Olikos tuolle öljynpaineen nostolle jokin tehollinen tai muu rajapyykki, millon sitä suositellaan nostettavaksi? Ettei nyt ihan heti tarvis itsekkin alkaa uudestaan remontoimaan uutta alakertaa. Olikos Thomaksella ö-paineiden noston eteen tehty jo jotain?
Saman näköinen on toi reunimmainen liuska (5. pytty ilmeisesti?) mitä mulla oli nelonen. 2. ja 3. pyttyjen liuskat oli kans pahasti naarmuilla mutta ei vielä kuparilla. Päätymmäiset vähiten kärsineitä. Paskoja juttuja, sulla vielä uus alakerta mikä nyt meni. Tää on vissiin sitä motorsporttia =)?
Saman näköinen on toi reunimmainen liuska (5. pytty ilmeisesti?) mitä mulla oli nelonen. 2. ja 3. pyttyjen liuskat oli kans pahasti naarmuilla mutta ei vielä kuparilla. Päätymmäiset vähiten kärsineitä. Paskoja juttuja, sulla vielä uus alakerta mikä nyt meni. Tää on vissiin sitä motorsporttia =)?
Comment