Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

90t--->80 20v Tq

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uusi vauhtipyörä, kytkinlevy ja paineasetelma asennettu. Motti nostettu paikoilleen:)
    Nyt vois turboa hilppeineen ootellessa miettiä vähän sähköjä ja coolerin + syylärin paikkoja. Tarkoitus ainakin yrittää saada sopimaan kumpikin koneen eteen.
    Pari kuvaakin lisätty.
    edit:
    Syyläri soviteltu keulalle. Sen eteen sitten cooleri. Voipi joutua uuden etupuskurin hommaan.
    Lamppujen kiinnikkeetkin nyt lopullisesti valmiina ja siistit tuli. Vielä coolerin alakiinnikkeet integroitava samaan tukeen missä syylärin alakiinnikkeet ja moottorin keulimistuki. Jätin aan-motin oman keulimistuen niin syylärin sai ihan kiinni hihnapyörään.

    Comment


    • Pari kuvaa taas lisätty.
      Ja parit sähköflektit lisätty syyläriä jäähdyttämään. Ei alkuperäinen visko enään mahtunut.

      Comment


      • Projekti (huolimatta hiljaisuudesta täällä foorumilla) etenee. Sähköt selvitelty johtosarjasta, bensalinjat melkein valmiit, pakosarjaa turboineen ja hilppeineen edelleen odotellaan, muutama anturi ja rele tulossa, kytkimen työsylinteri uusiksi letkun kera. Ensi viikko lomaa niin sitten toivottavasti saa keulan jo kasaan ja koneeseen vedet sisään.
        Motronicilla tarkoitus starttailla ja varmistaa osien toimivuus ja sitten Vemssi tilalle ja säätöä.

        Comment


        • Kaikki osat kotona. Huomenna pakosarja, turbo, hukkis ja letkut paikalleen. Iltapäivään mennessä tarkoitus ottaa savut.

          Comment


          • Pakosatsi ja turbo letkuineen asennettu ja savut otettu:) Hienosti kävi.
            Sähköasennukset myös sitä ennen tarkisteltu.
            Pari kuvaakin lisätty.

            Asennukset jatkuu Jussin jälkeen.

            Comment


            • Saipas vielädownpipen alulleen. Pari kuvaa taas lisätty.
              http://public.fotki.com/tupihepi/80tq20v/

              Comment


                Kivalta näyttää, on ihme jos et saa tosta sitä 160 hevosta irti ;)

                Comment


                  Ei siitä paljoo enempi kannata pihalle laskeakaan. :)

                  Comment


                  • Downpipe ja pakoputki melkeen kokonaan kasassa. Saattaa joutua toisen pöntön lisään. Ens viikon alussa Vemssi Motronicin tilalle ja sitten säätöä. Kaverilta ei saakaan vetojuhtaa lainaan niin taitaa jäädä Motoparkki tuolla väliin. Olisko joku menossa torstaina jo Tampereen ohi radalle vetokoukullisella autolla? Kyyti kelpaisi projektille...

                    Comment


                    • Nyt vastustaa: http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=21969
                      Käytetäänpäs sitten kone irti ja tutkitaan.

                      Comment


                      • Kyyti olisi ja Vemssi oottas kans Motoparkissa, mutta kytkimettömällä autolla huono ajaa.
                        Ottaa kyllä reippaasti pattiin.

                        Comment


                          Ei muuta kuin porukkaa kasaan ja tänään pitkä päivä ja auto kuntoon! Prkl ihmisethän sen on rakentanu, kyllä se vika löytyy! Intoa vaan peliin vielä kerran, kyllä se palkitsee!

                          Comment


                          • Koneen aamulla taas irrotin ja vika löytyi. Vauhtipyörään ottaa kytkinlevyn jouset ja ehkä se booriholkkikin kiinni. Selvittelyä osasta tänään. Jää auto kasaamatta kun tänään jo lähden Sulkavalle ja sieltä sitten tulen Motoparkissa poikkeen.
                            Jospas ensi vuonna pääsis jo projektillakin...

                            Comment


                              Mitenkäs tuo nyt sitten on mahdollista, jos levy vaan on oikein päin? Vai onko joku rakennelma-sintteri tms?

                              Comment


                              • Ei vaan väärin tehty hipo-vauhtipyörä.

