Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8TD04q sedan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Heposia tallisse ei tod. ole sitä mitä tuossa penkkilapussa on,ainakaan vielä.
    Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan,mitä testailla/katsoa.

    Comment


    • #92
      Lambda ja maffi nyt kannattaa ainakin tarkastaa ja tarvittaessa vaihtaa.

      Comment


      • #93
        Tässähän oli se c5 v8 maffi,eli s6 ?

        Comment


        • #94
          Siis itse anturi on vakio AEB, mutta muokatussa C5 V8 putkessa

          Comment


          • #95
            Riittääkö anturissa mittausarvot noille tehoille sitten..:?

            Comment


              #96
              Riittihän se Joonaksen aikaankin niin miten se nyt yhtäkkiä ois lopettanu riittämästä.
              Viimeksi muokannut MikaSS; 22.11.2012, 06:41.

              Comment


              • #97
                Joo kyllä se riittää, lähinnä sitä anturin kuluneisuutta tarkotin. Ei välttämättä toimi enää niinkuin pitäisi. Pelkkä puhdistuskin voi avittaa jos öljyä/paskaa päässyt putsarin läpi. Toki puhdistus vain siihen soveltuvalla aineella.

                Comment


                • #98
                  Ja nyt se rupes piippaamaan öljynpaine valoa,piippaaa ja sitten sammuu... Voi perse.

                  Comment


                    #99
                    Itsellä piippaili öljynpaine valo toisinaan niin otin anturin pois niin se oli aivan mustassa mömmössä sisältä. Vaihdoin uuden ja piippailut loppui.

                    Comment


                      Onko kuvia nykykunnosta?

                      Comment


                      • Pitäisi pestä ja jotenkin nostaa kuljettajan puolelta puskuria ylös,jää jostain syystä ruma aukko umpion ja puskurin väliin :/

                        Comment


                        • Dodiih,nyt saatiin eteen vetarien ulommat/sisemmät nivelet paikoilleen. Olivat sitten edelliset tekijät unohtaneet lukkosokat/prikat nivelestä,ja näin ollen päässyt liikkumaan/tuhoutunut ennenaikojaan...
                          Lambda myös vaihettin,oli muuten helvetin mielenkiintoista saada uusi paikoilleen,kierteet olivat lievästi tuhoutuneet,mutta ei vaikutusta ajoon.
                          Jarrut ja palat myös joka nurkassa nyt uudet,kyllä kelpaa,samalla vaihdettiin tuo rikki mennyt ohjaustehostimen jäähdytysputki,pumppukaan ei ilmeisesti ole mennyt paskaksi kun ääntä ei pidä ja tehostin toimii.

                          Vikana vielä täysi puutuminen 1.5k kierroksilla,jos lyä lämän lattiaan,mutta osakaasulla vielä jotenkuten kihvertää,sekä nykiminen täyskiihdytyksessä 4-7k kierroksilla. Osakaasulla ei nyi...
                          Maf/sytkäpuolen ongelmia?

                          Comment


                            Polttoaineen suodatin tullut tiensä päähän tai jäässä, voisiko olla?

                            Comment


                            • Hyvin mahdollista...nyt ei ahdot enää nouse työpäivän seisomisen jäkeen yli 0.5 bar,yritti pari kertaa nousta 1.0 bariin muttei. Normaalisti nousee sinne 1.5 bar
                              Mitäköhän nyt hajosi :E

                              Comment


                              • Oli jäänyt maffin sovitusputki hieman löysemmälle,pukkasi ilmaa välistä ja maf vikatilaan. Asennettu xenonit näemmä ennenkin,porattu suojiin reijät,no olipa positiivnen yllätys kun valaistusta uusittiin :)
                                No,pitäisi tuo maf muutenkin vaihtaa,kenelläkään mitään hyviä ideoita mistä tilata/ostaa,laakkoselta lähtisi edulliseen 440 eur,- tuumin että voisi jostain saada halvemmallakin...?

                                Comment


                                  Vanhan anturin kun antaa vaihto-osana merkkitiskille niin eihän sen noin tyyris pitäisi olla? Jossei merkkitiskiltä onnistu niin lähimmältä varaosaliikkeeltä samalla metodilla uus boschilainen vai mikä siellä nyt sitten onkaan.

                                  Comment


                                    Varaosaliikkeestä boschin anturi on huomattavasti halvempi vaihtoehto. Vaijerikaasulla olevin ei ole tainnut vieläkään tulla tuota vaihto-osa mahdollisuutta. Ja iän mukaan kuuluu vielä siihen väliin. Osanumero mukaan ja varaosaliikkeeseen niin taitaa hinta pyörii 250 eskon kantturoissa.

