Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 quattro competition

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tänään kävin hakemassa öljyt koneeseen, laatikkoon ja perään. 90e heilahti melko kevyesti, mutta se on halpaa ku rahalla saa! Huomenna jos sais litkut vaihdeltua niin sais siltä osin mielenrauhan.

    Mites muuten, katselin tuossa noita ajovaloja niin niissä vaikuttaisi olevan korkeudensäätömoottorit paikoillaan, mutta sisältä ei säätönappia löydy. Onkohan näissä valmiina johtosarja autossa että ei tartteis ku laittaa katkaisin paikoilleen ja mahdolliset sulakkeet ja releet? Entäpä sähkölasit ja -peilit jälkiasennuksena, onko johtosarjat valmiina?
    Viimeksi muokannut zeneg; 7.6.2010, 19:46.

    Comment


    • #32
      Oiskohan huijattu katsastajaa poistamalla nappi, kun ei ole korkeudensäätö toiminu. Keskikonsolissa sen pitäis olla muiden nappien luona.

      Comment


      • #33
        Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
        Oiskohan huijattu katsastajaa poistamalla nappi, kun ei ole korkeudensäätö toiminu. Keskikonsolissa sen pitäis olla muiden nappien luona.
        Se on kyllä mahdollista. Pitää varmaan aukoa vähän sitä keskikonsolia ja katsoa löytyiskö liittimiä sieltä.

        Comment


        • #34
          Heh. V8:n pelkät moottoriöljyt maksaa vaihdettuna pyöreästi tuon 90€.. Kaikki on niin suhteellista. =)

          Comment


          • #35
            Alkuperäinen kirjoittaja zeneg Näytä viesti
            Tänään kävin hakemassa öljyt koneeseen, laatikkoon ja perään. 90e heilahti melko kevyesti, mutta se on halpaa ku rahalla saa! Huomenna jos sais litkut vaihdeltua niin sais siltä osin mielenrauhan.

            Mites muuten, katselin tuossa noita ajovaloja niin niissä vaikuttaisi olevan korkeudensäätömoottorit paikoillaan, mutta sisältä ei säätönappia löydy. Onkohan näissä valmiina johtosarja autossa että ei tartteis ku laittaa katkaisin paikoilleen ja mahdolliset sulakkeet ja releet? Entäpä sähkölasit ja -peilit jälkiasennuksena, onko johtosarjat valmiina?
            jaa, sä oot todellakin sitten kohtalotoveri :)

            minulla on taas se nappi keskikonsolissa mutta edellinen omistaja oli katkaissut johdot niin että valoilta lähti ~50cm tynkä kaapelia joka päättyi sivuleikkureiden näköiseen jälkeen, molemmista valoista.

            Eli umpiolle tulevan valojohdon vieressä pitäisi olla sellaisessa kannakkeessa kiinni toinen kaapeli, josta ei ikävä kyllä ole kuvaa taaskaan. Jos sitä toista kaapelia ei näy niin tod.näk. sulta puuttuu niinikään kaapelointi sieltä.

            Comment


            • #36
              Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
              Oiskohan huijattu katsastajaa poistamalla nappi, kun ei ole korkeudensäätö toiminu. Keskikonsolissa sen pitäis olla muiden nappien luona.
              jaa, minulle sanottiin että ei tarvitse toimia kunhan näyttävät oikealle korkeudelle.
              Herttoniemen Autokatsastus Hernesaaresta kertoi näin.

              Comment


              • #37
                Alkuperäinen kirjoittaja kruiik Näytä viesti
                jaa, sä oot todellakin sitten kohtalotoveri :)

                minulla on taas se nappi keskikonsolissa mutta edellinen omistaja oli katkaissut johdot niin että valoilta lähti ~50cm tynkä kaapelia joka päättyi sivuleikkureiden näköiseen jälkeen, molemmista valoista.

                Eli umpiolle tulevan valojohdon vieressä pitäisi olla sellaisessa kannakkeessa kiinni toinen kaapeli, josta ei ikävä kyllä ole kuvaa taaskaan. Jos sitä toista kaapelia ei näy niin tod.näk. sulta puuttuu niinikään kaapelointi sieltä.
                Nämä taas kuuluu näihin "aiva hyvät" patentit -kategoriaan. Huomenna vois yrittää vilkaista tämänkin jos ehtii.

                Comment


                • #38
                  Ei ole sähkölasien ja peilien johtosarjoja autossa, jos ei ko. varusteita ole tehtaalla asennettu.

                  Comment


                  • #39
                    Pannaanpa nyt sellainen valolistaus ilman hämmennystä:

                    Audi 80 --91 H4, erillinen vilkku umpion vieressä
                    Audi 90 ja Coupe --91 H4+H1, puskurivilkut
                    Audi 80 (ei V6) 92-- H4, erillinen vilkku umpion vieressä
                    Audi Coupe S2 ~91 H4+H1, puskurivilkut, pitkälle umpiolistalle, vanhan mallin liittimet
                    Audi Coupe/Cabrio/80-v6/S2 ~92-94 H4+H1, lyhyet umpiolistat, uuden mallin liittimet
                    ~94 eteenpäin "RS2" H1+H1 linssiumpio edellisen tilalle, käy suoraan paikalleen, viiksessä siirrettävä yksi johto että lyhyet palavat pitkien kanssa samanaikaisesti

                    Jokaisella rivillä umpio on siis enemmän tai vähemmän erilainen muihin nähden. Alkupään S2-umpiota tuskin kauheasti kävelee vastaan mistään vaan käytettävä joko lyhyttä umpion alalistaa tai katkaista umpioista lyhyen listan kiinnike ja käyttää pitkää listaa.

                    Uuden ja vanhan malliset liittimet ovat ulospäin samanlaiset, mutta vanhoissa on lattamalliset pinnit ja uudessa pyöreät.

                    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=170492257412
                    Ei mielestäni kauhean paha hinta hyvistä valoista.

                    H4+H1-umpioiden pitkät ovat muuten selvästi paremmat, mutta linssiumpioiden lyhyet taasen paremmat. Omakohtaista kokemusta on molemmista. Design toki linsseissä on monen mielestä hienompi.
                    Releytyksen vaativat kaikki kuten muutkin aikalaiset Audit.

                    Ja jenkeissä tosiaan on ollut käsittääkseni vain suunnilleen euro-80 -umpioita vastaavat käytössä kaikissa malleissa. Eurovalothan ovat siellä kuuminta hottia päivitysrintamalla.

                    Comment


                    • #40
                      Mikä johto viiksessä pitää siirtää, jotta saadaan valot toimimaan oikein?

                      Comment


                      • #41
                        Nyt viimeistään luulis tuon valohomman olevan jo selvä, hyvä listaus.

                        Tänään tuli vaihdettua moottori- ja peräöljyt. Laatikkoöljyjä en saanut vaihdettua, ei ollu työpaikalla sopivaa avainta millä ois saanu sen tyhjennuspropun 12 kulmasen auki. Kummiskin kohtuu suurella korjaamolla töissä ollaan, joten täytyy jo vähän ihmetellä.. Pitää käydä ostamassa kyseinen avain jostain ja vaihtaa kun ehtii.

                        Nyt täytyy loppuviikko viettää emännän kanssa, joten tältä viikolta remontit menee jäihin.

                        Comment


                        • #42
                          Pitäis ensi viikolla käydä hakemassa se avain laatikkon proppuun että sais ne litkut vaihdettua..tietoa mistä löytyis niin säästyisi etsimisen vaivalta?

                          Auto myös nyt myynnissä.

                          Comment

                          Working...
                          X