Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

dieselöinti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    dieselöinti

    Autoni tosiaan on Audi 100 2.2i wm 89 ja nyt tarve olisi dieselille, minkälainen homma olisi? Ei raskisi panna koria kiertoon joka on maalattu ja muutenki. Autossa on rempattu hyvä laatikko, kytkin on vaihdettu ja jarrut yms... Passaisko dieseli kone suoraan tuolla kytkikmellä ja laatikolla niin ei menis hyvät osat hukkaan, kun budjettti ei anna myötä ruveta koko auto päivittään. Kukaan ei tuosta nyt mitään maksais (siihen nähen mitä siihen on menny rahaa) ja jos jollakin ois hinta tietoutta antaa ni se ois hyvä :)

    #2
    Tuossa askissa on turhan lyhyet välitykset dieselille, eli suosittelen bensassa pysymistä.

    Comment


    • #3
      Mulla olis myynnissä toimiva -86 dieseltekniikka. Voi koeajaa. Koko auto myynnissä myyntiosiossa, lue lisätietoja sieltä. Kori kaupan päälle. Bensatekniikka käy vaihdossa, jos on kunnossa. Paljonko sillä on ajettu?

      Mieti, kannattaako. Diesel on laiska ilman turboa, ehjiä kansia ei meinaa saada (mulla on ehjä). Kylmänä etukammiodiesel savuttaa aina. TDI:n vaihtaminen on jättiurakka ja kallista. Toimiva etukammioturbotekniikka maksaa. Vaihto maksaa ja/tai vie aikaa. Muutoskatsastus maksaa. Pitää vuodessa ajaa todella paljon, että kannattaa.

      Comment


        #4
        Koneen kilometrejä ei tiedä kukaan, auto on alku periltää 2.0e joka on vuonna 94 muutoskatsastettu isommalle koneelle. Että ei harmainta hajua ajo metreistä sen verran tiedän että kone on ollu tuossa korissa kiinni n 2oo tkm muttta siihen loppuu hirtorian tieto ja jakohihnan kun vaihdatin, passas uuudemman korimallin osat eli en ole ees takuuvarma koneen vuosimalista...

        Comment


          #5
          Moottorin ikä pystytään kyllä selvittämään kun annat sen lohkoon stanssatun kirjain/numerosarjan

          Comment


            #6
            Jaa eikö kansia meinaa saada? Oliskos kysyntää? :)

            Voisin tarkistaa toimittajilta olisko saatavilla jokatapauksessa. Juuri toimitettiin 2.5td:n kansi merivartiostolle.

            Comment


              #7
              Antti luultavasti tarkoitti että käytettynä tarjonta on vähäistä mistä johtuen hinnat ovat huimasti korkeammat kuin vastaavanikäisissä/kuntoisissa nelosen (ja jopa kutosen) kansissa.

              Edit: Mikä moottori on 2.5TD, tietääkseni kaikki 2,5 litraiset on suoraruiskuja ?

              Comment


              • #8
                Kuten sanottu: osta, osta, osta;-) Pian on hankalampaa, kun meinaan ruuvata kilvet irti ja käyttää varaosa-autona, jos kukaan ei järkevään hintaan huoli. Nyt on rekisterissä ja seisonnassa.

                Comment


                  #9
                  katastusmiehet huolehti siitä ettei kannata ruveta vaihtohommaan ollenkaan. Pitänee ajella bensalla ja vaihtaa sitten joskus tuoreempi dieseli

                  Comment


                  • #10
                    Multa saa edelleen tekniikan hinnalla koko pelin, kun ylimääräiseksi jäi. Toimii kuin junan vessa.

                    Comment

                    Working...
                    X