                                    Comment


                                    • Dodiin,oulusta sai tilattua. On se kyllä kumma,joka ainoa osa tuntuu löytyvän sieltä,pitää varmaan kohta muuttaa sinne...
                                      Eli maf tulossa,raportoidaan lisää sen asennuksen jälkeen.

                                      Comment


                                      • Maf laitettu,vähän muuttui rykiminen,muttei silti kokonaan.
                                        Ongelmana siis nyt kulutus (+15l/100km matka-ajossa),alakierroksila olematon vääntö,ja pätkimistä yläkierroksilla,vain kaasu pohjassa,jos päästää vähänkään ylös,niin vetää tasaisesti.
                                        Viimeksi muokannut Tatska; 16.12.2012, 10:46. Perustelu: Tarkennusta

                                        Comment


                                        • Ja nyt jos joku urhea ihminen tietää,miten/mistä saisin vaihteistonpuolen laipan eteen kuskin puolelle,olisin tyytyväinen,vanhasta korkkasi kierteet -->vetari irti kesken ajon. Ei mitään pahempaa sattunut,veto vain hävisi.

                                          Comment


                                            Minulta. Laita yv:tä. :)

                                            Comment


                                            • Yksinpuhelua ja vian arvuuttelua edelleen...lämpimänä,jos sammuttaa,ei lähde millään käyntiin. Lisäksi,tuo yläkierrosten nykiminen johtuu vain lämpinänä,ei kylmänä...suuttimet vuotaa? Imuilmanlämpötilamittari ja moottorin lämpötilamittari ehjät.Maf ehjä,lambda ehjä.

                                              Comment


                                                Painetesti tehty?

                                                Comment


                                                  Oletko katsonut vikakoodeja? Jotenkin kuulostaa samanlaiselta vialta kuin edellisessä a4:ssa. Siinä oli mennyt kampeakselinasentotunnistin vai mikä lie viralliselta nimeltään. Lämpimänä nimenomaan sai käyntiin sahata ja rupesi nykimään. Tasakaasulla taisi jotenkin toimi. Kone tuossa autossa oli tosin 1.6 AHL

                                                  Comment


                                                  • Vikakoodit tyhjänä,nyt tekee rajua kierrosten heittelyä kun painaa kaasun pohjaan 2. vaihteella ja kierroksia 1500 : Kierrokset pomppii +-500 suuntaan ja toiseen ja auto vain loikkii.

                                                    Comment


                                                    • Ja yksinpuhelu jatkuu,n75 venttiili testattu,toimii niinkuin pitääkin. Nyt ei pidä ahtoja jos painaa kaasun pohjaan,osakaasulla pysyy kyllä,mutta silloinkin välillä tahtoo jäädä tuonne 0.5 bar.
                                                      Ideoita otetaan vastaan...

                                                      Comment


                                                      • Et ole tainnut vastata tuohon painetestiin vielä mitään? Se on omasta kokemuksesta se yleisesti toimivin testi.

                                                        Comment


                                                        • Juu ei olla vielä ehditty painetestiä tekemään,se nyt varmaan olisi viisainta kuin arpoa täällä. Tod.näk vklp pääsee.

                                                          Comment


                                                          • Noh,ei päässyt vielä painetestiä tekemään kun kaveria ei yks.kert kiinnosta,ja ymmärrän kyllä ihan hyvin,ei siinä mitään.
                                                            Tulpat,puolat ja nokka-akselin asentotunnistin vaihdettiin,kun vikakoodeissa 2. pytyn nakukorvaus huiteli aika rajusti. Lambdassa myös jokin malfunction error,joka tosin postui eikä palannut enää.
                                                            Nokan asentotunnistin valitti open or short to the ground,jonka vuoksi vaihdettiin. Ei sitäkään enää valita..
                                                            Saa liikaa bensaa edelleen,eikä kierrä kierroksila yli 5k.
                                                            Imuovuotoa,ahtovuotoa?

                                                            Comment


                                                            • Eikun vaan itse tekemään työkalu, sitä tarvitsee aika usein: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...=niksinurkasta

                                                              Hyvä lähteä aina ekana poissulkemaan vuodot ennen kuin repii enemmän hiuksia päästään.

                                                              Tekee rengasventtiilillä tuon niin voi vaikka huoltoasemalla käydä laittamassa ilmaa jos ei ole kompuraa käytettävissä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X