Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8tq -98 päivitys K04 -> GT2860RS

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

No niin, lähdin just Hariselta: 320hv/ 411Nm ja ihan eri tyylinen motti, olen tyytyväinen... :)

Comment

Milläs toimenpiteillä saatiin hymy taas korviin?

Comment

Säätämällä sytkää ja ahtoja..

Comment

Onko käppyröitä laittaa esille?

Comment

Olen vielä matkalla, joten illalla voisin scannata lapun.

Comment

Tuolla olis, ei oo kovin laadukas, mutta kai siitä jotain selviää. www.kamu2.net/joo/dyno.jpg

Comment

Suht samannäiköinen kun munkin dynokäyrä. Ootko ilmamassoja kattonut nyt uudestaan?

Comment

En oo, mun vag-com toimi 2 päivää, eli sen jälkeen ei saanut yhteyttä engine puoleen, kaverin autosta se luki ihan ok, ei käsitä, nyt herää alempaa ja vetää hyvin, paaaljon parempi :) tarvii ottaa pienet sille...

Comment

No nii nyt alkaa olla oikeilla satasilla numerot.... onnea!!!

Comment

Tässä nyt on muutamia kirjotellu näitä joilla on nuo tiskopotut ynnä muut hilppeet, onko teillä jokaisella vakiokangilla nuo vehkeet?

Comment

Juu, mulla ainakin on ja taitaa olla muillakin...

Comment

http://tero2.kuvat.fi/kuvat/IMG_2376.JPG ja sit käy näin :) 2871 ja 1.3bar

Comment

Etkä Tero ole ainut. Muitakin kuvia oon nähny missä kanki vaan antaa periks. :)
                            Projektin hinta näyttää ja kuulostaa halvalta. Oma projekti alkoi samoilla hinnoilla joskus. Siitä sitten harjoittelemalla ja oppirahoja maksamalla viisaammaksi.

Comment

Se on hyvä kun on positiivinen asenne.

Comment

Ei tuosta nyt kannata sen kummemmin herneitä ottaa. Tuo kanki tuli omasta 058 koneesta ja ei pitänyt mitään ääniä ja kävi ok..nuo kangethan alkaa kuulema siinä n350hv paikkeilla notkua tunnetusti. Pitäkää se vain mielessä.

Comment

En harrasta herneitä, toi kanki asia on hyvin tiedossa, on ollut kaikenlaista kulkinetta ennenkin, pointti oli vaan se, että kun jotain värkkäilee, niin harvemmin siinä on mitään positiivista :)

Comment

Arvelisin ettei ne kanget tehoa pelkää. Maksimiväännössä on joku raja, mutta sekin on aika ylhäällä. Nakutusta ei sitten kestä mikään.

Comment

Autoa säätäessä kokeiltiin vähän isompia ahtoja, vääntö nousi 450Nm tuntumaan, säätäjä sanoi
                                      että otetaan vähän takaisin, pysyy paremmin nipussa. Nakutuksen kanssa ei ole ongelmaa (ei ainakaan kuultavaa). Ja jos tästä mennään eteenpäin vaihtuu sisuskaluja myös, on nykyään sopivassa rahassa...

Comment

Working...
                                      X