Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8TD04q sedan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kiinakankiahan saa ebaysta alle 300e setti, 20mm yläsilmällä setti. Supertechin mäntiä saa vaikka proturbolta. Spareto.ee paikasta saa mahlen original mäntää aika edullisesti. Laakereiksi kelpaa vaikka ihan normaali sarjat mitä myydään joka puljussa. Valitsee vaikka vaan tunnetun merkin niin toimii.
    Itse oon ponnistanut supertechin mänti 2.7bar paineella että kyllä ne ainakin kestää ja voin suositella. :)
    Proturbolta saat varmaan kanget, männät ja laakerit ihan hyvällä könttähinnalla.

    Comment


    • Moottori valmistunee ensi viikoksi,saa purkaa paineita siihen...
      Minkäslaista alustassrjaa saisi,hintaluokassa 600-1000e,ei voittosi mitään jomeja heittää alle. Alkaa vmaxxit olemaan tiensä päässä...ehdotuksia?

      Comment


      • Jatketaan yksinhupelua,tarvisi tietää mistä siihen huohottimen ihme palikkaan uusi tiiviste,mikä on lohkoa vasten,sekä vesilähtö samalta lohkon puolelta,niin siihen myös kuminen tiivisterengas. Ei löytynyt pikaisella varaosaetsinällä oikein mistään.

        Comment


          048 103 771 Tuohan on se huohotinmötikän tiiviste. Tarkoitatko vesilähdöllä sitä reikää mihin vesipumpun kotelo painautuu vasten eli tulee o-rengas tasaista pintaa vasten? Se on 038 121 119 B. Sitten on vielä se öljysuodattimen jalan ja lohkon väliin tuleva tiiviste 028 115 441 C.
          Laita vaikka slamitin Mikolle nuo numerot maililla ja pyydä lähettämään kirjekuoressa. Saat samat osat marmoriltakin jos iha tulipalokiire on.

          Comment


          • Noita osanumeroita lähinnä kiinnosti,kiitoksi!

            Comment


            • Laita Futureziin kyselyä alustasta, sieltä kyllä Arttu hoitaa sulle hyvän ja laadukkaan alle! Esim. Eibach ProStreet-S tai H&R!

              Comment


              • Kellään kokemusta bc racingin v1?
                Olisi budjettiin sopiva,ja kokemusten perusteella ihan ok sarja.

                Comment


                • Osaakos joku sanoa,miten tuon öljytikun putken saisi pois ehjänä lohkosta? Samalla myös,miten sen kiinnilaittaminen,mitä tiivistettä väliin/liimaa jne. ?

                  Comment


                  • Onks moottori jo paikallaan? Jos ei niin lyömällä alhaaltapäin jollain pitkällä pultilla tms. Jos on, niin jotkut lukkopihdit varteen kiinni ja naputtelee vasaralla. Takas menee ihan rauhallisella vasaroinnilla. Ei tarvii tiivistettä. Jos jotain haluut laittaa, niin RTV:tä vähän sipaset.

                    Comment


                    • Vielä ei ole paikallansa,kun paikallista ''huolto/korjaamoa'' ei kiinnosta minun tarpeet auton kanssa,tosin ymmärrän kyllä hyvin...
                      Mutta kokeillaan noila ohjeilla

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Tatska Näytä viesti
                        Kellään kokemusta bc racingin v1?
                        Olisi budjettiin sopiva,ja kokemusten perusteella ihan ok sarja.
                        Ite oon kyllä hemmetin kovasti tykännyt tuosta. Nyt ollut jo aika tarkalleen vuoden alla. Säätöjä on tarpeeks ja helppo säätää.

                        Comment


                        • BC racing sport valikoitui alle,säätöjä kyllä löytyy. Mikä olisi sopiva jousen esijännitys..?

                          Comment


                          • Nyt lievä tenkkapoo. Kampiakseli on adr,joten aeb silmälaakeri liian pieni. Milläs kaivan tuohon adr sopivan laakerin,otan mitat ja sisämitta silmälaakerista. Toimisiko? Kuulin myös ehdotuksen pronssiholkista,mutta en jostain syystä sisäistänyt ideaa...

                            Comment


                              Siis että vaihdelootan puoleinen silmälaakeri pienempi aeb koneisessa? Adr ja aeb kampurat ovat ainakin samalla osanumerolla. 15x21x15 pitäisi olla laakerin mitta kummassakin.

                              Comment


                              • En muista nyt täysin varmaksi,mikä kampurs oli. Poikittaiskoneesta kumminkin. Ja kun vertaa aeb laakeris tuon holkin päälle,jää joku milli kehän kokoeroa.

                                Comment


                                  Adr on pitkittäiskone kuin myös aeb. Eli mistä se kampura nyt sitten on?

                                  Comment


                                  • Mitä näitä poikittaiskoneita oli..? Ei nyt muista. Sellaisesta kumminkin :)

                                    Comment


                                    • automaagisen kampura?

                                      Comment


                                      • ADR on pitkittäismoottori oli se sit volkkarissa tai audissa. Jos kampuran pään reikä on isompi, niin soviteholkki väliin. Sullahan on vanha moottori AEB, niin siitä vaan mitat. Holkin materiaalilla ei sinänsä ole väliä kunhan on vaan timmi eikä lähde kävelemään.

