Nuista enkelin rinkeleistähän tuli hyvät. pitää itellä tehä samanlainen viritelmä. Tuli tuossa itelle nakattua normi ledit nii on aika kauheen näköset :(
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
a4 b5 1.8t ensiauton pientä laittoa *myyty! voi lukottaa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Jos ei jaksa itse viritellä, niin kiinan pojilla on ratkaisu noihin ledeihin.
http://www.dealextreme.com/p/bmw-t10...r-dc-12v-51169
Comment
-
Jaa, katohan mokomaa... Noo, kyllä ne pienet kiinalaiset ovat näppäriä sormistaan :)
http://www.dealextreme.com/p/0-1w-t5...v-2-pack-34609
http://www.dealextreme.com/p/t5w2x4-...dc12-17v-48717
http://www.dealextreme.com/p/t5-3528...k-dc-12v-65146
Ja mitä tulee itse esiteltävään autoon, niin komealta näyttää. Henk. koht. 50/60 mielipide noista luomista, ne ei tuota "wau" efektiä, mutta ei niitä oikein voi haukkuakkaan.
Comment
-
Dodih! Nyt saimme vihdoin vahattua koko värkin, ja käytiin ottamassa vähän fiksumpia kuvia (klikkaamalla isompi versio):
ja ShowRoom- sivulta loput.
Viimekesältä on siis päivittyny edellä mainitut vanteet ja etuvalot sekä takavalotkin ovat vaihtuneet kirkkaisiin ledeillä varustettuihin. Vanteisiin kietaistiin päälle nankangin ns2:t 225/35 r19 koossa ja takavanteisiin piti laittaa kaiken varalta 5mm spacerit, jotta ei varmasti pääse hankaamaan tolppaan.
Niin ja kolmipuolanen nahkaruorikin odottelee hyllyssä asennusta :) Ei oo vaan pörhö oo vielää onnistunut toimittamaan sovitinta rattiakseliin, että sais kiinni sen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viestiTodella hyvin toimiva kokonaisuus! Tykkään. Ehkä viellä pikkasen nipistät korkeudesta pois, eiks je? ;)
Comment
-
Lauantai menikin taas kivasti rinkelikeulan kanssa värkätessä ja loppuillasta olikin jo uusi putkisto ja ratti paikallaan.
Aiempi putkisto oli ruvennu vuotamaan etummaisen vaimentimen reunasta ja kun sitä varten piti melkeen koko putkisto käyttää irti, päätetiin sitten parannella sitä muutenkin. Nyt downpipeksi vaihtu mahdollisimman loivilla mutkilla oleva 3" versio ja katiksi tuli 3" metallinen, mikä lisäksi muutti turbon perästä auton alle. Pintaan vedettiin tällä kertaa kokeeksi mipan lämpömaalia. Saa nähdä miten se pysyy kiinni.
Downpipe:
Katti ja sen jälkeen loppuputki aiempaa 2,5" tuotantoa:
Nyt sitten seuraavaksi pitäs saada uutta ohjelmaa peliin, että sais jotain hyötyä noista. Ei kellään oli tiedossa minne oulussa kannattaa viedä?
Pörhö sai toimitettua sovitteen ratille, joten sekin saatiin vaihdettua. Melkoista askartelua kyllä vaati silti, koska spiraalia ei vaihdettu vaan se otetiin vanhasta ratista. Mutta saatiin se lopulta istumaan paikalleen:
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PetKe Näytä viestiNyt sitten seuraavaksi pitäs saada uutta ohjelmaa peliin, että sais jotain hyötyä noista. Ei kellään oli tiedossa minne oulussa kannattaa viedä?
Comment
-
Nyt sitten saatiin tämäkin vehje lastutettua juurikin tuolla powerflashillä jokunen viikko sitten ja potkua tulikin sillä mukavasti lisää :)
Mutta tänään kuulin että käy koko vehje enään kolmella ja kastelee aina 2 pytyn tulpan. Minun korvaan ainakin kuulostais siltä, että puola on mennyt paskaksi, mutta olivat vissiin kokeilleet jotain motonetin puolaa tilalle, mutta ei ollut auttanu. Myöskin puristuspaineet oli ollu kunnossa, niin oisko voinu mennä moottorinohjaus vituksi lastutuksen vuoksi? En kyl osaa kummemmin arvata vikaa ennenkö pääsen itte viikonloppuna ihmettelemään, mutta jotain mielipiteitä voi heittää.
