Älä hyvämies vaan mee pois myymään. Harmittaa vaan tulevaisuudessa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
90t--->80 20v Tq
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Ihan mielenkiinnosta kyselen että millläs mittasit tuon 0-100km/h...olen itse todennut että sen mittaaminen onkin yllättävän vaikeaa. Mittaapas joko 0-200km/h tai sitten tuo Ronin mainitsema 100-200km/h, niin tiedetään missä oikeasti mennään. Ja kelloa ei kannata käyttää, vaan gps:ään perustavaa softaa (en itse ole kovinkaan vakuuttunut kiihtyvyysantureihin perustuvista antureista).
Comment
-
www.tempes.com ,joku kotimainen tekele, ovat essonbaarissa kehuneet, mutta en pistä päätäni pantiksi.
Comment
-
-
Ahvenistolla tuli käytyä. Heikot paikat konehuoneessa löytyi.
Kuskin puoleinen koneen korvakko oli repeytynyt melkein irti. Kyseessä siis rungossa kiinni oleva korvakko. Sähköflektien johdot sai myös "vähän" kipeää-toinen fekteistä on entinen.
Pitää hitsailla korvakkoa kasaan ja vahvistaa sitä pikkaisen.
Sitten voi alkaa odottaa seuraavaa ratasessiota;)
Joku varmaan sai jotain kuvamateriaaliakin.
Comment
-
Gedulta hyvä kuva. Kiitos.
Kauheasti ei Audi kallistellut radalla, mutta ei vain uskaltanut ajaa kovempaa. Hyvä että en huomannut tuota koneen korvakon irtoamista ennen ajon alkua. Olisi jäänyt paljon kivaa kokematta.
Nyt on korjailu aloitettu ja varmaan viikonloppuna on auto taas nipussa. Uusi flektikin pitäs tulla jo tänään. Öljyt ja suotimenkin voisi jo vaihtaa kun aikaisemmin vaihdettu aina jonkun porsimisen yhteydessä ja nyt on ajettu enemmän kuukaudessa kuin koko kolmen vuoden aikana tähän mennessä.
Tuonne Kemorelle pitää vissiin mennä koko kolmeksi päiväksi;)
Comment
-
Hyviä kuvia.
Ahvenistolla repeytyneet flektien johdot löytyi jakopäästä. Jako luultavasti hampaan pielessä kun ovat pyörineet jakopäänhihnan mukana. Auto muuttui voimattomaksi Ahveniston jälkeen. Pitää tarkistaa ajoitukset joku päivä. Uudet flektit on jo paikoillaan-vain johdot kytkemättä.
Eli pientä laittoa vain.
Comment
-
Tänään laitettiin taas nokkien ajoitukset kohdilleen ja parannettiin kiristinpyörän kiinnitystä. Lohkossahan ei ollut alunperin tuolle AAN-mallin kiristimelle paikkaa ollenkaan ja ne tein itse. M6-pultit normina ei kuitenkaan pitänyt vissiin tarpeeksi hyvin.
Nyt kasaus melkein lopussa ja kemorassa ajetaan taas.
Comment
-
Flektien johdotukset tehty uudelleen paremmin suojattuna ja kiinnitettynä. Iltasella cooleri paikoilleen, uudet öljyt suotimen kera vaihdetaan. Lisäksi voisi raapia äänieritykset ja kattopahvin pois niin saadaan painoa alemmaksi. Jospa ei jää jalkoihin sitten Kemorassa.
Nokkien ajoitukset oli tosi paljon pielessä ja syy oli jaon hyppääminen. Siitä johtui puhdittomuus Ahveniston jälkeen. Eli eilen ei nokka- ja hihnapyörän säätöihin tarvinnut koskea-vain remmi oikeaan asentoon.
Comment
Comment