                                        Comment


                                        • Ei se perkeleen holkki lähtenyt kun liukuvasaralla taputeltiin tunnin verran Ärrrr. Pitänee kokeilla rasvajippoa uusin voimin huomenna,tulipahan muuten puuhaboksi(vitullinen kasa tukivarsia) eteenkin hommattua. Sitten vielä puslat taakse niin on alustasarja,tukivarret ja puslat valmiina odottamaan vaihtoa :)

                                          Comment


                                            Hommaa powerflexit taakse. Slamitilta 240e koko takapään setti. :)

                                            Comment


                                            • Dodiin!
                                              Nyt saatiin uus motti keulille,ja asenneltua kaikki hilppeet ja käyntiin. Eka lievää ongelmaa alipaineiden kanssa,letkua vähän sinne ja tänne.
                                              Sitten sen ilmaaminen ei perse mikä homma :D Noh,onnistui kumminkin.
                                              Käyntikin muuttui kun vaihto vanhasta motista imunokan triggeripyörän oikealle paikalleen,en edes huomioinut koko asiaa kun kokosin :DD Kiitos donalle tästä,ja muutenkin avusta.
                                              Nyt vetää,mutta sisäänajossa vielä hetkisen niin ei kovin paljoa kenkää anneta,mutta kohtuu hyvin jo vajaa kaasullakin mennään.
                                              Tänään pientä hifistekyä,tuli kaikkien lamppujen johdot katkaistua kun umpioissa on joku liimahässäkkä,ettei saanut liittimiä irti. Eli liitostöitä niiden suhteen,maanantaina sitten kesärenkaisiin vielä sovitekupit. Ja tietysti,iso kasa tukivarsia,alustasarja ja puslat taakse odottavat vielä asennusta,mutta on koko kesä aikaa.. :)

                                              Comment


                                              • Pitäis katsastukseen saada valojen korkeudensäätömoottorit toimimaan. Piuhoina toimivat moottorilta lähtee musta,ruskea ja sininen,ja moottori toimii vain jos sumarikytkin on päällä. Eli oma virta pitäisi saada,mutta mihin piuhaan lähden kolvaamaan ja minkä värisestä?

                                                Comment


                                                • Valot saatiin pienen esitutkiskelun jälkeen toimimaan niinkuin pitääkin,ei enää tarvitse kytkeä sumareita päälle kun haluaa säätää tasoa :)
                                                  Tulipa uusittua taka-vasemmalle pyöränlaakerikin. Samalla meni uusiksi camber säädön pusla. Jouduttiin laittamaan jonkun toisen tukivarren pusla,kun ei setistä löytynyt. Olisiko alkuperäistä koodia,sekä ruuvia kenelläkään tiedossa,mitä varaosanumeroa etsisi?

                                                  Comment


                                                    Powerflex setissä ei niitä camber puslia olekkaan. Motonetistä saa lemförderin puslaa siihen. Pultti: 8A0 501 387 C. Epäkeskoprikka: WHT001656. Mutteri: N 906 350 01. Pusla: 8D0 505 171. Tarvii 4kpl puslia.

                                                    Comment


                                                    • Dodih,pari viikkoa sitten asennettu motti toiminut oikein mukavasti. (jossain vielä sähkövikaa,kun harvoin lähtee rytkymään yli 0.5 bar ahdoilla). Lisäksi,ohjaustehosimen pumppu alkanut pitämään ääntä lämpimänä...
                                                      Mitä nyt öljypumpun päällä oleva ''holkki'' ampui itsensä' pihalle(jäi kait löysälle .D) ja öljyt kytkinkopasta sisään. Vähän aikaa luisti,piti sitten poltella sitä hieman ja nyt taas pitää hyvin.
                                                      Samalla saatiin vihdoin d2 ja etupään tukivarret alle,pitääpi hieman nostella takakorkeutta,on se niin prkl jämäkkä. Rengas kyllä luistaa mutkassa,kori ei heijaa yhtään mihinkään. Nyt pitäisi pientä katsastuspuunausta, tuulilasinvaihtoa,valojen suuntausta ja pikku näpräiltävää...Katsotaan josko saisi uuden puskurin hommattua,että kehtaisi kuviakin ottaa :)

                                                      Comment


                                                      • Nyt on sitten ilmennyt lievää lämpöjen nostoa,ja 30 km matkalla syö 3 litr nestettä. Nousee aina lämmöt vartin ajon jälkeen vähän yli 90. Ilmasin eilen noin tunnin ajan,vettä tuli oikein hyvin sieltä lämppärin putkesta. Syylärissä pieni vuoto,mutta ain tippoja,eikai siitä voi tuoa litra per 10 km jäähdytysnesteen syönti vaikuttaa? Vai olisiko kansi mennyt....

                                                        Comment


                                                        • Jos kylmänä tippasee, niin kuumana ja paineellisena suihkuaa. Korjaa syyläri ekana siis.

                                                          Comment


                                                          • Ei oikein ole kokemusta tämän irroittamisesta,puskuri ja välijäähy ainaskin pois,ilmastoinnin kennokin,mitä muuta?

                                                            Comment


                                                            • Ei normi tyhjäkäynti huudatuksessa tiputa mistään/nesteitä häviä,mutta kun ajaa ja saa enempi paineita,niin heti katoaa. Jotenkin tuntuu että ahdot liittyy tähän tapaukseen...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X