En sitten yhtään mitenkään. Ihan fiilispohjalla menty. Voipi olla et on täysin susi..? Kiitoksia vaan. Ulkonäöllisesti myös omaan silmään tuli aika onnistunut, mut tietysti olis kiva jos toimis lisäksi hyvin. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4 Avant 2.2T + B4 turbo quattro
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Tiedä nyt sit onko homma hanskassa? Alko ainakin pahasti tuntua ton öljysyöpön alakerran kanssa ettei asia todellakaan näin ole. :P
ARP suositusmomentti on nykyään 108Nm ja hieman ristiriitaista tietoa on siitä tarttisko jälkikiristää ollenkaan? Näyttää kuitenkin kannen keskimmäiset pultit kiristyvän hieman kun on jonku sata km ajanu välillä.
Comment
-
Hieman paremmin kohdistuu putkitukset. Vielä on jotain tehtävää... mm. kaasuvaijerin kiinnitykset, ISV:lle kiinnitys ja putket, uus öljyerotin, öljytikun kiinnike, 50mm dumpin asennus, vanhan bypasslähdön tukkiminen, venakopan vaihto ja samallla yhen kiinnityspultin kierrereiän korjaaminen...
Viimeksi muokannut Thuppu; 30.5.2022, 10:37.
Comment
-
Hieman hitaasti edistyy taas tää homma, mut dumppi kuitenki löysi tiensä paikoilleen. Kaasuvaijerin kiinnitykset on tehty, pitää vain hitsata paikoilleen, samaten lähdöt ISV:lle.
Pieni ahdinpäivityskin saapui eilen FIN-Turbolta, kiitoksia vaan sinne nopeasta toimituksesta. :) Kompurapesässä ei ole lähtöä N75:lle, haittaako mitään jos otan lähdön heti ahtoputken alusta? Ei tarttisi rei'ittää tota pesää...
Viimeksi muokannut Thuppu; 30.5.2022, 10:37.
Comment
-
Hienoa jälkeä! Miten sulla sukeltaa toi ilmanputsarin liitäntä tonne etupuskurin taakse? Onko loksuun tehty reikä vai meneekö se runkoaisan ohi sinne alas?
Comment
-
Kiitos kuvasta. Pitäisi kans tossa omassa pikkukorisessa järkätä putsarille joku viileä mesta, kun ei se superin perässä mahdu oikein tuolla lampun takana elämään...
Comment
-
Vieras
Ja nyt toivotaan ettei tuo komea imusarja ota ja halkea, kun lyödään kakkosella alkavia paineita koneeseen. Eräässä volvossa niin kävi, hienosti ratkesi. Siinä ei kyllä ollut sisällä tukia, jos oikein muistan.
Comment
-
Tiggailin viimekesänä AMW-rakennuskitistä imarin urssiin ja jätin sitten laiskuuttani tapitukset sisältä pois niin komeasti pullahti/ratkesi kammioiden välistä. Painetta tais olla parhaillaan rapiat 3bar.
Toki saattoi vaikuttaa myös se että oli ensimmäinen alumiinistä rakennettu hitsaustyö ikinä.
Comment
-
Mukava kuulla et on mielenkiintoa seurata. Ite just tykkään kans seurata semmosia prokkiksia jotka on hyvin "kuvitettu", ei jaksa yleensä kauaa kiinnostaa pelkkä jutun tynkä jos ei oo juurikaan informatiivisia kuvia mukana.
Tänään saapuui yks Audi Original Teile osa. Paketista päätellen taitaa varasto olla samoilta vuosilta kuin Urssikin :P
Viimeksi muokannut Thuppu; 30.5.2022, 10:38.
Comment
-
-
Tänään vihdoin pääsi testailemaan. Eipä tosta nyt oikein osaa sanoa juuta eikä jaata. Menikö paremmaksi vai huonommaksi? Auto taas ollu tallissa niin kauan ja on ehtiny tottumaan tohon pikku sitikkaan jolla pääosin ite kulkenut nyt. Hieman siis tuntuu lagiselta nyt sit. Ehkä kaasun herkkyys/vaste on hieman heikompi kuin ennen, mikä voi johtua liian isosta plenumista... Virtauksetkaan tuskin ovat ainakaan paremmaksi muuttuneet..? :P Tänään sai täysvedossa 0.79 lambda lukemat. Viimeisin muistikuva on kovien pakkasten ajoilta jolloin parhaimmillaan löi tauluun 0.85 lukeman. En tiedä sit pystyykö tosta päättelemään mitään? Kuitenki yli 20 asteen lämpöero.
Comment
-
-
-
Ongelma taitaa enemmänkin olla toi et öljy tuuppaa lohkon huohotinputkesta ylös kovassa kiihdytyksessä. Varsinki 0-lähdöissä. Tämmönen lähtö ja ölppää tuli kohtuu reippaasti pihalle... Mutta joo, ei toi pönttö selviä ainakaan tämmösestä määrästä.
http://koti.mbnet.fi/pro-ht/Videot/mov/testlaunch.mov
Viimeksi muokannut Thuppu; 30.5.2022, 10:39.
Comment
Comment