Autoni tosiaan on Audi 100 2.2i wm 89 ja nyt tarve olisi dieselille, minkälainen homma olisi? Ei raskisi panna koria kiertoon joka on maalattu ja muutenki. Autossa on rempattu hyvä laatikko, kytkin on vaihdettu ja jarrut yms... Passaisko dieseli kone suoraan tuolla kytkikmellä ja laatikolla niin ei menis hyvät osat hukkaan, kun budjettti ei anna myötä ruveta koko auto päivittään. Kukaan ei tuosta nyt mitään maksais (siihen nähen mitä siihen on menny rahaa) ja jos jollakin ois hinta tietoutta antaa ni se ois hyvä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
dieselöinti
Collapse
X
-
makeAvainsanat: Ei mitään
-
Mulla olis myynnissä toimiva -86 dieseltekniikka. Voi koeajaa. Koko auto myynnissä myyntiosiossa, lue lisätietoja sieltä. Kori kaupan päälle. Bensatekniikka käy vaihdossa, jos on kunnossa. Paljonko sillä on ajettu?
Mieti, kannattaako. Diesel on laiska ilman turboa, ehjiä kansia ei meinaa saada (mulla on ehjä). Kylmänä etukammiodiesel savuttaa aina. TDI:n vaihtaminen on jättiurakka ja kallista. Toimiva etukammioturbotekniikka maksaa. Vaihto maksaa ja/tai vie aikaa. Muutoskatsastus maksaa. Pitää vuodessa ajaa todella paljon, että kannattaa.
Comment
-
make
Koneen kilometrejä ei tiedä kukaan, auto on alku periltää 2.0e joka on vuonna 94 muutoskatsastettu isommalle koneelle. Että ei harmainta hajua ajo metreistä sen verran tiedän että kone on ollu tuossa korissa kiinni n 2oo tkm muttta siihen loppuu hirtorian tieto ja jakohihnan kun vaihdatin, passas uuudemman korimallin osat eli en ole ees takuuvarma koneen vuosimalista...
Comment
-
Kuten sanottu: osta, osta, osta;-) Pian on hankalampaa, kun meinaan ruuvata kilvet irti ja käyttää varaosa-autona, jos kukaan ei järkevään hintaan huoli. Nyt on rekisterissä ja seisonnassa.
Comment
-
make
katastusmiehet huolehti siitä ettei kannata ruveta vaihtohommaan ollenkaan. Pitänee ajella bensalla ja vaihtaa sitten joskus tuoreempi dieseli
Comment
-
Multa saa edelleen tekniikan hinnalla koko pelin, kun ylimääräiseksi jäi. Toimii kuin junan vessa.
Comment
Comment