Nyt on tämänkin laitteen tulevaisuus päätetty. Tästä tuli nimittäin kerralla harrasteauto joka palvelee myös käyttöautona toistaiseksi.
Viimeisimpien hankintojen jälkeen tästä ei ole enää mitään järkeä luopua kun pelkkiin osiin on sijoitettu enemmän kuin vastaavan auton hinta on nettiautossa.
Osalista moottorin osalta on kuitenkin nyt lyöty lukkoon ja kaikki osat on myöskin tilattu lukuun ottamatta pikku nippeleitä.
Ensimmäisessä vaiheessa konetta ei aukaista vaan mennään vakio sisuksilla. Ensi kesänä auto kuitenkin on jäämässä seisontaan jolloin moottori aukaistaan ja vaihdetaan sinne kaikki liikkuvat osat. Tämän seurauksena iskutilavuus myös muuttuu 2 litraan.
Ensimmäinen vaihe pitäisi olla ajettavassa kunnossa vielä tämän vuoden puolella, toivottavasti vielä jopa ennen liukasta jolloin säätö saataisiin tehtyä kadulla. Muussa tapauksessa säätö tapahtuu AMW penkissä.
Viimeisimpien hankintojen jälkeen tästä ei ole enää mitään järkeä luopua kun pelkkiin osiin on sijoitettu enemmän kuin vastaavan auton hinta on nettiautossa.
Osalista moottorin osalta on kuitenkin nyt lyöty lukkoon ja kaikki osat on myöskin tilattu lukuun ottamatta pikku nippeleitä.
Ensimmäisessä vaiheessa konetta ei aukaista vaan mennään vakio sisuksilla. Ensi kesänä auto kuitenkin on jäämässä seisontaan jolloin moottori aukaistaan ja vaihdetaan sinne kaikki liikkuvat osat. Tämän seurauksena iskutilavuus myös muuttuu 2 litraan.
Ensimmäinen vaihe pitäisi olla ajettavassa kunnossa vielä tämän vuoden puolella, toivottavasti vielä jopa ennen liukasta jolloin säätö saataisiin tehtyä kadulla. Muussa tapauksessa säätö tapahtuu AMW penkissä.
Comment