Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi UrS6 harraste/käyttöauto projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    onko tämä vakio pakosarja vai joku muu?
    Ei ole vakio, vaan rs2 tai kopio.

    Comment


    • #32
      Oge, riittäisikö toi pakosarja lähelle 400 tehoja?
      Tosi jees juttu olisi jos ei tarvitsisi pakosarjaa ostaa laisinkaan...löysin jotain netistä tästä "MTM" -paketista ja jostain luin, että olisi olemassa MTM pakosarja...tarkoittaa varmaan RS2 -pakosarjaa.

      Comment


        #33
        MTM on tehnyt K26-laippaisia sport quattro -tyyppisiä pakosarjoja. RS2 sarjalla voi ottaa 400hv kyllä.

        Alussahan tuosta ahtimesta oli jo juttua eli se on ihan omanlaisensa mtm303 paketissa.

        Comment


        • #34
          Ok. Eli tämä minun pakosarja ei ole RS2 -pakosarja vaan MTM:n oma kehitysversio, kö? Ja mites tähän saisi sitten yleisesti käytetyn T3 -laipallisen ahtimen kiinni?

          Kuinkas pitkälle tämä MTM-pakosarja riittäisi?

          Jos tälle ahtimelle ei ole mitään tehtävissä isomman höngän toivossa niin sitten se menisi vaihtoon.
          Mielessä on käynyt uusi MasterPower, käytetty Holset HX35 tai käytetty Garrett GT malli -jotain.

          Ei varmaan löydy mistään tästä pikkuhybridin A/R -suhteista mitään tietoa?
          Niiden avulla voisi vähän suunnistelle isommille vesille...

          Comment


            #35
            Oli sarja sitten RS2 tai MTM-special niin vain KKK-pesällisen föönin siihen kiinni saa.
            Kuvien perusteella minun silmään näyttäis enempi RS2-versiolta.

            Ko. föönin A/R-luvut ei kyllä kerro käytännössä mitään, varsinkaan kun KKK ei moisia lukuja ahtimistaan edes kerro. Föönin imusiipi on n. 48mm joten ei sillä mitään kuuta taivaalta saa.

            Comment


            • #36
              Oukei, kiitos kovasti selvennyksestä!

              Millaista KKK:n mallia tähän sarjaan KKK:n laipalla olevista ahdin merkeistä löytyisi joista saisi vähän enemmän hönkää?

              Jos T3 -laipalla olevan ahtimen haluaisi kiinni joka vissiin yleisin on niin pitäisi tämmöinen sarja ostaa pläjäyttää? :)

              Tuubipakosarja

              Comment


                #37
                Tämä kauppa on lähempänä...
                http://www.kkdmotorsport.com/ostosko...3&k=1270679050

                Comment


                • #38
                  Katos perhanaa, hintakin oli kilpailukykyinen muihin Euroopan kauppoihin, kiitos!

                  Pepantuonti on toinen paikka josta löytyy todella laajavalikoima ja ihan siedettävällä hintatasolla niin ei välttämättä tarvitse lähtee ostelemaan pitkin juurooppaa...:)

                  Mitä yritin etsiä isompia KKK -ahtimia niin K29 riittäisi kyllä mutta eipä sitä oikein löytynyt mistään putkasta saati netistäkään...rapakon takaa löytyi joitakin kauppoja ja toki sieltäkin voi ostaa mutta mielummin käytettynä kotimaasta.

                  Noita käytettyjä Holsetteja ja Garretteja on joka foorumi pullollaan niin sopisi minulle paremmin kuin uusi tupla hintaan.

                  Comment


                  • #39
                    Keskikonsoli tuli valmiiksi...
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Vähän jotain peitettä tuolle vanulle ja sitähän voi jo sanoa siistiksi. Voi olla haastava viimeisteltävä kyllä. Muuten ihan asiallisen oloinen toteutus.

                      Comment


                        #41
                        Nopeusmittaristakin puuttuu viimeinen kolmannes kokonaan :)

                        Comment


                        • #42
                          Tuli sitten mökillä ajankuluksi hinkutettua hieman venakoppaa nätimmäksi...
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            No niin huonoja uutisia...AM Worksille ei herunut aikoja Lauantaisin enkä pääse sinne asti arkipäivisin.
                            ST-Motorssiin piti mennä tänään mutta onneksi soittelin lähtiessä ja varmistin maavaran. Mittasin omastani niin 6 cm sain alimmillaan ja ainakin ST-Motorssiin pitää olla n. 14 cm maavaraa.

                            Eikä mulla oo mitään korkeussäädettävää alustaa...:(

                            Eipä taida onnistua missään näin pienellä maavaralla?

                            Comment


                              #44
                              Ootko menossa säätämään vai pelkästään mittaamaan? Tuo Pirkkalan paikka missä klubin mittauspäiviä on pidetty, on ainakin rakennettu niin että matalallakin autolla pääsee iisisti.

