinni ja kannatukseen.
Jos ei onnaa niin 1/2" aluputki ainakin siellä pysyy.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
Jos ei riitä niin pannaan toinen pumppu vaikka rinnalle.
Mutta ku pointti oliki että miten laitat sen toisen pumpun rinnalle ilman välisäiliötuherrusta?
Comment
-
Ei mulla varmaan mitään 700hv ole ainakaan vielä :) ja ihan orkkissähköillä mennään vielä enkä varmaan tonne tankkiin muuta edes vedä. Isoa kovaa kun ei ole päässyt ajamaan niin on pärjännyt nykyisellään.
Jani varmaan meinasi laittaa sen toisen veyronin linjaan eikä rinnalle?
Comment
Comment