Tulevaisuutta varten riesalta tulikin hommattua toinen kansi mistä on tehty venttiilityöt ja tasohöyläys valmiiksi:
Toivottavasti olisi kunnossa. Ainakin ihan hyvältä näyttää mun silmään. Mut sitten jotain mielipidettä kaivataan, että mitä kaikkea tohon kannattaa sit nyt uusia? Kanteen nyt ainakin nokkaketjun kiristäjä ja ehkä ketjukin, mutta miten herrkiä nuo hydraulinostimet on näissä aiheuttamaan naksutusta? Riesalta tulleessa kannessa ainakin näyttivät hyvin vähän kuluneen ja uudetkin taitaa maksaa ~500€ koko satsi. Sitten tottakai kaikki tiivisteet ja alakertaan tavaraa kunnon mukaan. Laakerit ja männänrenkaat nyt varmaan ainakin vai? Tottakai paras olis laittaa kaikki uutta, mutta hintaa alkaa tulla jo turhan paljon...
Edittiä. kuulin myös sellasta huhua että joku B2:n diudi ois kans ilmestyny pihalle.Viimeksi muokannut PetKe; 28.1.2012, 20:58.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiEi olis.
Pari puolaa ristiin ja jos vika ei siirry, ilmansuodatinkotelossa oleva sytkäyksikkö vaihtoon.
Niin se jäähdytyssiilin tapanen, mihin tulee kummallekkin puolelle liitin? Oonkin aina ihmetelly että mikä värkki se on :D Taitaa olla ilmeisesti 4D0 905 351 tai 8D0 905 351.Viimeksi muokannut PetKe; 13.6.2011, 17:26.
Comment
-
Onko vielä ongelmaa tuon starttauksen kanssa ? Mulla on sama ongelma mun audissa, että kestää pienen tovin käyntiin lähdettäessä. Vanha omistaja sano, että vika on bensapumpussa. Päästää sen kuulemma aina tyhjäks kun sammuttaa auton, eli kestää vähän aikaa, että saa lisää kakkua. Itse en oo vielä jaksanu/kerennyt kattomaan sen enempää, kun on kuitenkin aina käyntiin lähteny.
Comment
-
Edelleen on vähän heikkoa tän käynnistyminen. Mut en tiiä onko sit ihan ominaisuus vai vika? Ainakin mitä parkkipaikoilla oon kuunnellu muitten b5:n käynnistys, niin kaikki pitää järkijään pyörittää joku pari kiekkaa että lähtee käyntiin...
Mutta tota käynnistysongelmaa ei oo murehdittu, koska on vähän tärkeempiäkin ongelmia. Itse kesä meni ilman sen kummempaa, paitsi että yhdessä välissä katosi ahdot kokonaan. Tässä syy:
Ja korjaustoimenpiteenä seuraavaa:
Noilla löyty taas ahdot takasin ja loppukesä kuluteltiin kumeja ilosesti :) Ehkä turhankin, sillä nytten etuset on täysin sliksit ja siitä ei katsastusmies oikeen tykänny... Lisäksi Ratin kellojousi on poikki -> airbägit ja töötti ei toimi, vetarin suojakumista oli kiristysrauta lentäny irti -> jarruletku riekaleina ja suojakumi ollu varmaan kuukauden irti -> koko vetonivel vaihtoon.
Ja kaiken lisäksi katsastukseen mentiin päivän myöhässä, niin koko kampe on ajokiellossa...
Hyvää sentään se että päästöt oli erinomaiset vaikka vakio katin tilalla on tuo 3" 200 kennonen metallikatti vaihdelaatikon kohdilla. Eli tiedoksi muillekkin joita pelottaa vakion ahdistaminen.Viimeksi muokannut PetKe; 28.1.2012, 20:59.
Comment
Comment