Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8tq -98 päivitys K04 -> GT2860RS

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    No niin, lähdin just Hariselta: 320hv/ 411Nm ja ihan eri tyylinen motti, olen tyytyväinen... :)

    Comment


      #32
      Milläs toimenpiteillä saatiin hymy taas korviin?

      Comment


      • #33
        Säätämällä sytkää ja ahtoja..

        Comment


        • #34
          Onko käppyröitä laittaa esille?

          Comment


          • #35
            Olen vielä matkalla, joten illalla voisin scannata lapun.

            Comment


            • #36
              Tuolla olis, ei oo kovin laadukas, mutta kai siitä jotain selviää. www.kamu2.net/joo/dyno.jpg

              Comment


                #37
                Suht samannäiköinen kun munkin dynokäyrä. Ootko ilmamassoja kattonut nyt uudestaan?

                Comment


                • #38
                  En oo, mun vag-com toimi 2 päivää, eli sen jälkeen ei saanut yhteyttä engine puoleen, kaverin autosta se luki ihan ok, ei käsitä, nyt herää alempaa ja vetää hyvin, paaaljon parempi :) tarvii ottaa pienet sille...

                  Comment


                    #39
                    No nii nyt alkaa olla oikeilla satasilla numerot.... onnea!!!

                    Comment


                      #40
                      Tässä nyt on muutamia kirjotellu näitä joilla on nuo tiskopotut ynnä muut hilppeet, onko teillä jokaisella vakiokangilla nuo vehkeet?

                      Comment


                      • #41
                        Juu, mulla ainakin on ja taitaa olla muillakin...

                        Comment


                        • #42
                          http://tero2.kuvat.fi/kuvat/IMG_2376.JPG ja sit käy näin :) 2871 ja 1.3bar

                          Comment


                            #43
                            Etkä Tero ole ainut. Muitakin kuvia oon nähny missä kanki vaan antaa periks. :)
                            Projektin hinta näyttää ja kuulostaa halvalta. Oma projekti alkoi samoilla hinnoilla joskus. Siitä sitten harjoittelemalla ja oppirahoja maksamalla viisaammaksi.

                            Comment


                            • #44
                              Se on hyvä kun on positiivinen asenne.

                              Comment


                              • #45
                                Ei tuosta nyt kannata sen kummemmin herneitä ottaa. Tuo kanki tuli omasta 058 koneesta ja ei pitänyt mitään ääniä ja kävi ok..nuo kangethan alkaa kuulema siinä n350hv paikkeilla notkua tunnetusti. Pitäkää se vain mielessä.

                                Comment


                                • #46
                                  En harrasta herneitä, toi kanki asia on hyvin tiedossa, on ollut kaikenlaista kulkinetta ennenkin, pointti oli vaan se, että kun jotain värkkäilee, niin harvemmin siinä on mitään positiivista :)

                                  Comment


                                    #47
                                    Arvelisin ettei ne kanget tehoa pelkää. Maksimiväännössä on joku raja, mutta sekin on aika ylhäällä. Nakutusta ei sitten kestä mikään.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Autoa säätäessä kokeiltiin vähän isompia ahtoja, vääntö nousi 450Nm tuntumaan, säätäjä sanoi
                                      että otetaan vähän takaisin, pysyy paremmin nipussa. Nakutuksen kanssa ei ole ongelmaa (ei ainakaan kuultavaa). Ja jos tästä mennään eteenpäin vaihtuu sisuskaluja myös, on nykyään sopivassa rahassa...

                                      Comment

                                      Working...
                                      X