Nonnin, terve vain meikäläisenkin puolesta. Ajankuluksi ajattelin jonkinlaista esittelyä riipustaa yhdestä silmäterästäni. Käyttötarkoitus kesäisin.
Historia:
-Isän kaveri osti kyseisen yksilön 1994, alkuperäinen myynti-ilmoitus löytyy kansiosta.
-2001 kaverin Suomireissu päättyi keulakolariin -> auto Saksaan korjattavaksi
-2007 omistaja menehtyi moottoripyörällä, kuorma-auto kääntyi eteen.
-Onnettomuuden jälkeen vaimonsa halusi uudemman auton -> Audi Suomeen
-Autolla siis yksi aikaisempi omistaja, kaikki kuitit ja merkinnät tallella uudesta asti.
Perustiedot:
-ABT-moottori, 66KW/90hv 1-pisteruisku
-Tupsahti tuotantolinjalta ulos 1992 loppuvuodesta, rekisteröity 1994.
-Karvalakkimalli + lisävarusteina s.kattoluukku, Conlog-ajonesto ja sumuvalot, löytyy myös moottoritilanvalaistus
-Mittarilukema 284tkm (5.6.2013)
Muutokset ja suunnitelmia:
-Audi A3:n tummaoptiikka-sivuvilkut
-Tomason TN1 8"x17"-vanteet 215/45/17-rengastuksella
-Weitec Ultra GT 60/40-madaltava alustasarja
-Ovipahvit vaihdettu bägimallisiin
Suunnitelmissa olisi useiden tulevien vuosien varrella jotakin pientä ja maltillista läpikäymistä OEM-tyyliä noudattaen. Uuden puskurin maalattomuus johtui omasta töppäyksestä, kun saksan kitkarenkailla luistelin toisen auton perään.
Ohessa kuvia matkan varrelta, myös tuosta tuttavien keulakolarista vuodelta 2001.
Historia:
-Isän kaveri osti kyseisen yksilön 1994, alkuperäinen myynti-ilmoitus löytyy kansiosta.
-2001 kaverin Suomireissu päättyi keulakolariin -> auto Saksaan korjattavaksi
-2007 omistaja menehtyi moottoripyörällä, kuorma-auto kääntyi eteen.
-Onnettomuuden jälkeen vaimonsa halusi uudemman auton -> Audi Suomeen
-Autolla siis yksi aikaisempi omistaja, kaikki kuitit ja merkinnät tallella uudesta asti.
Perustiedot:
-ABT-moottori, 66KW/90hv 1-pisteruisku
-Tupsahti tuotantolinjalta ulos 1992 loppuvuodesta, rekisteröity 1994.
-Karvalakkimalli + lisävarusteina s.kattoluukku, Conlog-ajonesto ja sumuvalot, löytyy myös moottoritilanvalaistus
-Mittarilukema 284tkm (5.6.2013)
Muutokset ja suunnitelmia:
-Audi A3:n tummaoptiikka-sivuvilkut
-Tomason TN1 8"x17"-vanteet 215/45/17-rengastuksella
-Weitec Ultra GT 60/40-madaltava alustasarja
-Ovipahvit vaihdettu bägimallisiin
Suunnitelmissa olisi useiden tulevien vuosien varrella jotakin pientä ja maltillista läpikäymistä OEM-tyyliä noudattaen. Uuden puskurin maalattomuus johtui omasta töppäyksestä, kun saksan kitkarenkailla luistelin toisen auton perään.
Ohessa kuvia matkan varrelta, myös tuosta tuttavien keulakolarista vuodelta 2001.
Comment