Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t B5 -97

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 1.8t B5 -97

No niin tuli piristettyä diudia pienillä muutoksilla ja ihan tyytyväisin mielin (toistaiseksi) :) turboksi tuli valittua Garrett GT2860RS ahdin ja sitten muuta sälää: Teräspunos öljyletkut, TT-bybass, valupakosarja, Custom made Downpipe+Katalysaattori, RST 2.5" Putkisto, uudet ahtoputket, Mittatilaus Cooleri, Intake putki 3", Bosch 378 suuttimet, Sachs kytkin paketti ja säädöt teki karala

kävin tuossa dynossa rullailemassa viime viikon helteillä
    0.9bar 289.2hv & 351nm hallissa oli varmaan lähemmäs 30 astetta lämmintä että se ei ainankaan parantanut tulosta :D nyt laitoin vielä bleederin kiinni ja ahdot on 1.4bar ja vetää ihan mukavasti :)
    niin kauan kuin kestää :P koneella kumminkin ajettu jo 200tkm, mutta eipä tuo vielä sopimusta ole irti sanonut. Venttiilin nostajat alkanut pitämään nakutusta silloin tällöin ehkä kannataisi vaihdella. Kenelläkään kokemuksia missä hinta luokassa tuo remontti pyörii ?
    Viimeksi muokannut porkkis; 18.1.2011, 22:37. Perustelu: palautettu

Kenelläkään kokemuksia missä hinta luokassa tuo remontti pyörii ?
    Nostajat edullisimmillaan ~20€ x 20 kpl + työt. Lahden Laakkosella työ maksoi reilu 500€, tosin tuossa oli jakohihnan, nokkaketjun+kiristäjän vaihdot samassa. Pidän melko edullisena hintana.

Comment

Miksi bleederi?

Comment

Oonko minä ihan ulapalla vai luulenko minä vaan että karala asennuttaa jokaiseen enempi viritettyyn audin 1.8T koneeseen tuon bleederin? Tuo bleederi ei tule ikinä toimimaan kunnolla tuossa autossa.

Comment

no kyllä se mulla ainankin toimii-> ahtaa tasaisemmin. ei se karala sitä sinne laittanut.

Comment

En ole mikään asiantuntija mutta eikös nuo ahdot pitäisi ohjelmalla saada laitettua ihan siihen mihin pitääkin ilman bleedereitä? Vai olenko aivan väärässä?

EDIT: Niin ja sori, se oli harinen joka oli monelle laitattanut bleedereitä eikä karala

Comment

kyllähän ne saa mutta saapahan nyt ite säätää ja hajottaa koneen :D
              ja ahto käppyrästä tuli paljon tasaisempi tuon kanssa

no makunsa kullakin mutta kyllä toi nyt mun mielestä on vähän kätevämpi avata konepelti ja kääntää ruuvia kun juosta jonkun säätäjän perässä aina kun haluaa tiputtaa vaikka talveksi ahtoja...
              Viimeksi muokannut okkim; 20.7.2010, 14:35. Perustelu: Samaankin viestiin mahtuu...

Comment

Säädätkö seoksia samalla jostain ruuvista ku ahtoja ruuvaat? Nyt jos bleedaat ilmaa ulos tuosta venttiilistä, niin sehän on MAFfin läpi mennyttä ilmaa. Moottorinohjaus varmaan tietää mihin se ilma häviää...
                Viimeksi muokannut MikaSS; 20.7.2010, 15:00.

Comment

eipä ole tarvetta alkaa vasta 1.5bar jälkeen seokset mennä vähän laihalle mutta taitaa tulla muutenkin raja vastaan noilla vakio kilkkeillä.

Comment

Oliko tää hopee sedan?

Comment

Noin kehitysehdotuksena, dokumentointiin ja kerrontaan voisi laittaa vähän panosta. Kuvat, osalähteet hintoineen, asennusohjeet ja -ratkaisut olisivat tervetulleita. Tässäon hyvä esimerkki.

Comment

Joo ei ollu hopea eikä sedan :) musta farkku.. No pahoitteluni en ajatellut että tämä joku kirja kerho oli ;D pitää muistaa.

Comment

Ei täällä mitään ruuneberimäistä kerrontaa tarvi olla. Ymmärtänet kuitenkin, että kun kyseessä on kerho jonka päällimmäinen tarkoitus on edistää harrastamista ja levittää tietoa, olisi suotavaa myös saada sitä. Nythän tuosta avauksesta ei oikeastaa selviä muuta kuin että olet rakentanut itsellesi karvan alle 300 hp A4:n.

Missä esimerkiksi teetit kuulerin ja mitä se jäi maksamaan? Kannattaako muiden vastaavaa suunnittelevien käyttää samaa, vai tekeekö joku paremman edukkaammin? Kenen teräspunosletkut? Mikä kytkin? Noin esimerkkinä..

Comment

mulla ollu AINA bleedi ja on toiminu kun on säädetty ohjaus tietylle ahtopaineelle.. ja osaahan motronic jonkun verran antaa ennakkoja anteeks... tai siis mä mistää mitää tiiä!!!!!!!

Comment

Working...
                            X