                              Comment


                                #45
                                6cm?! Mahtaa olla melko hankala päästä tuolla mihinkään =) Omassani oli sentti enemmän ja aivan hirvittävä. Nooh ei pelkoa että saisit tuota katsastuksestakaan läpi ellet korota tilapäisesti...

                                Comment


                                • #46
                                  Penkitys

                                  Johonkin rototest:n penkkiin tuon voisi saada kiinni. Mutta noita nelivedoille kelpaavia rotoja taitaa aika harvassa olla. Oulun tekulta ainakin yksi löytyy, mutta kuulopuheiden perusteella ajat ovat aika tiukassa.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Pelkka mittaus vain, saisi laput ennen isompaa hyrrää. Mikäs mesta siellä Pirkkalassa olisi? Se ei olisi ihan paha matka lähtee käymään.

                                    No juu on kyllä hankala...:) Joka töissyä ja tien kallistumaa pitää varoa ja kun laittaa kakarat kyytiin niin mökkitietä saa ajella aika taidolla reinoja pitkin. Alustasarja on kyllä muutoskatsastettu rekisteriotteeseen ja mm on merkattu myös...eiköhän se leimasta mee kun meni tänä keväänäkin...

                                    Oulu on kyllä liian pitkällä...:(

                                    Kaveri ehdotti, että laittaa kumisia joustopaloja jousien väliin dynomittauksen ajaksi mutta täytyy kokeilla nouseeko niillä yhtään.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Pirkkalassa Softatech. Sinne saa pienemmälläkin maavaralla olevan auton mittaukseen. Soitto vaan ja aikaa varaamaan: http://www.tatech.fi/index.php?id=yhteystiedot

                                      Comment


                                      • #49
                                        Thanks, minä soittelen sinne Maanantaina.

                                        Comment


                                          #50
                                          Tatechin penkki on rakennettu tosiaan niin että rullat ovat muun lattian yläpuolella eli rullille ajetaan päälle. Ei ole ollut matalilla autoilla ennenkään siellä ongelmia.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Jep, sieltä tuli nopeasti vastausta sähköpostilla, että onnistuu kyllä. Täytyy vain odotella jos loppu vuoden aikana tulisi Clubin penkityspäiviä niin saisi mittauksen edullisemmin kuin 100 juurolla...:)

                                            Comment


                                              #52
                                              Epäilenpä että ensi keväänä seuraavan kerran. Toki jos on innokkaita järkkäämään niin mikäettei syksylläkin.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Pirkkalassa tuli käytyä ja ensimmäiset lukemat on nyt piirretty paperille. Muutaman hevosen verran jäi rekisteriin merkitystä lukemasta mutta tähän olen ihan tyytyväinen. En kyllä odottanut näin suuria lukemia...

                                                Seuraavaksi mittaan koneesta puristukset ja ohivuodot, jos niistä ei löydy hälyyttävää niin Garretin 2871R isommalla pakopesällä sekä tuubisarjan yritän saada hankittua seuraavaksi.

                                                Myös perän sekä vaihdelaatikon öljyt täytyy vaihtaa ennen talvea...Redlinet meinasin vaihtaa.
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Garretin 2871R isommalla pakopesällä
                                                  Miksi?

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja IsoDee
                                                    Muutaman hevosen verran jäi rekisteriin merkitystä lukemasta mutta tähän olen ihan tyytyväinen.
                                                    Ihan hyvät lukemat. Mitä noi rekisteriin merkityt lukemat meinaa?

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Tuota:
                                                      Rekisteriotteessa on 223 kW mutta väännöstä ei ole hajuakaan, veikkaisin 400 Nm.

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Eli joo, toi on siis ilmeisesti toimitettu valmiiksi MTM:n virittämänä ja tehdas on virityksille teetänyt tarvittavat päästöhyväksynnät. Mietinki et miten olis voitu muuten merkitä korkeampi viritysaste vähäpäästöiseen vehkeeseen, ku ei se ihan noin vain muutoskatsastamalla onnistu.

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          MTM:llä on luvat tyypittää päästöjen osalta noita itse ;)

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Olisi tarjolla ACF jäsenellä kyseinen hyrrä, tuubisarja kaikkine letkuineen jonka ajattelin ostaa pläjäyttää...

                                                            Jep, on MTM -pajan tekele ja alkuperäisessä Saksan rekisteriotteessakin on myös 223 kW...

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Mitäs mieltä olette pakosarjan valinnan suhteen kun tämä 2871R on siis KKK hybridi A/R 0,82 joten se kävisi vissiin tähän kiinni olevaan MTM:n pakosarjaan ihan bolt on....mutta paketin minkä ostan tulee myös rosterinen tuubisarja tarvittavine vesiletkuineen sekä Intakeputki ilmansuodatin tötterölle...kumpi kampi parempi...?

                                                              3,5" DP:n ajattelin teettää kaverilla jos tämä vakio kerran alkaa ahdistamaan jo kyseisellä hyrrällä...?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X