Ei tipu syyläristäkään nyt mitään. Nousi lämmöt samantien 10 min ajon jälkeen 92-95. Ajon jälkeen nielaisi 2 litraa nestettä. Samantien kun painaa kaasua ahdoille,niin purkaa paisarin kautta vedet pois... taitaa siis olla kansi kaput.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B5 1.8TD04q sedan
Collapse
X
-
Tehtiin se perinteinen hätäännystemppu,eli foorumille kinuamaan apua kun ei heti löytynyt mitään
Paisarinkorkissa oleva o-rengas oli lipsahtanut paikoiltaan-->ei oikeita paineita jäähdytysjärjestelmässä,pääsi keittämään ja ampui siksi paisarista vedet pihalle...
Nyt pysyy lämmöt kurissa :=)
Comment
-
Juuri kun sai uuden pakosatsin ja urbon hommatua,alkoi sitten vilkut,pyyhkijät ja puhallinmoottori yhtäaikaa olemaan poissa pelistä.
Virtalukonpohjan vaihdoin jo 2 kertaa,1 oli motonetistä ja toinen varaosatiskiltä. Nuo tulevat kyllä toimintaan sellaisella 10-30 min viiveellä käynnistymisestä,jos moottori on kylmä. Ei oikein työmatkaa pääse ajamaan...
Releitä tai muita?
Comment
-
Ei ne muutamat kymmenet riitä,pitää eräs jenkkirohjo saaja jätätettyä :D mitsun td 06 ja siihen sopiva satsi ulkosella hukkiksella. Pitäis sinne 400 päästä... 3-ongelmaki ratkesi,sulake vähän heikommin kiinni taulussaa,pohjaan painamisella suuri merkitys...
Comment
-
Ei ollut motorsporttia,liukas keli ja tiukka mutki yllätti autoilijan. Osuutensa tietysti se,että absit ei toimi koska piuha hangannut vanteeseen itsensä rikki,ja talvirenkaat joissa varmaan puolet nastoista lähtenyt kävelemään ja pintaa alle 4 mm :D
Rengas puhki kuskin puolelta,kori vähän vääntynyt kai kun toinen puoli ihan tontissa ja toinen taas ei,konepelti sojottaa pikkasen ja kuskin ovi ihan pienen nihkeä avatessa...Tietty puskurista lähti taas lisää muovia kävelemään.
Mutta tekniikka on täysin ehjä! Ei käynyt yhtään mitään,ei edes coolerille. Huomenna saattaa saada kuvia.
http://aijaa.com/Ak9QUI
http://aijaa.com/460LaY
En osannut nyt sillein hienosti upata tähän postiin suoraan,mutta kaipa nuo jotain selventää...?
Pitäisi pääst nostamaan tuo nosturille,muttei ole paikkaa. Näkisi ihan suoraan pohjasta,mitä on mennyt...Noista kuvista nyt ei näytä niin lohduttomalta :P
ELi ostolistalle tuli uudet renkaat/vanteet muutenkin,uusi alatukivarsi taaimmainen ja taas tuo prkl ohjaustehostimen jäähdytysputki. Ei tota löydä taas mistään! Ja tietty vetari paikoilleen,ilmankos ei liiku mihkään kun vetari irronnut vaiheistosta :D
Comment
-
Noh ryäkästä ei ihan selvityt kuivin suivin...
Moottorin tukikumien vai mitkä nuo isot puslat ovat,kummallakin puolella yksi,alla olevat alumiinituet joihin myös kallistuksenvakaajn puslat ovat kiinni,niin kummatkin ovat poikki kummaltakin puolelta. Ei sattuisi joku tietämään,mitkä niiden nimet ovat? Koodi löytyi MD3 4b199352a mutta tuo ei antanut mitään googlesta ta muualtakaan.
Comment
-
Nyt kun edelliset tulpat oli jotkun boshcit 7+,niin ne toimi hyvin tyhjäkäynnillä,mutta ahtojen noustessa rupesivat joskus pätkimään,joskus eivät.
Tilalle tuli nuo rs2 +5 kynttilät,niin nyt ei toimi tyhjäkäynti enää ollenkaan ja pätkii läpi kierrosalueen,mutta ahdoille(jotka ovat 2,0 mittarin mukaan vaikka hukkiksen pitäisi aueta 1.7)ne kynttilät pelaavat hyvin.
Onko 60 mm pakoputki liian tiukka yli 350hp lukemille? Kuullut ja nähnyt noita +500 hp,eikä niissä aina sen isompi ole.
Comment
Comment