Tiputa kuvat kerhon palvelimelle niin A) saat laittaa miten monta haluat ja mikä tärkeintä B) kuvat toimivat vielä vuosien päästä tai niin kauan kuin tämä foorumi on pystyssä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4 Avant 2.2T + B4 turbo quattro
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Ok, pitää kokeilla josko noi letkut irtoais väkivaltaa hyväksi käyttäen. Toisaalta eihän niitä pakko oo pois saada, mutta häiritsee ajatus et vanhaa rojua jää poistamatta uusien tieltä. Tuskin uusia letkuja saa ujutettua vanhojen reittiä. Tai sit taidankin sitoa narun noihin vanhoihin letkuihin ja jos ne saa revittyä irti niin narulla saa sit hinattua uudet tilalle... Ehkä..?
Ei millään viittisi alkaa tankkia irrottamaan. Taka-apurunkoon olis tosin kovat puslat hyllyssä odottamassa asennusta.
Comment
-
Mielenkiinnolla kanssa tätä projektia seurailen ja hyvältä näyttää :)
Noihin kuviin, ota Thuppu laajennettu kirjoitustila, kun vastaat ketjuun ja siellä on kirjoitus laatikon alapuolella lisäasetukset, jossa hoida liitteitä. Siitä saat ladattua viestiin kuvia vaikka kuinka ;)
Comment
-
Ei se tankin irrotus enää akselin pudotuksen jälkeen iso juttu ole. Ottaa vaan täyttöputken yläkautta pois, niin ei tarvi kikkailla ja kiroilla sen tankin kanssa. Samalla voi tarkistaa sen kunnon ja fiksata samalla, jos (kun) on tarvetta. On ne letkutkin ihan hyvä saada kiinnitettyä johonkin noin pitkällä matkalla. Se nippusiteiden läpi pujottelu voi olla melko /c:stä.
Perän etukannakkeen korinpuolen puslat kannatta varautua vaihtamaan, jos rupeaa repimään irti. Mulla oli C4:ssa pultit ja puslien holkit kasvaneet yhteen ja ainut vaihtoehto oli sahata ne poikki puslan molemmin puolin. Uusi pusla kiinnitystarpeineen Volkkarin varaosatiskiltä karvan yli 20€. Tuntuu lötkössä olevan sama laulu, kun ei vasarallakaan tunnu irtoavan.
Comment
-
-
Kyllä tonnisilla pääsee jo 700hp tuntumaan, ellei ylikin.. Noi greentopit olis hädin tuskin johonkin 400-500hp riittäny. Kokeilin viime keväänä ihan piruuttaan jollain ~400cc suuttimilla, niin kakkosvaihteella pääsi melkein 0,9bar ahtoihin 5000rpm tienoolla, kun suuttimet kyykkäs :P
Comment
-
Eipä oo ei, huoh. Tämä viikko menny tallin muuttohommissa ja on se käsittämätöntä miten ihmisellä voi roinaa kerääntyä nurkkiin... hinaamalla urssi siirrettiin joten ratin taakse sentään on päästy. :P
Vielä puuttuu polttoainelinjan osia, letkut suutintukille ja painesäätimelle sekä sekalainen joukko letkuja kontin puolelle. Myös kerääjäsäiliö on saapumatta. Letkut pitää myös mitoittaa ja teettää öljynjäähdyttimelle sekä tehdä jonkinlaiset kiinnikkeet kennolle. Lisäksi pitää vähintään DP hitsailla ennen kuin kehtaa käyntiin laittaa.
Comment
-
Sattumalta tiedän, että noi suuttimet jää urssissa löysäksi noiden five-o -jatkojen kanssa ja bensaa siis lentää pitkin konehuonetta. Kanattaa tehdä pieni koeasennus ja vingutella imusarjasta kiskon vastinpinnasta tavaraa pois ettei säädössä ole tilanne sitten päällä.
Ostakaa EV14-suuttimet vaikkapa www.z-power.fi :stä niin jatkot on viimesen päälle napakat ja hinta ei oo juuri sen korkeempi kuin amerikan pertillä. Niin ja samalla tuetaan suomalaista pienyrittäjyyttäkin.
http://www.z-power.fi/catalog/produc...products_id=89
http://www.z-power.fi/catalog/produc...products_id=79
Comment
-
Enpä oo aiemmin edes kuullu tosta kaupasta, mutta joo tuleehan noi kotimaasta hommattuna adaptereineen noin 200e kalliimmaksi kuitenkin. Mielestäni tämä mun kustomtukki tulee alemmas kuin vakiotukki, eli suuttimet painuvat pohjaan asti. Vakiotukillahan suuttimia pystyy liikuttamaan ylös alas muutaman millin jos ei oo lukittu sokalla. Mutta pitää tosiaan varmuuden vuoksi koeponnistaa linjat hyvissä ajoin ennen softausta. Mitä olen ymmärtänyt niin parhaat holkit lukkouralla löytyy Finjectorilta.
Edit. Mitenköhän Motonetin öljynpaineanturi toimisi bensanpaine anturina? http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=49-2161Viimeksi muokannut Thuppu; 29.4.2012, 09:51.
Comment
-
Innostuin värkkäämään tota ison maffin ilmanottoa. Melko tiukkaa tekee mutta juuri ja juuri sopi filtteri paikoilleen kun vähä puskurista sivalsi rälläkällä. Ei pitäis ainakaan ilman saanti olla ongelma..? :D Niin, vielähän tohon pitää sovittaa pässille tulo ja N75:lle samaten.
Downpipeäkin pääsin aloittelemaan mutta siitä kuvia myöhemmin kun on valmis...Viimeksi muokannut Thuppu; 30.5.2022, 11:38.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Thuppu Näytä viestiNo sekin vielä. Pian heivaan koko maffin veke. :P
Comment
-
Joo, on käynyt mielessä toi kyllä, mutta tuo on käytännössä ainoa paikka johon v-bandin sai sopimaan. Senttiäkään pidemmäksi DP:tä ei voi tehä kun ei sovi menemään paikoilleen sillon. Nytkin pitää vetonivelen suojakumin lämpöpelti ottaa pois asennuksen ajaksi. Liitos ei sovi myöskään ylemmäs ku ei oo rakoa ympärillä niin paljon. Siksi jätinkin ton käyrän niin et pää alkaa nousemaan taakse päin mentäessä, eli olis mutkan ulkoreuna alimpana, tai ainakin noin samassa tasossa pannan kanssa.
Comment
-
Onko ne U-palkit vieläkin alimpana ottamassa ekana iskut vastaan? Ei oikein pysty tosta kuvasta sihtaa. :)
Comment
-
Perin perkeleen likellä samassa tasassa näyttäisi olevan. Mulla tuon diiselin vakio katitkin näyttää saaneen naarmuja. Tosin ne raudatkin on himppasen jo vääntyneet. Kai se muotonsa hakee, jos meinaa ahdasta tulla.. =)
Comment
-
Eikö siihen DP:n eteen vois pientä avoista tuttua "kaatumarautaa" väsäillä. Olis varoittamassa etukäteen, ennen kuin menee kallis ja hieno putki vituralleen :)
Comment
Comment