                                Comment


                                  No hyvä että selvis, harmi vain että Spezialschwungrad on susikappale... :(

                                  Comment


                                  • Tänään saan vauhtipyörän jonka jälkeen illalla kone paikolleen ja Vemssillä tulille.
                                    Toivotaan, että pääsee jo pidempää lenkkiäkin kokeileen.

                                    Comment


                                    • Nyt meinas jo hymyilyttää kun sai ajamalla auton tallista ulos. Vemssillä tulille ja hienosti toimii. Pidenpää lenkkiä ei saanut lupaa ajella kun ei ollut oikeanlaista kaapelia boksin ja läppärin väliin. Tällä viikolla pääsee jo tiellekin kokeileen.
                                      :)
                                      Joku videokameran omaava saa ilmoittautua vapaaehtoiseksi säätöassistentiksi. Vois pistää sitten jakoonkin.

                                      Comment


                                      • Mullo kamera pöyräl ja tapauski o entuudestaa tuttu =)

                                        Comment


                                        • "Pienten" ongelmien jälkeen uusia osia hommailtu näyttäs siltä, että maanantaina vois ajella pitempiäkin lenkkejä. Pitää Jesin kanssa sitten filmatakin ja laittaa jakoon vähän kuvaa äänenkin kanssa.
                                          Äänistä sen verran, että vaikka on 3" tuuman rööri yhdellä vaimentimella niin eivät ainakaan omasta mielestä ole häiritsevät. Ja tuntuu virtaavan kun hiekat putken alta häipyy tyhjäkäynnilläkin...
                                          Laitan kuvan kohta putken ulostulosta.
                                          http://public.fotki.com/tupihepi/80tq20v/page5.html

                                          Comment


                                          • Nyt ei sanoa muuta kuin:"Kyllä lähtee".
                                            Kuvaajan kans pitää sopia audienssia...

                                            Comment


                                              Ulostulo on sopivan härski ja varmasti lähtee kun kokoonpanoa katselee :)
                                              [tai ettei olisi vaan pörinän tuomaa harhaa, itelläkin tuntuu menevän niin perkeleesti vaikka tehot nousi vaan ~50hp ;) ]

                                              Comment


                                              • Eilen illalla hieman kuvailtiin. Kitinää koneessa piti hihnapyörä, joka hinkkasi syylärin suojaan. Nyt asia korjattu, kuten maski ja konepeitto asenneltu paikoilleen.
                                                Kohta videoon inkki Jesiltä, jolle vielä kiitokset.

                                                Comment


                                                • http://jesi.5cyl.net/tupi/

                                                  Vielä tunkata dumppi pelittämään, kartat dynossa kohdalleen ja tsekata portin ohjausta.
                                                  Mutta ihan hyvät kyydit tuo anto, ääni aika hillitty. Jos verrataan esim 10vt kylkiputkella.

                                                  Comment


                                                  • Dumpille ja hukkikselle vedetty uudet letkut. Dumppi ei enään laske läpi kun paineet nousee. Pintakaasulla yritin ajella, ettei käy haveria. Säätöjä vielä tällä viikolla hierotaan ja kun Kalsi herää kesäunilta niin säätöaikaakin penkkiin yritetään sopia.

                                                    Comment


                                                    • hyvin tuhisee! Ja hyvä ettei tossa näy nopeus mittaria videolla:O

                                                      Comment


                                                      • Mittaristo näytti olevan tallin pöydällä :)

                                                        Comment


                                                          Melko monta tuntia vaatii vielä säätämistä jotta esim. kiihdytysrikastukset löytyy kohilleen ja saa pelin vastaamaan kaasuun.

                                                          Comment


                                                            Lieskaa putkeen, niin saa renkaalämmittimenki taakse :)

                                                            Asioista mitää liiemmit tajuamatta niin 1 ja 2:nen ainaki tuntu kovin lyhkäsiltä. Haittaako se oikeasti?

                                                            Comment


                                                              Mitä itte on noita 5:n laatikkoja hämmentäny, niin 1-vaihde on about turha, sitten 2:lla päästäänkin yli 80 vauhteihin, riippuen taas pikkusen väläreistä. Eli kakkonen on jo ihan soppeli. 3. vaihde on taas ihan turha, mutta nelonen taas kiipiää ihan kivasti. Tämä on vain allekirjoittaneen mielipide

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X