Hah, oosny aloillas! Kyl tosta hyvä tulee vielä. Aina on vastoinkäymisiä. Nimim. vitusti :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 1,8Tq -97 (300-400hv)
Collapse
X
-
Malta timi viel mieles, ku jos nyt myyt ni seuraavaa laitteesee joudut tekee taas kaiken uudestaa, minkä oot jo nyt tehny tuohon nyky pirssii, ja ootki tehny aikas pirummoisen savotan jo, mitä moni muu ei miettis edes tekevänsä!
Kyllä se laite taas mukavalta tuntuu ku saat säätöön ja kesäkelit koittaa =) =)
Comment
-
Nonii, kipinä sytty uudestaan, myynti-ilmotus poistettu!!(kiitos janin ja diffaksen rohkasuista)
Tosin tulevaksi kesäksi ei kyllä saa kytkin/vauhtipyörä pakettia päivitettyä, koska ei yksinkertasesti riitä rahat kun kaikki tuntus menevät yhden tapahtuman järjestelyihin..=/ joten en siis uskalla laittaa isompaa ahdintakaan taikka suuttimia... tosin aijon kyllä tämän hetkistä pakettia vielä päivitellä, eilen kävin rakentamassa "semiversion" maffi-rungosta ja asensin paikalleen, sai vähän liikaa ilmaa joten laitoin myös 500:set suuttimet.. hyvin tuntus rokkaavan, vaik softa onki viel päin helvettiä, mut enköhän vie auton tuonne espooseen hoidettavaksi lähi päivinä..=D Katotaan nyt sit mihkä tällä paketilla päästään..??
Comment
-
Tekniikan rakentelu tuntus venyvän nyt sit näillä näkymin syksyyn asti taloudellisista syistä, ku on kesällä Häätkin järjestettävä.. niin päivitetään nyt sit ensin ulkonäköpuolta! jos vaikka pääsis noista "tuning" helmoista eroon ja sais auton vähän enemmän kenttään.. (mut mustista ovenalalistoista en luovu)
..ja jos vaik takavaimentimen vaihtas vähän hillitympää(säxä miehille jo tarpeex v..tuiltu)
Comment
-
Comment
-
Noni, kone purettu ja vika paikannettu: kolmosen kiertokangen laakeri rikki,öljykanava mennyt tukkoon kampiakselin kaulassa ja seuraukset sen mukaiset. Osat koneistamossa, toivottavasti vielä pelastettavissa!!=/
Ja mitä tuohon säätö-asiaan tulee,niin tämän rikkoutumisen syy ei ollut se säätämättömyys!! ja ei johtunut vaan tosta yhdestä kiihdytyksestä, vaan on menny rotta koneeseen ja ruvennu syömään itelleen tilaa...
Comment
-
Noni, kone purettu ja vika paikannettu: kolmosen kiertokangen laakeri rikki,öljykanava mennyt tukkoon kampiakselin kaulassa ja seuraukset sen mukaiset. Osat koneistamossa, toivottavasti vielä pelastettavissa!!=/
Ja mitä tuohon säätö-asiaan tulee,niin tämän rikkoutumisen syy ei ollut se säätämättömyys!! ja ei johtunut vaan tosta yhdestä kiihdytyksestä, vaan on menny rotta koneeseen ja ruvennu syömään itelleen tilaa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestiOisko naku lyöny vastaan? Ja seuraamus juurikin tuossa järjestyksessä. Laakeri rikki ja öljyreikä tukkoon. Onko veivit suorat? Mitä tarkoittaa ,että veivit ja männät rakennettu tukeviks? Jotenki modatut vai uudet paremmat?
Ja ei todellakaan ole nakuttanut!!!
Alkuperäinen kirjoittaja jipitkan Näytä viestiKaikille ei vaan oppi mene perille edes kantapään kautta...
Comment
Comment