Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 220v elvytys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi 220v elvytys

    Eli huutelin jo tuolla aiemmin, lötkön sytkä ongelmista, mutta päätin aloittaa täällä.
    Hieman taustaa auto on vm 90 Audi 200 20v suomi-auto. Kaverini osti sen vajaa 2 vuotta sitten yhdeltä juniorilta. Autoa oli ja on tarkoitus ehostaa oe-hengessä.Auto pidetty koko ajan kilvissä ja liikenteessä, koska isälläni sattui olemaan vapaa vakuutus täysillä bonuksilla, auto on ollut vara-autona tallissani.
    Mutta tunnettu faktahan on, että vag tuotteet ei juuri hajoile, joten käyttö ollut todella vähäistä.
    Ajankohtaiseksi elvytys tuli noin kuukausi sitten tarvontiellä, seurauksista koitan liittää kuvia tänne, jospa se syykin löytyisi.
    Tosiaan auto tuotiin hinaus autolla, tänne Lohjalle eikä pajalle, kun noi hinurit ei oo ilmasia. Purin kannen irti tos pihalla asennus-juoman voimalla, johon vaimoni joka sattuu olemaan sairaanhoitaja totesi vain, että vaatii rohkeutta lopettaa elvytys ajoissa. Mut ei me vielä luovuteta
    Attached Files

    #2
    Onnea projektihengelle. Ajokista varmaan löytyy useampiakin projektikokonaisuuksia.

    Comment


      #3
      .. vaatii rohkeutta lopettaa elvytys ajoissa.
      Hehhee, hyvin sanottu :) Älä toki lopeta! Pitkästäkin koomasta voi toipua.

      Comment


      • #4
        elvytystä jatketaan

        Eli ei mennyt ihan vuottakaan, kun toi 200 saapui onnellisesti pajalle.
        Nyt vois vaikka aloittaa... Joo huutelin tuolla ostetaan osastolla osien perään . Kiitos vain kaikille osakeräykseen osallistuneille. Eli kone aihioksi hommattiin uudempi kone, johon kevyt kunnostus hoonaus + kansityöt jne.Rs2 puhallin ja suuttimet ois tarkoitus lisätä, kairata pikkusen kantta, jne osat on jo. Olis tarkoitus pitää muutokset ulospäin mahdollisimman pieninä.
        Mietintä myssyn alla on lähinnä toi putkisto, down pipe cat linja. Et onko kukaan kokeillu oikeesti mihin noi vakiot riittää.
        Ja sit noi jarrut, noi ufot sorvattiin viimeks, mut meni vähän ohuiks ja ne tars vaihtaa tai löytää levyt missä ois enemmän pintaa jäljellä. Tai kokonaan uusiks, Löysin juttua et noista b5 s4 olis helppo sovitella, mutta sit ei enää tarvii haaveilla oe vanteista.
        Sit korille täytyy, joskus tehdä jotain pohja ok, mut etukaaret ei , mitä eroa tarkkaan ottaen mahtaa, olla noissa normi 100/200 (korjauspaloissa)...

        Comment


          #5
          Tepolta saat jarrut, joilla 16" oem UFO vanteita voi käytellä, vaikka onkin 4 mäntäset satulat ja 314mm levyt. B5 S4 jarruilla menet ojasta allikkoon, ja saat tod näk leikkiä spacereiden kanssa useammin kuin haluat.

          Putkisto riittää helposti RS2 ahtimelle ja oheishilppeille, DP ja katit voivat ahdistaa, eli ne vaihtaisin itse 3" versioon, loput voit vedellä sitten vaikkapa urssin vakioputkistolla. Ei kuulu, eikä näy helposti tuo modi.

          Comment


            #6
            Mulla on yhdet ufot ylimääräsenä.

            Comment


            • #7
              ufot talteen

              Joo noi ufot vois korjata parempaan talteen, alusta tosiaan käytiin läpi, jo aiemmin, mut noi etujarrut jätettiin.Autossa, kun on oe rengaskoko, joo rengasliike kyl piti kuulemma hulluna (215/60/15). Jos jollain olis aihiota mistä vois muokkailla ton dp + katti osaston, niin kiinnostais. Yksi 3 tuuman katti varmaan riittää, en kyl tiedä kumpi olis lähenpänä s2 vai s4 malli.

              Comment


                #8
                Mahdollisesti löytyy myös yksi s4 dp jos tarvitset.

                Comment


                  #9
                  Multa pitäis vapautua täs heinäkuun aikana urssin vakioputkisto jos sellaista halajat. On ns "korjauskuntoinen" ;)

                  Comment


                    #10
                    Ruåttissa (varaåsahaku) näyttää vielä olevan tyrkyllä kokonaisedullisia C4/S6 etutolppia silloin tällöin. Varmaankin vähiten päänsärkyä aiheuttava polku jarruhuollolle. Vielä mahtuu oem 16x8" BBS nipan pyörimään ympärilläkin ilman eri modeja.

                    Comment


                    • #11
                      Keula purettu

                      Yllättävän hidasta purkaa ehjänä... Ilmastoinnin putketkin lähti ehjänä pienellä suostuttelulla.Pieniä ylläreitäkin löytyi coolerin putki oli kiinni silikonilla --- vuotanut,huohotus letku poikki,toivottavasti vaan löytäis kaikki, kun toi ei koskaan toiminu ku hetkittäin. Noita huohotus letkuja ei vissiin saa kun 034 motor silikoni malleja tänä päivävä. Noi letkut oli muutenkin paljon pahemmassa kuosissa, kun uskalsin arvata....
                      Onks toi s4 putkisto parempi,kun 200 vastaava, katit on tod näk entiset, johtuen tosta koneen sulamisesta.

                      Comment

                      Working...
                      X