Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8TD04q sedan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei tipu syyläristäkään nyt mitään. Nousi lämmöt samantien 10 min ajon jälkeen 92-95. Ajon jälkeen nielaisi 2 litraa nestettä. Samantien kun painaa kaasua ahdoille,niin purkaa paisarin kautta vedet pois... taitaa siis olla kansi kaput.

    Comment


    • Kato tulpat ja männän päälliset. Väri kertoo meneekö se sylinteriin. Kaks litraa on jo niin v*tusti, että se näkyis jo sivupeilistä, jos se sylinteriin menee.

      Comment


        Mikäli menee mäntien päälle niin männän pitäisi näyttää melko hyvin pestyltä. Eli niin kuin Dona sanoi, kato tulpat ja männät.

        Comment


        • Tehtiin se perinteinen hätäännystemppu,eli foorumille kinuamaan apua kun ei heti löytynyt mitään
          Paisarinkorkissa oleva o-rengas oli lipsahtanut paikoiltaan-->ei oikeita paineita jäähdytysjärjestelmässä,pääsi keittämään ja ampui siksi paisarista vedet pihalle...
          Nyt pysyy lämmöt kurissa :=)

          Comment


          • No voi v*ttu... Mää jo kerkesin alottaa uuden moottorin teon. Täytyy varmaan jättää se kesken ja jatkaa pakosarjan parissa ;)

            Comment


            • Juuri kun sai uuden pakosatsin ja urbon hommatua,alkoi sitten vilkut,pyyhkijät ja puhallinmoottori yhtäaikaa olemaan poissa pelistä.
              Virtalukonpohjan vaihdoin jo 2 kertaa,1 oli motonetistä ja toinen varaosatiskiltä. Nuo tulevat kyllä toimintaan sellaisella 10-30 min viiveellä käynnistymisestä,jos moottori on kylmä. Ei oikein työmatkaa pääse ajamaan...
              Releitä tai muita?

              Comment


              • Mikäs ahdin ja pakosatsi tähän nyt tuli? vanhalla ahtimellä ois kuitenkin aika pitkälle menty pakopuolta suurentamalla. Tai no ei pitkälle, mutta joitain kymmeniä hevosia.

                Comment


                • Ei ne muutamat kymmenet riitä,pitää eräs jenkkirohjo saaja jätätettyä :D mitsun td 06 ja siihen sopiva satsi ulkosella hukkiksella. Pitäis sinne 400 päästä... 3-ongelmaki ratkesi,sulake vähän heikommin kiinni taulussaa,pohjaan painamisella suuri merkitys...
                  Viimeksi muokannut Tatska; 18.10.2013, 11:26. Perustelu: 3-ongelma selvisi.

                  Comment


                  • Tälle projektile pientä jäähyä,tuli puskettua tieltä ulos ja vasen puoli vähä antautu,saas nähä meneekö paaliin :/

                    Comment


                      No toivottavasti ei sentään paaliin joudu. Pääasia, että kuski on kunnossa.

                      Comment


                      • Kuskilla muuta kuin iso dille otsassa...

                        Comment


                          Kuinka pahasti meni?

                          Comment


                          • Tuliko harrastettua motorsporttia? :) laitas kuvaa.

                            Comment


                            • Ei ollut motorsporttia,liukas keli ja tiukka mutki yllätti autoilijan. Osuutensa tietysti se,että absit ei toimi koska piuha hangannut vanteeseen itsensä rikki,ja talvirenkaat joissa varmaan puolet nastoista lähtenyt kävelemään ja pintaa alle 4 mm :D
                              Rengas puhki kuskin puolelta,kori vähän vääntynyt kai kun toinen puoli ihan tontissa ja toinen taas ei,konepelti sojottaa pikkasen ja kuskin ovi ihan pienen nihkeä avatessa...Tietty puskurista lähti taas lisää muovia kävelemään.
                              Mutta tekniikka on täysin ehjä! Ei käynyt yhtään mitään,ei edes coolerille. Huomenna saattaa saada kuvia.

                              http://aijaa.com/Ak9QUI

                              http://aijaa.com/460LaY
                              En osannut nyt sillein hienosti upata tähän postiin suoraan,mutta kaipa nuo jotain selventää...?
                              Pitäisi pääst nostamaan tuo nosturille,muttei ole paikkaa. Näkisi ihan suoraan pohjasta,mitä on mennyt...Noista kuvista nyt ei näytä niin lohduttomalta :P

                              ELi ostolistalle tuli uudet renkaat/vanteet muutenkin,uusi alatukivarsi taaimmainen ja taas tuo prkl ohjaustehostimen jäähdytysputki. Ei tota löydä taas mistään! Ja tietty vetari paikoilleen,ilmankos ei liiku mihkään kun vetari irronnut vaiheistosta :D
                              Viimeksi muokannut okkim; 15.12.2013, 21:05. Perustelu: Viestit yhdistetty.

