Audi TT 1.8 Turbo Quattro
’’Tuhina’’ ollut minulla nyt reilun vuoden ja kokenut pieniä muutoksia tuona aikana. TT oli jo osto hetkellä hyvässä kunnossa ja ollut ”hyvällä pidolla”.
Ainut tyyppivika korjaus on ollut mittaristo, muita tyyppivikoja tässä ei ole ollut eli kattolistat ei kupli ja takaspoileri ei vuoda.
Sisusta jakaa mielipiteitä enkä itsekkään aluksi siitä välittänyt mutta pikkuhiljaa siihen jo tykästynyt.
Tekniikka:
1.8T APX
GTX3071R ahdin
Schrick pakonokka ja 1.8 20V imunokka
Dahlbäck kopio imusarja
550*230*65 FMIC, boost products
1000cc EV14 suuttimet
Porkkiksen ohjelma
FCP kanget
Wak-box
Forgen 007P Bybass
Silikoni letkut jokapaikassa
SRE asetelma ja massalevy
Forgen shortshift kit 40% lyhennyksellä
3'' omavalmiste putkisto Simonssin isolla pöntöllä. V-band liitokset.
Wot-box launch käytössä
Alusta Ja Jarrut:
Haldex Performance controller
Koni Coilover kit
R32 vakaajat
Powerflex/POM puslat joka paikassa
996 Possun brembot edessä
S4 B8 345x28 levyt edessä
S4 B6 300x22 levyt takana
Kori:
Saturn gelb twistattuna Mipan Geminillä
Päivänvalot rakenneltu umpiohin
Jarruvalot ''tuplattu'' ja kevyesti tummenneltu
3.2 etumaskit
3.2 spoileri
3.2 takapuskuri paneli
Cupran lippa
Mustat rinkulat
Sisusta & Ääni:
Sisustana sininen alcantara verhoilu
Penkit vaihdettu FK lasikuitu kuppeihin joita täytelty ja toppailtu paremmiksi
Keinonahkainen vaihdekepin pussi
Sisävaloissa valkeat ledit
Kahvoissa ledit
Pioneer DEH-8400BT
Ovissa ja takapaneleissa Autostudion reference erillissarjat
Kontissa 2*10'' pioneerin matala subi ja SPL Dynamics Pro 1300D 5 kanavainen lankku
Ovet ja takakontti äänieristetty
Ahtopainemittari a-pilarissa
Vems seosmittari ja Egt
Öljynpaine mittari
Renkaat:
Kesällä: BBS VZ 18” 225/40/18 Bridgestone Turanza T001
Talvella: TT 17” 225/45/17 Bridgestone blizzak nordic
Tulossa:
Mahdollisesti pussit kesä kruisailuun ja staticina talvet
’’Tuhina’’ ollut minulla nyt reilun vuoden ja kokenut pieniä muutoksia tuona aikana. TT oli jo osto hetkellä hyvässä kunnossa ja ollut ”hyvällä pidolla”.
Ainut tyyppivika korjaus on ollut mittaristo, muita tyyppivikoja tässä ei ole ollut eli kattolistat ei kupli ja takaspoileri ei vuoda.
Sisusta jakaa mielipiteitä enkä itsekkään aluksi siitä välittänyt mutta pikkuhiljaa siihen jo tykästynyt.
Tekniikka:
1.8T APX
GTX3071R ahdin
Schrick pakonokka ja 1.8 20V imunokka
Dahlbäck kopio imusarja
550*230*65 FMIC, boost products
1000cc EV14 suuttimet
Porkkiksen ohjelma
FCP kanget
Wak-box
Forgen 007P Bybass
Silikoni letkut jokapaikassa
SRE asetelma ja massalevy
Forgen shortshift kit 40% lyhennyksellä
3'' omavalmiste putkisto Simonssin isolla pöntöllä. V-band liitokset.
Wot-box launch käytössä
Alusta Ja Jarrut:
Haldex Performance controller
Koni Coilover kit
R32 vakaajat
Powerflex/POM puslat joka paikassa
996 Possun brembot edessä
S4 B8 345x28 levyt edessä
S4 B6 300x22 levyt takana
Kori:
Saturn gelb twistattuna Mipan Geminillä
Päivänvalot rakenneltu umpiohin
Jarruvalot ''tuplattu'' ja kevyesti tummenneltu
3.2 etumaskit
3.2 spoileri
3.2 takapuskuri paneli
Cupran lippa
Mustat rinkulat
Sisusta & Ääni:
Sisustana sininen alcantara verhoilu
Penkit vaihdettu FK lasikuitu kuppeihin joita täytelty ja toppailtu paremmiksi
Keinonahkainen vaihdekepin pussi
Sisävaloissa valkeat ledit
Kahvoissa ledit
Pioneer DEH-8400BT
Ovissa ja takapaneleissa Autostudion reference erillissarjat
Kontissa 2*10'' pioneerin matala subi ja SPL Dynamics Pro 1300D 5 kanavainen lankku
Ovet ja takakontti äänieristetty
Ahtopainemittari a-pilarissa
Vems seosmittari ja Egt
Öljynpaine mittari
Renkaat:
Kesällä: BBS VZ 18” 225/40/18 Bridgestone Turanza T001
Talvella: TT 17” 225/45/17 Bridgestone blizzak nordic
Tulossa:
Mahdollisesti pussit kesä kruisailuun ja staticina talvet
Comment