Tämmösellä -97 vuoden berttavitosella on tullut ajeltua jo toista vuotta.
Auto oli ostohetkellä todella väsyneen näköinen, mutta hiljalleen on päästy eroon vanhasta lookista.
Ensimmäisena listalla olivat facelift etuvalot kiinalaisten enkelinsilmätuikkujen tilalle.
Konepeltiä oli joskus kolhittu ja oli todella huonosti kitattu, myös maski oli tuunattu huonoon kuosiin. Tilalle tuli uusi konepelti ja facelift maski mattimustalla höystettynä
Uuden konepellin myötä maalaus tuli ajankohtaiseksi ja aluksi oli vain tarkoitus maalata auto keulan osalta.
Ajatus oli kumminkin pitää autoa hieman pidempään ja maalaukseen menikin koko auto kattoa ja takakontinluukkua lukuunottamatta, samassa tohinassa poistettiin ovien alaosissa olevat kumilistat ja soikeat audilogot kylkivilkun alta.
Etuhelma vaihtui muokattuun seatin versioon, ja takahelmaksi tuli oem versio parkkitutkallisesta mallista joka on hieman muodokkaampi kuin alkuperäinen.
Talvikäyttöön löytyi sopivat vanteet audin omasta valikoimasta, eli oem S6 C5 8x17" avukset 225/45 nastoilla.
Tekniikka:
AEB kone, sisuskalut vakiot.
Valupakosatsi T25
Mitsun TD04-15T-5
bosch 440cc
C5 V8 maf runko
Autobahn kuuleri+ahtoputket
RST putkisto= 3" dp, 2,5" loppupätkä yhdellä rosteripöntöllä
Porkkiksen ohjelma.
Ja muutamat fotot. (kiitos japelle/jt media)
Auto oli ostohetkellä todella väsyneen näköinen, mutta hiljalleen on päästy eroon vanhasta lookista.
Ensimmäisena listalla olivat facelift etuvalot kiinalaisten enkelinsilmätuikkujen tilalle.
Konepeltiä oli joskus kolhittu ja oli todella huonosti kitattu, myös maski oli tuunattu huonoon kuosiin. Tilalle tuli uusi konepelti ja facelift maski mattimustalla höystettynä
Uuden konepellin myötä maalaus tuli ajankohtaiseksi ja aluksi oli vain tarkoitus maalata auto keulan osalta.
Ajatus oli kumminkin pitää autoa hieman pidempään ja maalaukseen menikin koko auto kattoa ja takakontinluukkua lukuunottamatta, samassa tohinassa poistettiin ovien alaosissa olevat kumilistat ja soikeat audilogot kylkivilkun alta.
Etuhelma vaihtui muokattuun seatin versioon, ja takahelmaksi tuli oem versio parkkitutkallisesta mallista joka on hieman muodokkaampi kuin alkuperäinen.
Talvikäyttöön löytyi sopivat vanteet audin omasta valikoimasta, eli oem S6 C5 8x17" avukset 225/45 nastoilla.
Tekniikka:
AEB kone, sisuskalut vakiot.
Valupakosatsi T25
Mitsun TD04-15T-5
bosch 440cc
C5 V8 maf runko
Autobahn kuuleri+ahtoputket
RST putkisto= 3" dp, 2,5" loppupätkä yhdellä rosteripöntöllä
Porkkiksen ohjelma.
Ja muutamat fotot. (kiitos japelle/jt media)
Comment