                              Comment


                              • Noh ryäkästä ei ihan selvityt kuivin suivin...
                                Moottorin tukikumien vai mitkä nuo isot puslat ovat,kummallakin puolella yksi,alla olevat alumiinituet joihin myös kallistuksenvakaajn puslat ovat kiinni,niin kummatkin ovat poikki kummaltakin puolelta. Ei sattuisi joku tietämään,mitkä niiden nimet ovat? Koodi löytyi MD3 4b199352a mutta tuo ei antanut mitään googlesta ta muualtakaan.

                                Comment


                                  Löytyy paremmin, jos kirjoittaa oikein :)
                                  4b0199352a

                                  Comment


                                  • Juuh nyt löyty osat jo :) Vielä piti tilata vaihteiston apparin tuki,sekin mennyt halki.. :D
                                    Millä sattuisi löytämään tuohon td-06 pakopuoleen laipan,edellinen turbon laippa on himpun liian pieni..?

                                    Comment


                                    • Laippa ja tiivistee tulee tee-se-itse mallina. Uusi mukava yllätys,suuttimet ei sopineet. bosch 850 ev14...mitäköhän sitten laittaisi. Ehdotuksia?

                                      Comment


                                      • Suuttimetkin löyty. Mutta nyt kun vietiin ohjelmointiin niin kas kun rötää ja ahtaa mitä sattuu,ei saanu uutta ohjelmaa paikoilleen :D Jotain sähkö-ongelmia vielä selvitetään..

                                        Comment


                                        • Nyt kun edelliset tulpat oli jotkun boshcit 7+,niin ne toimi hyvin tyhjäkäynnillä,mutta ahtojen noustessa rupesivat joskus pätkimään,joskus eivät.
                                          Tilalle tuli nuo rs2 +5 kynttilät,niin nyt ei toimi tyhjäkäynti enää ollenkaan ja pätkii läpi kierrosalueen,mutta ahdoille(jotka ovat 2,0 mittarin mukaan vaikka hukkiksen pitäisi aueta 1.7)ne kynttilät pelaavat hyvin.
                                          Onko 60 mm pakoputki liian tiukka yli 350hp lukemille? Kuullut ja nähnyt noita +500 hp,eikä niissä aina sen isompi ole.

                                          Comment


                                          • Tämäkin purkuautona myynnissä,tai projektina,riippuu miten lähtee.

                                            Comment


                                            • Onkos jossain ilmoitusta ja osien hintoja?

                                              Comment


                                              • Huomenna kokeilemana lähteekö käyntiin vielä,maffin piuhat poikki juuristaan juuri siitä liittimen päältä eli joutuisi vähän kolvailemaan tai sitten uutta sähkösarjaa.
                                                Jos katsastukseen haluaisi pitäisi jotenkin keksiä,millä peittää tuo hyrräpaketti.. :D

                                                Comment


                                                  Marmorilta uusi töpseli ja siihen pätkät piuhaa. Maksoi muistaakseni jonkun 15e maksimissaan.
                                                  Mikäs ahdin tähän nyt tuli?

                                                  Comment


                                                  • Mitsun td06. Yritän huomenna ottaa kuvaa tilanteesta.

                                                    Comment




                                                    • Penkit sitten päässy tuollaiseen...vittuakaan niillä enää tee.



                                                      Ja konehuone,rotan näköistä on. Ainoa asia mitä tässä autossa enää on säästämisen arvoista.. :D

                                                      Comment


                                                        Mikä idea tuossa bensapumppuviritelmässä?

                                                        Comment


                                                        • Saahan noi jakkarat pestyä....

                                                          Comment


                                                          • Noi pölyt lähti kyllä liikkeelle,noita tä'pliä ei oikein saanut pois.

                                                            B-pumppen viritelmässä se idea,että korkeapainepumppu on linjassa ja auton oma pumppu sitten syöttää sille tavaraa. Paikka ei nyt ihan finaali ole :D

                                                            Comment


                                                              Tuli vaan mieleen että, onko sinusta tuo laakeripesän/keskiosan öljy- ja vesilinjat niinkuin pitääkin?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X