No niin tuli piristettyä diudia pienillä muutoksilla ja ihan tyytyväisin mielin (toistaiseksi) :) turboksi tuli valittua Garrett GT2860RS ahdin ja sitten muuta sälää: Teräspunos öljyletkut, TT-bybass, valupakosarja, Custom made Downpipe+Katalysaattori, RST 2.5" Putkisto, uudet ahtoputket, Mittatilaus Cooleri, Intake putki 3", Bosch 378 suuttimet, Sachs kytkin paketti ja säädöt teki karala
kävin tuossa dynossa rullailemassa viime viikon helteillä
0.9bar 289.2hv & 351nm hallissa oli varmaan lähemmäs 30 astetta lämmintä että se ei ainankaan parantanut tulosta :D nyt laitoin vielä bleederin kiinni ja ahdot on 1.4bar ja vetää ihan mukavasti :)
niin kauan kuin kestää :P koneella kumminkin ajettu jo 200tkm, mutta eipä tuo vielä sopimusta ole irti sanonut. Venttiilin nostajat alkanut pitämään nakutusta silloin tällöin ehkä kannataisi vaihdella. Kenelläkään kokemuksia missä hinta luokassa tuo remontti pyörii ?
kävin tuossa dynossa rullailemassa viime viikon helteillä
0.9bar 289.2hv & 351nm hallissa oli varmaan lähemmäs 30 astetta lämmintä että se ei ainankaan parantanut tulosta :D nyt laitoin vielä bleederin kiinni ja ahdot on 1.4bar ja vetää ihan mukavasti :)
niin kauan kuin kestää :P koneella kumminkin ajettu jo 200tkm, mutta eipä tuo vielä sopimusta ole irti sanonut. Venttiilin nostajat alkanut pitämään nakutusta silloin tällöin ehkä kannataisi vaihdella. Kenelläkään kokemuksia missä hinta luokassa tuo remontti pyörii ?
Comment