Alastarossa kerran. Ei ongelmia.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
90t--->80 20v Tq
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Eilen yritin päästä Ahvenistolle ajoharoitteleen, mutta haaveeksi jäi. Eli liikaa meteliä. Teoriaosuuden ja hitaiden kierrosten jälkeen ajoin kaverille, jossa vietinkin loppupäivän pakaria muokaten. Yksi vaimennin lisää ja tänään uusi yritys.
Muutakin päivitystä autoon tullut: 034 puolat ja mittaristoon jotsin pientä. Etuilmanohjaintakin värkkäillyt, mutta se on vielä kesken.
Tänään Ahvenistolle taas suunta.
Comment
-
Ahvenistolla oli muuten ahtojen ohjaus toteutettu ihan suoralla letkulla turbolta hukkaportille eli ahdot nousi tosi hitaasti sinne 2 bariin. Kunhan saadaan rajapaineventtiili toimintaan niin muuttuu käytös hieman.
Eilen löysin hieman tehokkaamman flektinkin tuolle öljynlauhduttimelle. Viikonloppuna paikoilleen niin ei varmasti ole enään öljyn lämpöjen kanssa ongelmia.
Comment
-
Onko vakio termostaattisuodatinjalka käytössä? Just radalla mietittiin että toimiikohan se jotenkin niin että vasta 120C paikkeilla olisi täysin auki. Tuntuu nimittäin nousevan tosi nopeasti siihen ja 130:eenkin ja jämähtää kuitekin sitten niille main kiipeämättä samaa tahtia ylemmäs...
Comment
-
Onko vakio termostaattisuodatinjalka käytössä? Just radalla mietittiin että toimiikohan se jotenkin niin että vasta 120C paikkeilla olisi täysin auki. Tuntuu nimittäin nousevan tosi nopeasti siihen ja 130:eenkin ja jämähtää kuitekin sitten niille main kiipeämättä samaa tahtia ylemmäs...
Comment
-
Onkos tossa suodatin jalassa sellanen vahatermostaatti? Ykkös gti golfin koneen termostaattia ajattelin virittää ja se näyttäs toimivan niinpäin että vahapadin lämmetessä se laajenee jousivoimaa vastaan ja alkaa kuristaa jäähdyttimen ohittavaa kanavaa. Eli jos termostaatin poistaa kokonaan niin öljy kiertää vähiten vastutavaa reittiä joka on jäähdyttimen ohi.
Vai onko jollain parempaa kokemusta/tietoa asiasta?
Comment
-
Eilen tutkittiin mystistä aurauskulmien muuttumista ja syyksi osoittautui oikean takapallonivelen kiinnityspulttien löysyys. Kerrankin pikku vika ja helppo korjata. Samalla kun oli nosturilla, vaihdoin parempia pakoputken kannatuskumeja. Viime perjantaina kun ei ollut tarjolla kaikkea, kun putkea kiireellä uusittiin.Viimeksi muokannut tupi; 27.7.2010, 08:14.
Comment
-
Etupään ilmanohjain alkaa oleen hyvällä mallilla. Tarkoituksena saada tällä viiikolla pinnoitettavaksi.
Apexin ahtopaineen säätösolenoidi meni tilaukseen. Sitten taas säätöä ja loppukesä mennään tällä setupilla.
Parit ratapäivät vielä edessä ja kun laitteet toimii niin pitää niillä ajaakin.
Pientä viimeistelyä kuitenkin teen autoon aina kun aikaa ja inspiraatiota on.
Comment
-
Sehän työntää sitten ihan omiksi tarpeiksi parilla kilolla :)
Loota vaikuttaa niin hyvltä miltä "uuden" pitääkin tuntua. Uudet öljyt meni sisään ja ensi viikolla tosiaan tuo venttiilin säätö ohjelmassa. Radalla seuraavan kerran 9.8.
Uskon, että auton luonne muuttuu aika paljon Ahvenistolla olleeseen setuppiin verrattuna...ja parempaan suuntaan. Varsinkin jos tuon takavakaajan saan siihen mennessä hommattua.
Tähän on tosiaan kesän aikana vaihdettu turbo, bensapumppu ja jotain muuta pientä. Hiotut nokatkin on tallissa, mutta vaihto ja säätäminen tapahtunee ensi talven aikana.
Comment
-
-
Tuon coolerin taidan maalata mustaksi. Ainakin valokuvassa aika hallitsevana loistaa keulassa.
Ainakin kuvassa vie kaiken huomion hienosta ulkokuoresta. Mustaks vaan sanon mä.
Comment
-
Härski peli. Btw, kannattaa laittaa kilpi keulaan. Ainakaan Pieksämäen liikkuvat ei tuntenut yhtään ymmärrystä, kun ajelin talvella ilman puskuria ja kilpi oli tuulilasin sisäpuolella näkyvissä. 35 euroa sakkoa. Herra konstaapeli perusteli eniten sillä asiaa, että kameraan ajaessa ei voida sakottaa, kun kilpi ei välttämättä näy.
Comment
Comment