Koitetaas kepillä jäätä tämän kanssa.
Nettiautossa huomasin tämän vanhan autoni myynnissä edullisesti, joten en voinut vastustaa kiusausta ostaa sitä takaisin.
Kyseessä vm.88 100:n rt-koneella. Varusteina mainittakoon manuaali-ilmastointi ja veivi-kattoluukku.
Auton huolloista on tietoa vuodesta -03 lähtien, nyt satuin löytämään huoltomuistion jemmasta. Auton mukana meni iso kirjekuori täynnä kuitteja/dokumetteja autosta, mutta nekin ehtivät häviämään 1.5 vuodessa.
Auton tullessa minulle mittarilukema oli 423tkm ja minulta lähtiessä oli lukema 451 tkm. Nyt "vain" 487tkm.
Muutaman pienen osan on jo luovuttanut tuohon turboquattroon, mutta suurinpiirtein kaikki osat löytyy kuitenkin.
Heräsi visio siitä, jos rupeaisin rauhassa rakentamaan tästä autoa ehjillä purkuosilla.
Saahan näitä leimassa olevia etuvetoisia halvalla nyt, mutta ei sitten jää sitä harrastamisen iloa.
Ja vielä unohtamatta sitä, mistä näihin lötköihin tuli kipinä: tämä autohan on se ensimmäinen Audini :)
Oli aika mielenkiintoinen reissu ajaa auto n.30 km päästä tähän säilytyspaikalleen... hyvä että tiellä pysyi.
Eli laittamista autossa on/olisi/on tehty(kerrottu alempana):
- Iskarit (joka kulmaan mahdollisesti)
- Raidetangon päät
- Pyörän laakeri vasemmalla edessä (ehkä)
- Takajarrut
- Käsijarrukahva
- Takakontin luukun lukitus (Menty sorkkaraudalla sisälle edellisen omistajan toimesta)
- Takavalopaneelin uusinta.
- Keula tökätty johonkin.
- Takahiekkapelti ihan rutussa.
- Pintaruostetta ilmestynyt pelteihin
- Mittariston ihmeellinen toiminta
- Sisustan kasaus
- Sisustan perusteellinen siivous
- Konehuoneen puhdistus öljyistä yms
- Kilpien haku konttorilta
Nettiautossa huomasin tämän vanhan autoni myynnissä edullisesti, joten en voinut vastustaa kiusausta ostaa sitä takaisin.
Kyseessä vm.88 100:n rt-koneella. Varusteina mainittakoon manuaali-ilmastointi ja veivi-kattoluukku.
Auton huolloista on tietoa vuodesta -03 lähtien, nyt satuin löytämään huoltomuistion jemmasta. Auton mukana meni iso kirjekuori täynnä kuitteja/dokumetteja autosta, mutta nekin ehtivät häviämään 1.5 vuodessa.
Auton tullessa minulle mittarilukema oli 423tkm ja minulta lähtiessä oli lukema 451 tkm. Nyt "vain" 487tkm.
Muutaman pienen osan on jo luovuttanut tuohon turboquattroon, mutta suurinpiirtein kaikki osat löytyy kuitenkin.
Heräsi visio siitä, jos rupeaisin rauhassa rakentamaan tästä autoa ehjillä purkuosilla.
Saahan näitä leimassa olevia etuvetoisia halvalla nyt, mutta ei sitten jää sitä harrastamisen iloa.
Ja vielä unohtamatta sitä, mistä näihin lötköihin tuli kipinä: tämä autohan on se ensimmäinen Audini :)
Oli aika mielenkiintoinen reissu ajaa auto n.30 km päästä tähän säilytyspaikalleen... hyvä että tiellä pysyi.
Eli laittamista autossa on/olisi/on tehty(kerrottu alempana):
- Iskarit (joka kulmaan mahdollisesti)
- Raidetangon päät
- Pyörän laakeri vasemmalla edessä (ehkä)
- Takajarrut
- Käsijarrukahva
- Takakontin luukun lukitus (Menty sorkkaraudalla sisälle edellisen omistajan toimesta)
- Takavalopaneelin uusinta.
- Keula tökätty johonkin.
- Takahiekkapelti ihan rutussa.
- Pintaruostetta ilmestynyt pelteihin
- Mittariston ihmeellinen toiminta
- Sisustan kasaus
- Sisustan perusteellinen siivous
- Konehuoneen puhdistus öljyistä yms
- Kilpien haku konttorilta
Comment